BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
det kommer gå vägen!!
är i din ålder by the way!
Tack så mycket! Och stort grattis till dig med! Tredje försöket är också väldigt snabbt. Vad roligt!
Jag känner exakt samma. Känner inte samma glädje som förra gången. Vill precis som du se bebisen där inne först. Tills dess är jag mer förberedd på att det ska gå åt skogen igen... Men hoppas med hela mitt hjärta att vi båda får se en liten knodd som växer där inne!
Plussade i morse efter missfall i slutet på januari!
Har inte haft tid att läsa bakåt här i tråden än, men finns det nån hemlig facebook-grupp också?
Hej!
Jag plussade också i helgen och borde ha bf ca 10 december. Är fortfarande i lätt chock och tvekar lite. Har 3 barn redan och är 40 år. Äldsta är snart 18 och yngsta 6 år. Har inte berättat för någon än förutom sambon såklart. Måste dölja det på jobbet och vågar absolut inte berätta för mina föräldrar. Vill ju kunna glädjas åt detta mirakel ändå.
Plussade i morse efter missfall i slutet på januari!
Har inte haft tid att läsa bakåt här i tråden än, men finns det nån hemlig facebook-grupp också?
Alltså jag är ju då gravid med nr 4, och har tre barn under 6 år sen innan.. Älskar mitt "småbarnskaosliv" MEN drar mig redan för att berätta om det här graviditeten för släkten. Vet att det kommer att komma kommentarer som "men ska ni befolka hela jorden eller" och "ni har ju redan tre små barn, ska ni verkligen ha en till" osv osv osv. Senast idag sa en släkting på en gemensam middag "nu går ni inte och skaffar några fler barn, nu behöver ni vila några år HAHAHAAAA, för ni ska väl verkligen inte ha fler? Eller?" så sitter man där och är på smällen och bara "naee, inte vad jag vet....". Så jäkla tröttsamt att folk ska ha åsikter om allt känner jag men det är svårt att inte ta åt sig när det är nära släkt.
Nån som känner igen sig eller har lite tips på svar på tal/eller hur man helt enkelt slutar bry sig...?
Hej allihopa!
Jag har nyligen plussat med nr 4 . Det är så tidigt och det är så mkt känslor och tankar kring detta här så försöker hålla mig lite cool. Jag fick ett superstarkt plus på BIM -6 och Gravid 3+ dagen efter BIM...tycker det är väldigt starkt och längre gånget än jag trott....
Hej!
Plussade igår, bf 15/12
Vi har försökt sedan november och denna gång var jag så less på att få upp förhoppningen när mensen var sen men bestämde mig för att testa iaf, mest för att mensen då skulle sätta igång. Är superglad men också orolig, är 75% sjukskriven för utmattning och har nyligen påbörjat rehabilitering. Hur ska jag klara av detta?
Någon annan med erfarenhet av graviditet och utmattning?