• Svar på tråden Vi som är över 30 och försöker få syskon ?
  • hippogriff

    Själv har jag tagit äl test flera dagar i rad men inget. Köpte ett digitalt, o det verkar inte funka. Har haft äl symptom som jag i princip har varje månad,dock inga äl flytningar. Kanske inte har äl denna månad....

  • Mortiscia80
    hippogriff skrev 2020-01-19 19:07:46 följande:

    Själv har jag tagit äl test flera dagar i rad men inget. Köpte ett digitalt, o det verkar inte funka. Har haft äl symptom som jag i princip har varje månad,dock inga äl flytningar. Kanske inte har äl denna månad....


    Vilken dag i cykeln började du mäta? Kanske för sent? Jag hade otroligt tidigt i min cykel nämligen så jag hade aldrig gissat det om jag inte använt digitalt test.
  • Anonym1891
    Zandylina skrev 2020-01-16 10:47:17 följande:

    Hej alla nu e jag här igen dock hade vi paus nu och inget planerat men gissa om jag vart chockad när jagbigår eftermiddag tog ett test och det visade 2 streck.. sen i morse visa digitalt 1-2v inga blödningar eller spottings än så länge så nu håller man tummarna att det går vägen denna gången. Så att inte tänka på det samt gått ner i vikt hjälpte nog.

    Har inskrivning hos BM i morgon bitti för att följa mig tidigt å även hon bekräfta att jag e gravid men om digitalt sa det så borde det vara så men ändå orolig då jag vet om folk som haft positiva test hemma men negativt hos BM.. jaja lycka till alla andra med


    Grattis!

    Plussade själv i fredags, bf i september ????
  • Katela

    Tjing! En till här!
    31år, har två barn tidigare (12 och 9 år) och nu hade vi tänkt oss en sladdis :) 
    Men... går inte så smidigt som vi hoppats, försökt som besatta sen augusti 

  • Zandylina
    Anonym1891 skrev 2020-01-19 19:47:05 följande:
    Grattis!

    Plussade själv i fredags, bf i september ????
    Jupp vad vi vet än så länge så e BF i slutet av september, vet dock ej säkert förens mitt tidiga ultraljud som jag fått den 9e mars e runt v 12 då om allt går vägen.... så nu e det bara stor väntan å oro ifall det går vägen eller nåt går fel eller ej.

    Grattis till ditt pluss!!!
  • busan00

    Hur går de för er alla? Sett att några lyckas bli gravida. Grattis till er:)... min mens är 6 dagar sen tagit 2 test både visar negativt . :/

  • Grubb87

    Jag hoppar in här. Är 32 år, har en dotter på 8 månader och hoppas på att bli gravid ned tvåan. Har fått en mens (förra månaden) och väntar nu på nästa som är 1 dagar sen men inget positivt gravtest :(. Fick någon miniblödning fem dagar innan beräknad mens men bara lite brunt och rosa när jag torkade mig... vet inte vad det var? Hur lång tid tog det innan er mens blev regelbunden efter förlossning? Jag ammar på natten och ca 3 gånger per dag.

  • Mortiscia80
    Grubb87 skrev 2020-01-22 20:27:34 följande:

    Jag hoppar in här. Är 32 år, har en dotter på 8 månader och hoppas på att bli gravid ned tvåan. Har fått en mens (förra månaden) och väntar nu på nästa som är 1 dagar sen men inget positivt gravtest :(. Fick någon miniblödning fem dagar innan beräknad mens men bara lite brunt och rosa när jag torkade mig... vet inte vad det var? Hur lång tid tog det innan er mens blev regelbunden efter förlossning? Jag ammar på natten och ca 3 gånger per dag.


    Min kom igång efter några månader och var då regelbunden direkt.
Svar på tråden Vi som är över 30 och försöker få syskon ?