• Janniiique

    BIM Oktober 2019

    Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

  • Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • bligravid123

    Jag får säga tack och hej för mig har varit så sken gravid

    Borde döpa om mig till Skenis.

    Tåg 2 testa tidigt och super negativt inte tillstymmelse till streck ägglossning 13 eller 12?

    Mensen ska komma på söndag men det är kört för mig

    Lycka till alla ni andra mera plus Jag håller tummarna för er!!

  • snutt
    AnnaAgaton skrev 2019-10-17 16:09:03 följande:

    Ja herregud det är ett enormt ansvar! Dagen man får barn är det ju inte längre en själv som går först är ju barnet framför allt<3 och kärleken som kommer på köpet går ju inte att beskriva i ord den är helt otrolig! Sen vi fick vår dotter så minns man ju knappt hur livet var innan...

    Lycka till o stort grattis helgen framför er där det kan få sjunka in i lugn o ro!


    Tack! Jag uppskattar sånna som du som erkänner att ja det är stort ansvar, jobbigt etc etc men att man får mycket tbx. Så är det nog. Tycker man hör det från alla med barn. Det tog mig många år att våga ta steget men som tur är har han aldrig tjatat eller krävt något. Nu får vi ta det med ro å se hur det går... tack för input.
  • elviramaria
    2/10 Friia

    4/10 Phoworray, Fantasifulltnamn

    6/10 Izzy123

    7/10 Längtan201304

    8/10 Staafso, Räven27

    9/10 JossanA, Tjofsan01, Laloppan, SaSeLa

    10/10 BDN, Marren80, Isathe

    11/10 Honungsvatten

    11/10 Lucille

    12/10 lillstrumpa123

    13/10 NervösAnonym

    14/10 Julia8222

    15/10 JuliaKylo

    16/10 JeSuisMoi, helaminvärld, vitae

    17/10 EllaLo, janniiique, malinamf

    18/10 FELT, Joni

    19/10 Majja92

    20/10 Nicciz, dudetten, mia386

    21/10 Midvintersol gravid123

    22/10 awi, syltburk

    23/10 AndraSladdis

    24/10 Nyckelpiga2017, Elina22

    25/10 Milka21, Myrkrypet, AnnaAgaton, Piper00

    26/10 Längtande95

    27/10 Pillanzzz, hundenhubbe, Lady K

    28/10 michellemilli, missibell, CvN, loppalisa elviramaria

    29/10 Lyra78

    31/10 MNS, Mevi1315
  • awi

    Jag fick mens igår. 5 dagar för tidigt, bara äl+9. Så jag fattar inte vad min kropp håller på med. Men det är bara att ta nya tag för försök nr 4. Tar en drink på stan ikväll med killen. Så får vi njuta av det iallafall. Lycka till ni andra som fortfarande väntar på BIM.

  • hundenhubbe

    Beställt test och ska ta första på tisdag, äl +9, såg något senast på den dagen :D fortsätt ömma bröst, täppt i näsan, bubblig mage och frusen. Har läst att man kan få ömma bröst efter äl för att hormonet progrestoron ökar i kroppen men efter någon dag ska det släppa. Mina började ömma 3 dagar efter äl och blir som mer och mer. Borde ju släppa om de inte är något. Har aldrig ont såhär tidigt i vanliga fall så hoppas det är ett gott tecken :)

  • AnnaAgaton

    Önskar lycka till:)

    Jag tänkte testa på onsdag morgon ÄL+9 innan vi åker till Linköping för operation mest för att jag är så nyfiken och sådär.. sen väntar jag på mens om den inte kommer testar jag när vi kommer hem söndagen eller måndagen.. då är det BIM+2 typ ...


    hundenhubbe skrev 2019-10-18 08:10:07 följande:

    Beställt test och ska ta första på tisdag, äl +9, såg något senast på den dagen :D fortsätt ömma bröst, täppt i näsan, bubblig mage och frusen. Har läst att man kan få ömma bröst efter äl för att hormonet progrestoron ökar i kroppen men efter någon dag ska det släppa. Mina började ömma 3 dagar efter äl och blir som mer och mer. Borde ju släppa om de inte är något. Har aldrig ont såhär tidigt i vanliga fall så hoppas det är ett gott tecken :)


  • Ereya
    hundenhubbe skrev 2019-10-18 08:10:07 följande:

    Beställt test och ska ta första på tisdag, äl +9, såg något senast på den dagen :D fortsätt ömma bröst, täppt i näsan, bubblig mage och frusen. Har läst att man kan få ömma bröst efter äl för att hormonet progrestoron ökar i kroppen men efter någon dag ska det släppa. Mina började ömma 3 dagar efter äl och blir som mer och mer. Borde ju släppa om de inte är något. Har aldrig ont såhär tidigt i vanliga fall så hoppas det är ett gott tecken :)


    AnnaAgaton skrev 2019-10-18 10:21:24 följande:

    Önskar lycka till:)

    Jag tänkte testa på onsdag morgon ÄL+9 innan vi åker till Linköping för operation mest för att jag är så nyfiken och sådär.. sen väntar jag på mens om den inte kommer testar jag när vi kommer hem söndagen eller måndagen.. då är det BIM+2 typ ...


    Jag testade idag på ÄL+9 och kunde inte se någonting, så ni gör det bra om ni väntar lite längre än så, för er skull <3 Jag ska vänta tre dagar nu och sen testa igen, fick superstarkt plus med vanligt CB på ÄL+14 första gången jag var gravid så ÄL+12 med testa tidigt borde visa om det är något!
  • dudetten
    natt har det typ ilat i underlivet, och nu precis kom det lite blod på papret  när jag torkade mig. Ska ha mensen på söndag den 20/10, vågar man hoppas på en nidblödning tro? Jag fick starkt positivt på ÄL-sticka den 6 eller 7/10. Minns inte vilket. 
  • AnnaAgaton

    +12 är de ju många som plussar när de blir gravida:) jag är inställd på att det tar lång tid så jag vill testa innan vi åker mest för skoj skull har inte tänkt ta med mig några test sen så då blir de eft BIM .. så får ju packa med skydd för om mensen dyker upp..


    Ereya skrev 2019-10-18 10:56:50 följande:

    Jag testade idag på ÄL+9 och kunde inte se någonting, så ni gör det bra om ni väntar lite längre än så, för er skull <3 Jag ska vänta tre dagar nu och sen testa igen, fick superstarkt plus med vanligt CB på ÄL+14 första gången jag var gravid så ÄL+12 med testa tidigt borde visa om det är något!


Svar på tråden BIM Oktober 2019