• Janniiique

BIM Oktober 2019

Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.

• Svar på tråden BIM Oktober 2019
  • Frassex
    Frassex skrev 2019-10-20 13:04:06 följande:

Ser fin ut! Min kurva ser ut såhär. Men är helt hundra på att appen satt ut äl en dag sent, att den igentligen var cd 14. När tänkte du testa? Jag tror jag kommer smygtesta äl +9 alltså onsdag. Även om jag vet att det är alldeles för tidigt så är jag alldeles för nyfiken och hatar väntan!

Glömde ju bilden!

• AnnaAgaton

Ser ju verkligen ut som den 13.. din kurva ser så jämn o fin ut:) jäkla studsande på min men blev glad när den satte ut röd linje iaf:) jag ska oxå smygtesta på onsdag kan knappt hålla mig nu men förstår ju att de ä helt onödigt att göra det nu:/

Frassex skrev 2019-10-20 13:04:37 följande:

Glömde ju bilden!

• Frassex
    AnnaAgaton skrev 2019-10-20 13:24:53 följande:

Ser ju verkligen ut som den 13.. din kurva ser så jämn o fin ut:) jäkla studsande på min men blev glad när den satte ut röd linje iaf:) jag ska oxå smygtesta på onsdag kan knappt hålla mig nu men förstår ju att de ä helt onödigt att göra det nu:/

Ja det är ju så, förhoppningsvis går veckan fort så vi snart får ett svar, denna väntan är så dryg tycker jag, jag har svårt att tänka på annat. Det är ioförsig väntan mest hela tiden, antingen på ett pluss eller mens sen väntan på att kunna börja med äl test och invänta äl och sen väntan igen på pluss eller mens, haha ond cirkel. Jag håller tummarna att vi får ett pluss under veckans slut!
  • AnnaAgaton

Haha!! Ja vilken jäkla cirkel av väntan vi alla lever i!!!

Frassex skrev 2019-10-20 14:30:34 följande:

Ja det är ju så, förhoppningsvis går veckan fort så vi snart får ett svar, denna väntan är så dryg tycker jag, jag har svårt att tänka på annat. Det är ioförsig väntan mest hela tiden, antingen på ett pluss eller mens sen väntan på att kunna börja med äl test och invänta äl och sen väntan igen på pluss eller mens, haha ond cirkel. Jag håller tummarna att vi får ett pluss under veckans slut!

• sigge1235

Hoppar in här. Är på äl +14. Har dock haft mens ca 3 dagar, men jag hade mens som vanligt första månaden när jag väntade min dotter också. Jag mår väldigt illa idag. Testade negativt men efter ca 20 min var det en liten röd färgbit på kontrollstrecken, alltså ca 1/6 av strecket var fyllt med färg EFTER tiden passerat. Negativt mao va? Inom 10 min var det blankt. 

Lite om mig. Har en dotter på snart två och är 34ish

• jvh

Om nån uppdaterar listan så kan ni lägga mig som gravid Glad

• jvh
    jvh skrev 2019-10-21 03:13:43 följande:

Om nån uppdaterar listan så kan ni lägga mig som gravid Glad

Står som Julia8222 i listan*
Svar på tråden BIM Oktober 2019