BIM Oktober 2019
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vårt första försök gick väldigt dålig, nu ser vi framemot en Juni-bebis. Vi har två flickor sedan tidigare, 2007 & 2012.
Vad tror ni? är detta ett tecken på att den oväntade mensen är påväg?! :/ 

När är bim då? Tempen kan ju gå upp något igen kanske inte helt påväg ner!? Min studsar ju mellan 37.0 och 37.4 när jag fick mens sist gick den ner till 36,6 dagen innan från att iaf legat över 37 innan.. får hoppas det studsa upp igen:)
När är bim då? Tempen kan ju gå upp något igen kanske inte helt påväg ner!? Min studsar ju mellan 37.0 och 37.4 när jag fick mens sist gick den ner till 36,6 dagen innan från att iaf legat över 37 innan.. får hoppas det studsa upp igen:)
Oj får verkligen hoppas på ett pluss!!! Iom du känner så mkt!!:) iom jag inte känner något så kommer jag nog inte bli så värst besviken om det inte är något.. på vårt andra försök prickade vi in ordentligt och jag kände så mkt konstigt med min kropp o va så säker.. så den gången kändes verkligen minuset som att jag INTE ville tro på det!!
Typiskt... där kom mensen.. 4 dagar tidigt :( önskar er alla andra lycka till <3
Tack snälla du <3 Hur går det för dig? :)
Tack snälla du <3 Hur går det för dig? :)
Typiskt... där kom mensen.. 4 dagar tidigt :( önskar er alla andra lycka till <3
Nu börjar det närma sig bim för mig men har inget som tyder på graviditet förutom möjligen ökad mängd flytningar men det kan lika gärna vara mensen som spökar. Jag tror bim ska vara den 24/10 men min app flo har ändrat till imorgon så vi får väl se när den kommer eftersom mensen varit lite oregelbunden sedan mitt mf för några månader sedan. Hur går det för er andra som har bim i veckan? Några känningar? Testat?