• Anonym (R)

    Har ni/brukar ni knulla för husfridens skull?

    Jag har gjort det jag vet inte hur många gånger.

    Pallar inte av dom där surheterna och muttrandet för småsaker och gliringarna om att jag blivit kärring i förtid eller beskyllningarna om otrohet.

    Skittrist men han klagar inte och jag slipper leva med en jävla tölp.

  • Svar på tråden Har ni/brukar ni knulla för husfridens skull?
  • Anonym (Lina)
    En manlig man skrev 2019-12-12 18:12:39 följande:

    Det stämmer säkert. Det finns ju massa trådar med frustrerade kvinnor och män som tycker de får för lite sex.

    Jag tror det är lätrtare att ställa upp när attraktionen fortfarande finns där och man har ett fungerande sexliv i grunden.

    Sen finns det kvinnor som gillar att känna sig lite nyttjade. Min nuvarande flickvän har uppmuntrat mig att utnyttja hennes kropp på morgonen innan jag åker till jobbet. Hon särar villigt trots att hon är halvsovande. Jag gör min grej sen somnar hon om.


    Är sån som din tjej :) men vet att andra tycker heeeelt annorlunda
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Lina) skrev 2019-12-12 18:16:56 följande:

    Är sån som din tjej :) men vet att andra tycker heeeelt annorlunda


    Skulle gärna ha ett upplägg som ni har :)
  • Anonym (ofta)
    En manlig man skrev 2019-12-12 15:40:24 följande:

    Jag har själv aldrig behövt ställa upp då det är sällan jag inte vill men i alla mina förhållanden har min kvinna ställt upp när jag vill men hon själv inte varit sugen. Självklart finns tillfällen där man fått acceptera ett nej men oftast har hon sugit/runkat av mig eller låtit mig knulla av mig lite snabbt. Fattar inte grejen, 5-10 minuter för att göra sin man nöjd är väl inget att gnälla om??


    Det kan också ta 20 minuter...
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-12-12 16:00:22 följande:

    Jag har gjort det många gånger och önskar jag kunde säga att det aldrig hänt. Tjatsex är likställt med våldtäkt, och det är f*n inte kul att ligga med någon mot sin vilja. Önskar vi tjejer vågade säga nej mer.


    Är kille. Känner igen mig i det du skriver, och håller med i allt du skriver, även om jag inte direkt brukar känna mig våldtagen. Däremot lite "tom" inombords.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (ofta) skrev 2019-12-12 17:30:00 följande:
    Har du fortfarande så att du gör det mot din vilja? I vårt fall är det inget tjat, utan han bara gör och jag låter det ske.
    Det händer tyvärr men jag försöker säga nej oftare (om jag inte vill) fast jag vet att han kan bli sur. Jag har också påpekat att det är lite skevt att han blir sur för att jag inte vill agera sexdocka att tömma sig i. De flesta normala vill ju liksom inte ligga med någon som man vet gör det fast de inte vill.

    Man kan säga att jag ser det som två lager i den här frågan. Vissa har sex för att partnern tjatar sig till det, vissa gör det för man vet att det blir allt från sura miner till rena bråk. I det senare fallet blir det ju att man känner sig indirekt tvingad även om det inte är tjatsex.
  • Anonym (säkert)

    Jag är helt övertygad om att min fru ligger med mig enbart för att hon vet att jag behöver ha sex i ett förhållande. Jag tror inte hon behöver det alls.

  • Anonym (ofta)
    Anonym (säkert) skrev 2019-12-12 20:42:41 följande:

    Jag är helt övertygad om att min fru ligger med mig enbart för att hon vet att jag behöver ha sex i ett förhållande. Jag tror inte hon behöver det alls.


    Trist. Har det alltid varit så?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (säkert) skrev 2019-12-12 20:42:41 följande:
    Jag är helt övertygad om att min fru ligger med mig enbart för att hon vet att jag behöver ha sex i ett förhållande. Jag tror inte hon behöver det alls.

    Varför har du sex med en människa som inte vill? Hur får du ens upp kuken med den vetskapen?
  • Anonym (Liv)

    Aldrig i livet. Han kan bara hålla käften eller flytta. Men nu ligger vi så det är inget problem.

Svar på tråden Har ni/brukar ni knulla för husfridens skull?