• bohuss

    Att ha en älskare eller KK VID SIDAN!!

    hej !!
    jag har ett fin familj och har bra ,jag tycker att sex är roligaste som finns och man har rätt och prova nya sex fantasier ,jag vill inte vara otrogen med min partner men vill prova nya ,jag vill vara med en annan och se hur det är ,bara att tänka tanken blir jag kåt ,och jag vill vara med en som är samma som jag ,är det nån som har samma känslor? eller har gått på samma sitution ? 
    mvh


    Att ha en älskare eller KK VID SIDAN!!
  • Svar på tråden Att ha en älskare eller KK VID SIDAN!!
  • Idanonstop

    Det är nog ganska vanligt att vilja ha det så. Svårare att genomföra det beroende på om ens partner är okej med det och vet om det

  • Oerhörd
    bohuss skrev 2019-12-14 13:41:31 följande:

    hej !!

    jag har ett fin familj och har bra ,jag tycker att sex är roligaste som finns och man har rätt och prova nya sex fantasier ,jag vill inte vara otrogen med min partner men vill prova nya ,jag vill vara med en annan och se hur det är ,bara att tänka tanken blir jag kåt ,och jag vill vara med en som är samma som jag ,är det nån som har samma känslor? eller har gått på samma sitution ? 

    mvh


    Jag har en fantastisk familj, och sen ett par år tillbaka också en till partner, huvudsakligen för sex. När andan faller på träffar jag andra också. Sex är alldeles för roligt för att få dö ut i decennier av monogami, jag vill inte leva så, aldrig få något nytt, aldrig mer få uppleva den där speciella åtrån i ett första möte.
  • Idanonstop

    Hej vet din partner om detta?

    Hur har ni ?löst det? för att vara okej med det?

    Precis så som du skriver håller jag med om

  • bohuss

    VI HAR BRA ,hon vet inte om det ,det är det som är jobbet ,jag vet att hon kommer inte acceptera detta ,men jag vill göra det ..

  • bohuss

    VI HAR BRA ,hon vet inte om det ,det är det som är jobbet ,jag vet att hon kommer inte acceptera detta ,men jag vill göra det ..


    vi har bra
  • Sarah889

    Du verkar smått efterbliven. Tycker synd om din fru och familj.

  • Anonym (..)
    Sarah889 skrev 2019-12-28 13:09:58 följande:

    Du verkar smått efterbliven. Tycker synd om din fru och familj.


    +1
  • Perjonsson

    Jag har erfarenhet om detta och pratat med andra erfarna.

    Den otrohetskammen svensken har är bara ett socialt inpräntad regel som slutar olyckligt.

    ~Om du har detta naturliga sug ska du först pejla om du kan få med din partner i detta och som andra börja med partnerbyte, trekanter osv... Samma sak med att införa ny kinky sex för att göra sexet spännande på nytt. Mina 2 senaste sambos var så mentalt blockerade för nytt bus och tex båda fnös när jag hade köpt en dildo o sexiga kläder...De krävde att jag skulle vara trogen och härda ut med deras tråkighet, nä ejdå på er!!.

    ~Om det är kört så ska du deffinitivt i smyg utan risk för upptäckt pöka annan.

    Vad som händer är att du då o då får avreagera dej, eller så kommer du upptäcka att det var inte så spännande och du kommer kunna gå tillbaka och uppskatta din nuvarande partner än mer.

  • Anonym (Singel tjej)

    Jag håller på med allt å alla som vill för sex är så skönt

  • Mysigkille67

    Håller med föregående talare klockrent sex är ju så skönt och spännande

    Finns inget skönare och mer upphettsande när det är i början allt det sköna pirret man känner och så skönt kåt Fullkomligt älskar det

  • Blower83
    Anonym (Singel tjej) skrev 2019-12-28 22:25:26 följande:

    Jag håller på med allt å alla som vill för sex är så skönt


    Låter underbart jag är själv sugen men vet ej hur jag hittar nån som är sugen.
  • Mysigkille67

    Det är som är spännande jusst bland dom första mötena man får möjlighet att njuta av det outforskade liksom lite förbjudet och okänt

    Skulle inte tveka ????

  • Idanonstop
    Perjonsson skrev 2019-12-28 20:14:44 följande:

    Jag har erfarenhet om detta och pratat med andra erfarna.

    Den otrohetskammen svensken har är bara ett socialt inpräntad regel som slutar olyckligt.

    ~Om du har detta naturliga sug ska du först pejla om du kan få med din partner i detta och som andra börja med partnerbyte, trekanter osv... Samma sak med att införa ny kinky sex för att göra sexet spännande på nytt. Mina 2 senaste sambos var så mentalt blockerade för nytt bus och tex båda fnös när jag hade köpt en dildo o sexiga kläder...De krävde att jag skulle vara trogen och härda ut med deras tråkighet, nä ejdå på er!!.

    ~Om det är kört så ska du deffinitivt i smyg utan risk för upptäckt pöka annan.

    Vad som händer är att du då o då får avreagera dej, eller så kommer du upptäcka att det var inte så spännande och du kommer kunna gå tillbaka och uppskatta din nuvarande partner än mer.


  • Blower83
    Idanonstop skrev 2019-12-27 20:29:25 följande:

    Det är nog ganska vanligt att vilja ha det så. Svårare att genomföra det beroende på om ens partner är okej med det och vet om det


    Jag har med länge velat ha en kk lr älskarinna vid sidan om. Min fru tappade mestadels av sin sexlust efter att barnen kom. Men min del är oförändrad. Jag är lika kåt nu som jag var när vi träffades för 17 år sen.
  • tick03

    Jag brukar alltid tala om att jag inte är en monogram person från början. Men de brukar lösa sig för lägger man korten på bordet från start så kan ingen komma sen och anklaga.. :)

Svar på tråden Att ha en älskare eller KK VID SIDAN!!