• Persbr­andtko­la
    Tue 14 Jan 2020 15:36
    303512 visningar
    1971 svar
    +23
    1971
    303512

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Persbr­andtko­la
    Sat 8 Feb 2020 10:52
    #71
    Anonym (H) skrev 2020-02-08 04:39:46 följande:

    Fler än jag som brukar få felmeddelande när man ska skicka iväg en kommentar? Kommer upp en röd ruta och det är fan omöjligt att kommentera nåt överhuvudtaget. Glömd bort vad det står i rutan dock, men irritationen består.


    Tröttsamt också när man trycker på "skicka" knappen och så händer det inget på 15-30 sekunder och ibland längre och sedan går meddelandet iväg. 
  • Sat 8 Feb 2020 17:54
    #72

    Ja vissa saker var definitivt bättre förr...


    Never mind leg day. Don't skip brain day. /tips från coachen
  • Mon 10 Feb 2020 21:59
    #73

    Segt som bara den samt att det hänger sig.

  • Thu 20 Feb 2020 20:07
    #74

    Det går att skriva några inlägg sedan hänger sig sidan. drtgt.

  • Persbr­andtko­la
    Thu 20 Feb 2020 20:12
    #75

    När ska ni på familjeliv förbättra sidan? 


    SAS älskar nötter
  • Thu 20 Feb 2020 20:13
    #76
    Persbrandtkola skrev 2020-02-20 20:12:14 följande:
    När ska ni på familjeliv förbättra sidan? 
    Det undrar jag med.
  • Thu 20 Feb 2020 20:20
    #77
    +1

    Nu blev det Error 503, suck.

  • Fri 21 Feb 2020 05:25
    #78

    Undra varför det inte finns något svar från familjeliv?
    Eller anser de att forumet inte skall existera längre och hoppas på att de självdör?

    Önskade att Familjeliv kunde betala en krona för varje gång man får upp det dära förba*****de error 503. Jag skulle nog kunna betala min hyra för 5-6 månader framöver...


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Fri 21 Feb 2020 07:59
    #79
    EnAnonumius skrev 2020-02-21 05:25:45 följande:

    Undra varför det inte finns något svar från familjeliv?
    Eller anser de att forumet inte skall existera längre och hoppas på att de självdör?

    Önskade att Familjeliv kunde betala en krona för varje gång man får upp det dära förba*****de error 503. Jag skulle nog kunna betala min hyra för 5-6 månader framöver...


    Därför att det inte lär finnas någon på Familjeliv som har möjlighet att ge ett tillfredsställande svar.

    2017 sålde Stampem Familjeliv till Peter Scheffer Group, där lär svaren finnas på hur mycket - elelr hur lite - man är villig att satsa på att ge Familjeliv serverkapacitet tillräcklig för att det ska vara möjligt att kombinera annonser och tillgänglighet för användarna.
     
  • Anonym (dödss­töten)
    Fri 21 Feb 2020 13:08
    #80
    +1
    EnAnonumius skrev 2020-02-21 05:25:45 följande:

    Undra varför det inte finns något svar från familjeliv?
    Eller anser de att forumet inte skall existera längre och hoppas på att de självdör?

    Önskade att Familjeliv kunde betala en krona för varje gång man får upp det dära förba*****de error 503. Jag skulle nog kunna betala min hyra för 5-6 månader framöver...


    Har också undrat varför ingen moderator finns tillgänglig att svara på frågan?
    Misstänker att sidan är lämnad till självdöden och kommer att upphöra inom kort.
    Samma sak hände med Spray. De hade kvar skalet men inget fungerade och datasäkerheten var obefintlig, virus på virus och stulna identiteter, och ingen som svarade i supporten på flera år.

    Det var ett bra tag sedan nu, de svarade i nån liknande tråd att de jobbade på det tekniska, men sista månaderna är det mycket segare och tar flera minuter att ladda trådar, + att svar försvinner bort som man ägnat energi på att författa för att allt hänger sig. Respektlöst.

    Tycker att vi medlemmar förtjänar ett ärligt svar?
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?