• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2022-03-23 21:22:31 följande:
    Databasfel. Men nåja, inga error på länge.
    Attans då
  • Anonym (UX)

    Senaste uppdateringen blev skit, det går inte citera eller gilla andra än senare kommentaren. I vart fall inte om man sitter med en iPhone med senaste programvaran. Konstigt att man släpper igenom en uppdatering innan man testat att alla funktioner fungerar och kanske ännu konstigare att det inte åtgärdats än!

  • Jag är bara jag
    Anonym (UX) skrev 2022-03-23 21:27:48 följande:
    Senaste uppdateringen blev skit, det går inte citera eller gilla andra än senare kommentaren. I vart fall inte om man sitter med en iPhone med senaste programvaran. Konstigt att man släpper igenom en uppdatering innan man testat att alla funktioner fungerar och kanske ännu konstigare att det inte åtgärdats än!
    Ja, utan gamla hade jag nog vägrat vara här. Tacka vet jag den med min gamla dator. Mobilen och F.L verkar inte gå ihop alls.
  • Nandez
    Anonym (UX) skrev 2022-03-23 21:27:48 följande:
    Senaste uppdateringen blev skit, det går inte citera eller gilla andra än senare kommentaren. I vart fall inte om man sitter med en iPhone med senaste programvaran. Konstigt att man släpper igenom en uppdatering innan man testat att alla funktioner fungerar och kanske ännu konstigare att det inte åtgärdats än!
    Det har du rätt i
  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2022-03-23 21:32:14 följande:
    Ja, utan gamla hade jag nog vägrat vara här. Tacka vet jag den med min gamla dator. Mobilen och F.L verkar inte gå ihop alls.
    Samma här
  • Anonym (Anonymously)

    Seeeeeeeeeegt.. Börjar ladda, sen stannar det upp och det tar lång tid innan sidan laddats färdigt Skrikandes

  • Anonym (Anonymously)
    Anonym (Anonymously) skrev 2022-03-27 19:13:51 följande:

    Seeeeeeeeeegt.. Börjar ladda, sen stannar det upp och det tar lång tid innan sidan laddats färdigt Skrikandes


    Rättelse, det var ett fel i mitt nätverk denna gång, så falskt alarm!
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?