• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • RaYzLeR
    flygrl skrev 2023-07-13 23:55:32 följande:
    Man börjar tröttna eller hur? 😉
    Det är inte så farligt. Jag har sparat mina inloggningsuppgifter, så det är bara att klicka på användarnamnet och klicka på logga in. 🙂
  • Moderator

    Kom-ihåg-mig-funktionaliteten bör nu vara åtgärdat. Så nu förblir man inloggad om man kryssat i det vid inloggning.

  • EnAnonumius
    Moderator skrev 2023-07-14 08:14:39 följande:

    Kom-ihåg-mig-funktionaliteten bör nu vara åtgärdat. Så nu förblir man inloggad om man kryssat i det vid inloggning.


    Det låter bra, var lite jobbigt att bli utloggad medan man skrev inlägg... 🙃
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • molly50
    Anonym (dödsstöten) skrev 2023-07-13 22:08:21 följande:
    Utloggad varje gång datorn vilat ett tag senaste dagarna.
    Ja,det var samma sak för mig igår.
    Inte idag,än så länge. 
  • Moderator
    Hej!
    Min gissning är att det beror på de senaste uppdateringarna av sajten
    Teknik har uppgraderat för att bl.a få bättre fart på sajten så att det inte ska bla lagga
  • Guldnovan

    För mig zoomar sidan och flyttar sig åt sidorna när jag skrollar. Det har inte hänt förr.

  • flygrl
    RaYzLeR skrev 2023-07-14 00:31:26 följande:
    Det är inte så farligt. Jag har sparat mina inloggningsuppgifter, så det är bara att klicka på användarnamnet och klicka på logga in. 🙂
    Ja, samma här men ändå lite omständligt då iaf jag inte sen kommer till sidan jag va på utan måste leta mig tillbaka dit. Typ om jag hade den här tråden uppe och loggar in igen så kommer jag inte till den här tråden igen.

    Men nu verkar det va åtgärdat iaf. Verkar ha vart en tillfällig grej bara. 😊
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?