• Anonym (Vill ha en riktig kvinna trött på flickor)

    Finns det kvinnor här som gillar lammkött asså åldern 15-25 år?

    Har mycket sex men med de tjejer i min ålder och de ligger oftast som en död fisk och är lite blygare. Det finns undantag såklart men jag under om det finns många kvinnor som skulle kunna tänka sig att gå i säng med en bra mycket yngre partner?

  • Svar på tråden Finns det kvinnor här som gillar lammkött asså åldern 15-25 år?
  • Anonym (haha)

    När jag själv var 15-25 så gillade jag killar som var 15-25. Not anymore 

  • Anonym (Kåt tjej (50år))

    Jag är en tjej runt 50 och jag vill absolut inte ha sex men någon som kan vara min son. 
    Inte under 30, det känns helt fel och illegalt, typ.

  • Anonym (Går inte)

    [quote=80405538][quote-nick]Anonym (Kåt tjej (50år)) skrev 2020-05-16 08:14:20 följande:[/quote-nickolut . 

    Inte under 30, det känns helt fel och illegalt, typ.[/quote]

    Även om det typ nästan aldrig händer reagerar du när du hör talas om det.

  • thee1221
    Anonym (hej) skrev 2020-05-16 00:35:12 följande:

    asså jag själv är ju ganska ung


    Hur ung?
  • Anonym (Som singel)

    Som singel och 30+ träffade jag killar som var 18-25. Inget jag aktivt sökte och i flera fall uppdagades åldern efter att vi haft sex. Krogragg, så jag förutsatte att de var myndiga. Ser själv ung ut och än idag är det mestadels yngre män som visar intresse. Nu är jag sambo sedan några år tillbaka så något annat än min jämngamla sambo är uteslutet. Min erfarenhet är att de som är några år yngre är mer angelägna om att göra det skönt för mig.

  • Anonym (Går inte)
    Anonym (Som singel) skrev 2020-05-16 09:33:00 följande:

    Som singel och 30+ träffade jag killar som var 18-25. Inget jag aktivt sökte och i flera fall uppdagades åldern efter att vi haft sex. Krogragg, så jag förutsatte att de var myndiga. Ser själv ung ut


    Tyckte du det var konstigt jobbigt när bara yngre Kom upp till dig. Var någon av killarna oskuld
  • Anonym (hej)
    thee1221 skrev 2020-05-16 09:24:11 följande:

    Hur ung?


    Fyller 16
  • Anonym (hej)
    Anonym (hej) skrev 2020-05-16 22:43:27 följande:

    Fyller 16


    ja
Svar på tråden Finns det kvinnor här som gillar lammkött asså åldern 15-25 år?