• Anonym (Älskarinnan)

    Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

    Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

    Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

    Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

    Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

    Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

    Frågor på det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

    Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

    Jag kan vara precis vem som helst!

    Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

    Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

  • Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Seriöst) skrev 2020-09-17 11:17:41 följande:

    Innan du & dina väninnor hånar mig när jag går förbi er kan du torka bort ditt fula flin & veta att tack vare dig är vi lyckliga. Jag slipper ha sex med min man som har en omättlig aptit. Vi tänder inte på varandra som i början på vårt äktenskap. Du gör så min man är på gott humör & jag slipper sex pressen. Min man kan skilja på sex & känslor därför är det ok för mig att han ligger med någon som dig. Dagen han börjar berätta för dig om mitt privatliv & du stackars måste vara hobby psykolog är dagen jag sparkar ut den honom. Innan dess kan du få ligga med honom hur mycket du vill. Det ger ju även mig en del uppmärksamhet att ta del av när jag vill det, då det finns män som säger åt mig att jag förtjänar bättre & de vill ge mig detta. Vill du ska veta för du behöver inte tro att du är ett hot mot alla oss kvinnor för det är du verkligen inte. Du kan inte förstöra något mellan oss men jag kan förstöra mellan er om jag hade velat. För min man kommer välja vårt äktenskap sedan 15 år framför dig om jag skulle kräva det. Nu gör jag inte det för du kan ta skavsår man får när kåthet på varandra klingat av.


    Den dagen har inträffat alldeles för många gånger.
    Jag är inte intresserad av ert privaliv och tackar nej till att vara hobbypsykolog.
    (Det borde du också göra.)

    Så sätt foten i röven på honom du. Hos mig finner han ingen tröst.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Loo) skrev 2020-09-17 09:53:57 följande:

    Får jag fråga hur du träffat dom här männen? Nätet? Slumpmöte ute?


    Det är olika, dock har jag inte träffat någon på nätet. 
  • sextiotalist
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-17 15:34:56 följande:

    Det har jag redan skrivit att jag kräver.

    Och om jag nu inte hade gjort det så smittar inte könssjukdomar via luften, så du kan andas ut.

    Du börjar tappa det fullständigt nu, du som annars brukar vara så saklig och klok. Blev du stött för att jag tycker att din sambo är ointressant pga hans ålder eller varför sjunker du ner till denna nivå?

    Det är SÅ olikt dig.


    Nej inte det minsta stött. Jag ser bara ett stort riskbeteende. Hade du varit min väninna så hade jag varit orolig (ja, jag hade reagerat likadant om du varit en man).

    Jag vet hur covid19 sprids och det var en liknelse.

    Vet du, jag tycker nästan lite synd om dig. Det jag inte förstår varför upptagna män. Varför inte kk?
  • Anonym (DrLaura)
    Anonym (h) skrev 2020-09-16 04:59:36 följande:
    Nog mer som att hon tröttnade på att upprepa sig.
    Hur många gånger skrattar du åt samma skämt?

    Lite bitter kanske?
    Logiken haltar. Jag är inte bitter på väskryckare heller, men tycker de är idioter ändå. I TS fall tycker jag dessutom uppriktigt synd om henne.

    Och just "bitter" har du/ni ju ropat några gånger nu, så det kanske ni också vill undvika om ni nu inte gillar upprepningar Drömmer
  • Anonym (Naiv)
    Anonym (h) skrev 2020-09-17 04:59:36 följande:

    Det var inget ickesvar, tror du ts frågar dem?

    Hon är förmodligen förbannat sexig och sensuell, det är nog inte mer komplicerat är så.

    Jo, en sak till kanske. Kravlös ger och tar. Utan en massa gnäll och krav om att det ska skaffar ungar, äktenskap och allt som hör till.

    Gissar jag.

    Vad tror du ts?


    Men naaw! Gulligt! Klubben för inbördes beundran.

    Nu var det ju ts själv som hade startat tråden och inte någon av ruasinkakorna så jag tycker det är ett ickesvar att säga att man ska fråga någon annan.

    De flesta kvinnorna kan faktiskt med lite vilja vara förbannat sexiga och sensuella om dom vill. Något kort i rockärmen måste väl finnas.
  • Anonym (Seriöst)
    smulpaj01 skrev 2020-09-17 12:17:42 följande:

    Ånej, förstör inte ts illusion om att männen väljer henne FÖRE frun. Hon kan ju bli ledsen då.


    Ja jag misstänker det. Förstår att det finns ogilla på oss som tänker & gör annorlunda. Jag kan inte ge min man det han behöver när det gäller sex. Jag väljer att inte vara egoistisk & låta honom få det någon annanstans. Hans otrohet krossar inte mitt ego. Däremot om han lämnar ut mig & har sin älskarinna som sin hobby psykolog angående vårt äktenskap det hade fått mig att ta ut skilsmässa omgående. Ville bara påminna TS att det finns sådana som mig som uppskattar hon tar russinen ur kakan som jag inte orkar med så vi kan vara lyckligare med övrigt då jag slipper den pressen.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Seriöst) skrev 2020-09-18 11:05:53 följande:

    Ja jag misstänker det. Förstår att det finns ogilla på oss som tänker & gör annorlunda. Jag kan inte ge min man det han behöver när det gäller sex. Jag väljer att inte vara egoistisk & låta honom få det någon annanstans. Hans otrohet krossar inte mitt ego. Däremot om han lämnar ut mig & har sin älskarinna som sin hobby psykolog angående vårt äktenskap det hade fått mig att ta ut skilsmässa omgående. Ville bara påminna TS att det finns sådana som mig som uppskattar hon tar russinen ur kakan som jag inte orkar med så vi kan vara lyckligare med övrigt då jag slipper den pressen.


    Läs inlägg #321, orkar inte skriva samma sak igen.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Naiv) skrev 2020-09-16 22:49:26 följande:
    Tack för ett icke -svar.

    Kom igen! Alla arma kvinnor som blir bedragna av deras odågor till män vill ju veta hur man ska överlista en sån superkvinna som du!
    Jag är ingen superkvinna, och alla arma kvinnors män är inte odågor.
    Det är män som vill ha något som deras kvinnor uppenbarligen inte klarar eller vill ge dem.

    Det handlar inte om att du behöver överlista mig, det hela är egentligen väldigt enkelt.

    Vissa män har slutat tända på sina fruar för att de t ex har blivit överviktiga, eller för att de på andra sätt har slutat bry sig om sitt yttre.
    För även om någon här skrev att det är det inre som räknas så vill nog de flesta iallafall inte ha en partner med ett sjaskigt yttre.

    För min del betyder det yttre mest, då jag bara ska leka tillfälligt med dem iallafall. Fast de flesta har åtminstone hyfsat bra positioner på t ex sina arbeten, eller i samhället.
    De med högre positioner i samhället är dock mer försiktiga, då åker vi lite längre iväg när vi ska ha en helt helg på hotell med middagar, spa och mycket... sex.
  • nonameleft

    Några frågor har jag inte och provocerad blir jag inte heller.

    Däremot tycker ganska synd om dig då din empatiska förmåga uppvisar väldigt stora luckor. Det är inget personlighetsdrag jag själv skulle välja att skryta med om jag vore i dina skor men om du mår bättre av det så får du väl fortsätta så.

    Ps. Det är ingen merit att ligga med upptagna män. Män (och kvinnor) som väljer att bedra sina partners är losers och vem vill ligga med en sån...

  • Anonym (Lin)

    Hahahaha! Du vet, de upptagna männen bedrar dig också genom att ha sex med sina tjejer parallellt med dig. De är ju lika falska mot dig som de är mot alla andra. Du klarar inte av att tillfredställa en man eftersom han samtidigt har sex med andra och du måste tillåta det för du har inte självförtroende nog att ha en karl som bara är sexuell med dig. Jag ser dig snarare som flersam än som något annat eftersom den du är med tillåts både vara gift och vara sexuell med någon annan än dig. Nej, har inga frågor.

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!