• Nandez

    Farmen 2021

    I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

  • Svar på tråden Farmen 2021
  • molly50

    Ja,det blir intressant att se om de klarar uppdragen med Mary vid rodret.
    Speciellt som hon vägrar låta killarna hjälpa till när de kör fast.

  • Nandez
    molly50 skrev 2021-02-02 20:06:14 följande:
    Ja,det blir intressant att se om de klarar uppdragen med Mary vid rodret.
    Speciellt som hon vägrar låta killarna hjälpa till när de kör fast.
    Ja, det ska bli intressant att se
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-02 19:36:11 följande:
    Onödigt av Lili att sparka på katten
    Jag tänkte samma sak "Varför" sparkar du katten?....Hon har väl katter själv som hon saknar undrar om hon sparkar dem med?
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-02 19:40:53 följande:
    Svårt med badtunnan
    Hade dem fån början dragit åt allt eftersom så hade alla fått plats....Hoppas dem kom på det. En badtunna ska vara tät, inga springor så att vattnet inte rinner ut.
  • Johannus

    PÅ nåt sätt hoppas jag att dem inte klarar uppgifterna så att Mary får sig ett törn för sitt uppförande.

    När hon sa att tjejerna skulle spika bygga varför då sätta några tjejer på att bygga badtunnan? Dessa eller alla tjejerna hade väl kunna bygga hästhagen, grisgården, grisfållet. Killarna hade kunnat göra annat. Sen eftersom storbonden bestämmer nåt så skulle jag inte om jag var killarna hjälpa tjejerna, men dom här killarna verkar vara för snälla.

    Dock var daggens program inget sevärt för det hände som inget.

    Däremot på Torpet hände en hel del och det ska bli kul att se vem Robin möter från Farmen i morgon.

  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-02-02 23:39:59 följande:

    PÅ nåt sätt hoppas jag att dem inte klarar uppgifterna så att Mary får sig ett törn för sitt uppförande.

    När hon sa att tjejerna skulle spika bygga varför då sätta några tjejer på att bygga badtunnan? Dessa eller alla tjejerna hade väl kunna bygga hästhagen, grisgården, grisfållet. Killarna hade kunnat göra annat. Sen eftersom storbonden bestämmer nåt så skulle jag inte om jag var killarna hjälpa tjejerna, men dom här killarna verkar vara för snälla.

    Dock var daggens program inget sevärt för det hände som inget.

    Däremot på Torpet hände en hel del och det ska bli kul att se vem Robin möter från Farmen i morgon.


    Jag har sett dagens Farmen och vet vem han möter.
    Förbered dig på ett innehållsrikt program!
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-02 22:51:57 följande:
    Jag tänkte samma sak "Varför" sparkar du katten?....Hon har väl katter själv som hon saknar undrar om hon sparkar dem med?
    Man kan ju undra.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-02 22:53:36 följande:
    Hade dem fån början dragit åt allt eftersom så hade alla fått plats....Hoppas dem kom på det. En badtunna ska vara tät, inga springor så att vattnet inte rinner ut.
    Sant
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-02 23:39:59 följande:
    PÅ nåt sätt hoppas jag att dem inte klarar uppgifterna så att Mary får sig ett törn för sitt uppförande.

    När hon sa att tjejerna skulle spika bygga varför då sätta några tjejer på att bygga badtunnan? Dessa eller alla tjejerna hade väl kunna bygga hästhagen, grisgården, grisfållet. Killarna hade kunnat göra annat. Sen eftersom storbonden bestämmer nåt så skulle jag inte om jag var killarna hjälpa tjejerna, men dom här killarna verkar vara för snälla.

    Dock var daggens program inget sevärt för det hände som inget.

    Däremot på Torpet hände en hel del och det ska bli kul att se vem Robin möter från Farmen i morgon.
    Det hände inte mycket
Svar på tråden Farmen 2021