• Litalu

    BIM Mars 2021 - första barnet

    Hej! Jag har försökt hålla ut och vänta på att denna tråd ska skapas men nu fick jag ta saken i egna händer då jag inte kan tänka på annat än den eviga väntan på BIM. Jag har lång cykel (33 dagar) så jag går direkt från januaritråden och hit.. 


    Vi fyller tråden med hopp och stöd så hoppas jag att vi alla får uppleva ett mirakel snart Hjärta


    Kopiera gärna listan och lägg till ditt namn och förväntad BIM.

    LISTA:

    litalu, 1/3, 25 år (2:a försöket)

  • Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet
  • Grapefrukt89
    KNAS2 skrev 2021-03-28 20:03:46 följande:
    Så klumpig. Har varit SÅ trött idag.

    Jag skapade en ny grupp. Nu med rätt månad ;)
    Hej KNAS2! Bra idé med grupp för oss som plussat med eventuellt BF i december och väntar första barnet... :) Jag hittar inte riktigt gruppen på familjeliv... Är det jag som är helt "lost"?  :P
  • KNAS2
    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


    Alltså jag håller tummarna för dig nu Stickling!

    När jag fick MF, en vecka efter mitt plus i somras var det färskt blod som kom (om det är till någon tröst).

    Tänk om ditt plus håller i sig nu... Jisses så kul!!!
  • Grapefrukt89
    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


    Hej Stickling! Förstår att det känns som att tiden går långsamt fram när man inte riktigt vet. Ovissheten är olidlig ibland! Men om några dagar kanske det visar sig tydligare...? Håller tummarna! <3 {#emotions_dlg.flower}
  • Ericky
    bananmilkshake skrev 2021-03-28 09:57:52 följande:
    Plussade imorse! Jag hade mina aningar, men det blev ändå en chock. Med 2 MA i bagaget vågar jag inte mer än att vara försiktigt glad. Men lite glad tänker jag iaf unna mig att vara! {#emotions_dlg.flower}
    STORT grattis! Så himla roligt att se de som försökt lite längre plussa! Extra glad för er skull och hoppfull för vår andras skull som kämpat en längre tid! Hoppas du får en fin graviditet <3
  • Ericky

    STORT grattis till dig/er! <3 

    Jag tycker du ska tänka att du är gravid tills annat bevisats. Sluta med tempen nu (som ju kan påverkas av alltmöjligt) och låt dagarna gå och testa typ nästa vecka igen. Och får du då samma utslag (gravid) så försöker du lägga oron åt sidan och våga tro/hoppas <3 

    Jag håller alla tummar <3


    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


  • bananmilkshake
    Ericky skrev 2021-03-29 12:13:43 följande:

    STORT grattis! Så himla roligt att se de som försökt lite längre plussa! Extra glad för er skull och hoppfull för vår andras skull som kämpat en längre tid! Hoppas du får en fin graviditet <3


    Tack så jättemycket!! Det värmer <3
  • VirrePirre06
    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


    Åh så roligt och grattis, hoppas det blir starkare inom några dagar och att det verkligen visar positivt :D
  • Vickan31
    bananmilkshake skrev 2021-03-28 09:57:52 följande:
    Plussade imorse! Jag hade mina aningar, men det blev ändå en chock. Med 2 MA i bagaget vågar jag inte mer än att vara försiktigt glad. Men lite glad tänker jag iaf unna mig att vara! {#emotions_dlg.flower}
    Men wow, så himla roligt! Skrattande Stort grattis!!
  • Vickan31
    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


    Ååååh nu håller jag tummarna så hårt att det gör ont!!! När jag loggade in på FL idag hade jag, helt ärligt nu, en känsla som sa att det var din tur, efter alla månader där vi peppat och tröstat och stöttat varandra. Och så fick jag se bilden att du fått ditt efterlängtade plus och ögonen bara fylldes med glädjetårar Hjärta Jag förstår såklart att du är orolig, men jag tänker som flera andra redan skrivit att bruna flytningar och knasig temp inte behöver betyda något negativt. Som sagt, jag är så glad för din skull och håller tummarna superhårt nu! HjärtaHjärta
Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet