• Litalu

BIM Mars 2021 - första barnet

Hej! Jag har försökt hålla ut och vänta på att denna tråd ska skapas men nu fick jag ta saken i egna händer då jag inte kan tänka på annat än den eviga väntan på BIM. Jag har lång cykel (33 dagar) så jag går direkt från januaritråden och hit.. 

Vi fyller tråden med hopp och stöd så hoppas jag att vi alla får uppleva ett mirakel snart Hjärta

Kopiera gärna listan och lägg till ditt namn och förväntad BIM.

LISTA:

litalu, 1/3, 25 år (2:a försöket)

• Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet
  • Link92
    KNAS2 skrev 2021-03-26 07:34:57 följande:

Alltså.

Jag tog just ett CB graviditetstest (det enda jag har hemma) mest för att bli av med det och för att typ få en chans att veta om jag är gravid då vi får besök i helgen och det kommer bli vin till mat och så.

Jag är gravid.

Vågar knappt tro det då jag plussade i juli 2020 och 1 och en halv vecka senare börjar jag blöda. Så denna gången tar vi det nog lugnare, vi springer inte iväg I tankarna.

Min sambo hade precis kört iväg till jobbet när jag testade. Jag får klura på hur jag ska berätta det för honom. Och jag funderar på att ställa in besöket i helgen, ljuga om att vi blivit lite krassliga (vi ska ändå ses nästa helg).

Åh hörrni! JAG KAN INTE FATTA DET!!

Sitter och gråter och håller alla tummar på att denna gången är det som gäller!

Jag kan bara hålla med ni som innan skrivit att symtomen kan verkligen utebli. Känner min nästan bättre än vanligt innan BIM. Ont i brösten men inte så ont som jag brukar ha.

Grattis!! Så kul! :D blir så glad för er skull!
  • apan95

Alltså.

Jag tog just ett CB graviditetstest (det enda jag har hemma) mest för att bli av med det och för att typ få en chans att veta om jag är gravid då vi får besök i helgen och det kommer bli vin till mat och så.

Jag är gravid.

Vågar knappt tro det då jag plussade i juli 2020 och 1 och en halv vecka senare börjar jag blöda. Så denna gången tar vi det nog lugnare, vi springer inte iväg I tankarna.

Min sambo hade precis kört iväg till jobbet när jag testade. Jag får klura på hur jag ska berätta det för honom. Och jag funderar på att ställa in besöket i helgen, ljuga om att vi blivit lite krassliga (vi ska ändå ses nästa helg).

Jag kan bara hålla med ni som innan skrivit att symtomen kan verkligen utebli. Känner min nästan bättre än vanligt innan BIM. Ont i brösten men inte så ont som jag brukar ha.

GRATTIS!! gud va roligt <3
  • KNAS2
    Msofie skrev 2021-03-26 08:04:44 följande:

MEN WOW STORT GRATTIS! Vi har ju följt dig här ett tag, det är alltid bitterljuvt när det går för en annan men inte en själv, men är så himla glad för din skull. Hoppas du får en jätte fin och frisk graviditet. Närmare ett barn har man sällan varit!

Stickling skrev 2021-03-26 08:12:30 följande:

Nej men WOW!!?! Åååh, GRATTIS!!! <3 <3 <3 Så underbart - och hoppingivande för oss andra; plötsligt händer det! Hoppas verkligen att allt går bra <3

Link92 skrev 2021-03-26 08:14:59 följande:

Grattis!! Så kul! :D blir så glad för er skull!

apan95 skrev 2021-03-26 08:15:33 följande:

GRATTIS!! gud va roligt <3

Tack så mycket <3

Vad gulliga ni är! Ja vi är en hel dröse som har följts åt. Hoppas på att era plus kommer snarast!

Jag håller mig såklart kvar och kollar hur det går för alla er andra! Än är inte mars slut <3
  • hopeforaplusa
    Alltså.

Jag är gravid.

Största grattis! Blir så glad för eran skull!! <3
  • bananmilkshake

Men wow!! Stort grattis! Haha vad sjukt att du bara skulle bli av med testet, måste kommit som en total chock! Skrattande

Alltså.

Jag är gravid.

Jag kan bara hålla med ni som innan skrivit att symtomen kan verkligen utebli. Känner min nästan bättre än vanligt innan BIM. Ont i brösten men inte så ont som jag brukar h
  • bananmilkshake
    Stickling skrev 2021-03-26 07:12:25 följande:
    Okej, då sitter vi kanske i lite samma båt. Men ja, vi hoppas såklart!! Vi får uppdatera under helgen hur det går :)

Hur går det för er andra med bim snart?
    Bim på måndag, mensvärken har redan börjat och brösten ömmar mindre och mindre - precis som vanligt innan mensen med andra ord. Så det är bara att invänta den och sen hoppas på nästa gång. :/ 
  • KNAS2
    hopeforaplusa skrev 2021-03-26 08:25:54 följande:

Största grattis! Blir så glad för eran skull!! <3

bananmilkshake skrev 2021-03-26 08:36:44 följande:

Men wow!! Stort grattis! Haha vad sjukt att du bara skulle bli av med testet, måste kommit som en total chock! 

Tack hörrni!

Ja men lite som en chock då jag nästan var säker på att det inte blivit något denna månad och jag ville bara försäkra mig om att jag hade rätt. Tänkte även att det säker var för tidigt att testa, BIM - 2/3.
  • KNAS2

talu, 1/3, 25 år (2:a försöket)

SMEL, 2/3, 27 år (6:e försöket) PLUSSAT

Sockerplanta, 3/3, 26 år (6:e försöket)

Link92, 3/3, 29 år (20:e försöket)

Bananmilkshake, 3/3, 35 år (7:e försöket, 2 MA)

Neongirl 5/3, 38 år (5:e försöket, ett missfall)

Weloty, 5/3, 30 år (11:e försöket)

zelling, 6/3, 32 år, (försök 12)

VirrePirre06, 7/3, 29år (försök 4)

Ussies, 7/3, 33år (2:a försöket) PLUSSAT

Soff 6/3, 33 år (11:e försöket)

Ericky, 8/3, 33 år (8:e försöket)

Sellerin, 8/3, 32 år (6:e försöket) PLUSSAT

jlinnea, 9/3, 26 år (8:e försöket)

Carina82, 9/3, 38 år (5:e försöket)

Vickan31, 11/3, 31 år (9:e försöket)

Molybden, 11/3, 26 år (9:e försöket) PLUSSAT

Mirabilis89, 13/3, 32 år (8:e försöket)

FruH2, 13/3,28år (6:e försöket)

hopeforaplusa 14/3 29år (7:e försöket) PLUSSAT

Johanna1923, 14/3, 30 år (2:a försöket) PLUSSAT

MAKL, 14/3, 27 år (6:e försöket)

BoringBrick92, 14/3, 28 år (4:e försöket)

Emmalucy, 15/3, 35 år (2:a försöket med ny partner, men 36försök med exet)

15/3, 28 år (7:e försöket)

Msofie 17/3, 25 år (13e försöket)

apan95, 17/3, 25 år (16:e försöket)

Annne29 19/3 29 år (11:e försöket)

Babymonitor 19/3, 29 år (5:e försöket)

Lys12, 19/3, 26 år (2:a försöket)

Rungirl, 20/3, 32 år (5:e försöket)

Notalonee, 20/3, 27 år (1:a försöket) PLUSSAT

Grapefrukt 24/3, 31 år (6:e försöket) PLUSSAT

Rumpelstiltskin, 26/3, 25 år (7:e försöket)

Stickling, 27/3, 33 år (9:e försöket)

Eclipse, 27/3, 31 år (3:e försöket)

Längtartillvår, 27/3, 35 år (8e försöket)

KNAS2, 28/3, 31 år (10:e försöket) PLUSSAT

Paperlanterns, 29/3, 32 år (4:e försöket)

Bananmilkshake, 29/3, 35 år (8:e försöket, 2 MA)

Sockerplanta, 30/3, 26 år (7:e försöket)

Villblimamma96, 31/3, 25 år (3:e försöket)

Jag var bara tvungen att skriva dit mitt plus i listan.

HEJA ER ANDRA SOM HAR BIM FRAMFÖR ER! <3

• Vickan31
    Alltså.

Jag är gravid.

Ååååh men GRATTIS, vilken underbar nyhet!! Skrattande Hjärta Wow så roligt, det måste nästan kännas lite overkligt efter all väntan? Du ska bara veta hur glad jag blir för din skull, och vilket hopp det faktiskt ger oss andra som försökt ett längre tag! Hoppas att allt ska gå bra och  tack för att vi fått följas åt på den här resan <3 
  • KNAS2
    Vickan31 skrev 2021-03-26 09:14:54 följande:

Ååååh men GRATTIS, vilken underbar nyhet!!   Wow så roligt, det måste nästan kännas lite overkligt efter all väntan? Du ska bara veta hur glad jag blir för din skull, och vilket hopp det faktiskt ger oss andra som försökt ett längre tag! Hoppas att allt ska gå bra och  tack för att vi fått följas åt på den här resan <3 

Tack!!

Ja jag vågar inte tro på det i och med tidigare upplevelser men ändå vill man så gärna tro på det.

Alltså stöttningen man får här inne är helt magisk. Ni är grymma alla här inne!
Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet