• Litalu

    BIM Mars 2021 - första barnet

    Hej! Jag har försökt hålla ut och vänta på att denna tråd ska skapas men nu fick jag ta saken i egna händer då jag inte kan tänka på annat än den eviga väntan på BIM. Jag har lång cykel (33 dagar) så jag går direkt från januaritråden och hit.. 


    Vi fyller tråden med hopp och stöd så hoppas jag att vi alla får uppleva ett mirakel snart Hjärta


    Kopiera gärna listan och lägg till ditt namn och förväntad BIM.

    LISTA:

    litalu, 1/3, 25 år (2:a försöket)

  • Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet
  • Grapefrukt89
    Stickling skrev 2021-03-30 08:06:43 följande:
    Tack fina du, det ska jag göra. Hade så gärna velat hänga på er andra i BF-gruppen <3 Men hoppas på ett plus som stannar kvar snart. Stort lycka till framöver, så roligt att du plussat! <3
    Va tråkigt stickling... Hoppas på att nästa månad blir din månad som ger en liten skatt som stannar! <3
  • bananmilkshake
    Stickling skrev 2021-03-30 06:22:49 följande:

    God morgon alla <3 I natt satte blödningen igång ordentligt, så det blev tyvärr ett nytt missfall :( Jag hoppar över till apriltråden och önskar stort lycka till till er som inväntar Bim här.


    Åh nej... fy vad orättvist. Stor kram till dig och jag hoppas du snart får ett plus igen som stannar kvar. Hjärta
  • neongirl
    Stickling skrev 2021-03-30 06:22:49 följande:

    God morgon alla <3 I natt satte blödningen igång ordentligt, så det blev tyvärr ett nytt missfall :( Jag hoppar över till apriltråden och önskar stort lycka till till er som inväntar Bim här.


    Usch så tråkigt! Vet tyvärr känslan. :( Hoppas du plussar snart igen och att det då går hela vägen. <3
  • Carina82
    Stickling skrev 2021-03-30 06:22:49 följande:

    God morgon alla <3 I natt satte blödningen igång ordentligt, så det blev tyvärr ett nytt missfall :( Jag hoppar över till apriltråden och önskar stort lycka till till er som inväntar Bim här.


    Åh nej! Beklagar sorgen <3
  • Vickan31
    Stickling skrev 2021-03-30 06:22:49 följande:

    God morgon alla <3 I natt satte blödningen igång ordentligt, så det blev tyvärr ett nytt missfall :( Jag hoppar över till apriltråden och önskar stort lycka till till er som inväntar Bim här.


    Nej, vad ledsen jag blir! :( Livet är så orättvist ibland. Jag hade verkligen hoppats och trott att nu skulle det bli så bra! Jag förstår att det ändå fanns en gnutta hopp igår och att det därför gör ont nu, men vi finns här för dig och håller tummarna hårt för ett nytt plus snart och att det lilla fröet då stannar kvar Hjärta Stor kram!
  • KNAS2

    Hörrni.

    Fick just en liten blödning.

    Inväntar en riklig mens inom det närmsta.

    Hoppet är borta.

  • Soff
    KNAS2 skrev 2021-03-30 13:04:54 följande:

    Hörrni.

    Fick just en liten blödning.

    Inväntar en riklig mens inom det närmsta.

    Hoppet är borta.


    Men nej var ledsen jag blir nu!!! </3 Så ledsen för din skull!!! :(( skickar massvis med kramar!! 
  • Carina82
    KNAS2 skrev 2021-03-30 13:04:54 följande:

    Hörrni.

    Fick just en liten blödning.

    Inväntar en riklig mens inom det närmsta.

    Hoppet är borta.


    Åh nej! Usch vad tråkigt, kram <3
  • bananmilkshake
    KNAS2 skrev 2021-03-30 13:04:54 följande:

    Hörrni.

    Fick just en liten blödning.

    Inväntar en riklig mens inom det närmsta.

    Hoppet är borta.


    Men nej! Åh. :( Men kom ihåg att det inte behöver vara kört, blödningar är vanligt!
  • Molybden
    KNAS2 skrev 2021-03-30 13:04:54 följande:

    Hörrni.

    Fick just en liten blödning.

    Inväntar en riklig mens inom det närmsta.

    Hoppet är borta.


    Åh nej, beklagar verkligen :( <3 trodde inte att det kunde vara mer otur i gruppen den här månaden.
Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet