• Yobyot

    Vem fantiserar du om nu?

    Både singlar och upptagna fantiserar nog om sex med andra människor lite då och då. Vem fantiserar du om just nu och varför?

    Själv fantiserar jag om en kvinna på jobbet som är säkert 20 år äldre än mig, men trots det har en helt otrolig kropp. Rumpan är bättre än många fitness-tjejer i 25 års-åldern.

  • Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Sunkigt) skrev 2021-02-27 14:22:38 följande:

    Ha så kul objektifiera kvinnor. Du är störd.


    Ja, verkligen stört att gilla avklädda kvinnor.
  • Anonym (Objektivistjavisst)
    Anonym (Sunkigt) skrev 2021-02-27 14:22:38 följande:

    Ha så kul objektifiera kvinnor. Du är störd.


    Är det stört att onanera till nakna kvinnor? När menar du att man inte objektifierar? Vart går gränsen?

    Till vad får man i såna fall onanera till.. påklädda kvinnor? Eller får man inte onanera alls till kvinnor .. utveckla gärna ditt resonemang!
  • Anonym (Sunkigt)
    Anonym (Pernilla) skrev 2021-02-28 17:03:36 följande:

    Ja, verkligen stört att gilla avklädda kvinnor.


    Anonym (Objektivistjavisst) skrev 2021-02-28 20:50:06 följande:

    Är det stört att onanera till nakna kvinnor? När menar du att man inte objektifierar? Vart går gränsen?

    Till vad får man i såna fall onanera till.. påklädda kvinnor? Eller får man inte onanera alls till kvinnor .. utveckla gärna ditt resonemang!


    Läs på. Mäns objektifiering bidrar till våldtäkter och fler som tafsar.
  • Anonym (Objektivistjavisst)
    Anonym (Sunkigt) skrev 2021-03-01 09:09:21 följande:

    Läs på. Mäns objektifiering bidrar till våldtäkter och fler som tafsar.


    Läs på? Om en kvinna klär av sig naken för att hon vill visa sin kropp .. får hon inte göra det då för spänna som dig tycker sig ha en högre moral än andra?
  • Anonym (Objektivistjavisst)
    Anonym (Sunkigt) skrev 2021-03-01 09:09:21 följande:

    Läs på. Mäns objektifiering bidrar till våldtäkter och fler som tafsar.


    Läs på? Om en kvinna klär av sig naken för att hon vill visa sin kropp .. får hon inte göra det då för spänna som dig tycker sig ha en högre moral än andra?
  • Anders 386
    Anonym (Sunkigt) skrev 2021-03-01 09:09:21 följande:
    Anonym (Objektivistjavisst) skrev 2021-02-28 20:50:06 följande:

    Är det stört att onanera till nakna kvinnor? När menar du att man inte objektifierar? Vart går gränsen?

    Till vad får man i såna fall onanera till.. påklädda kvinnor? Eller får man inte onanera alls till kvinnor .. utveckla gärna ditt resonemang!


    Läs på. Mäns objektifiering bidrar till våldtäkter och fler som tafsar.
    Det är fullständigt naturligt att kvinnor är sexobjekt för dom flesta män. Lika naturligt som att män är sexobjekt för kvinnor. Men beroende på skillnaden mellan könen så är dom kvinnliga sexobjekten oftare avklädda än dom manliga sexobjekten. Glad

    "Mäns objektifiering" är ett konstigt uttryck eftersom kvinnor är väldigt bra på att göra sig till sexobjekt själva genom att framhäva sin sexualitet genom smink och sexiga kläder. Allt det där är fullständigt naturligt.


  • Anonym (Grannen)

    Hade en märklig dröm i natt. Det var en i dubbel bemärkelse märkligt dröm. För det första märklig eftersom jag mycket sällan över huvud taget kommer ihåg att jag har drömt. För det andra märklig för att den var så tydlig och kändes så verklig medan den pågick.

    Jag drömde om en yngre kvinnlig kollega som jag i verkligheten varken har träffat eller haft kontakt med på annat sätt sedan före jul. Men tidigt i morse vilade hon alltså mot min bröstkorg medan jag höll om henne och lekte med hennes bröst. Jag kände hennes nakna hud mot min, värmen från hennes kropp och hur styva hennes bröstvårtor var mellan mina fingrar.

    Vad hade Freud sagt? Drömmer

  • Anonym (Killen)

    Jag har ändå svårt att tro att man ser killar sexualitet på lika fint sätt som kvinnornas. 

    Överallt så matas man av budskap att mäns sexualitet är farlig, porr är dåligt, män objektifierar, manliga sexleksaker får inte synas och är äckliga osv. Det kan inte ha undgått folk. 

    Kan finnas anledningar till det av vad som hänt och hur det varit. Men steg 1 för att förbättra situationen är ju att lyfta problemet upp i ljuset och ifrågasätta vilket vi här gör.

  • Anders 386
    Anonym (Killen) skrev 2021-03-02 10:40:12 följande:

    Jag har ändå svårt att tro att man ser killar sexualitet på lika fint sätt som kvinnornas. 

    Överallt så matas man av budskap att mäns sexualitet är farlig, porr är dåligt, män objektifierar, manliga sexleksaker får inte synas och är äckliga osv. Det kan inte ha undgått folk. 

    Kan finnas anledningar till det av vad som hänt och hur det varit. Men steg 1 för att förbättra situationen är ju att lyfta problemet upp i ljuset och ifrågasätta vilket vi här gör.


    Håller med. Det är en konstig dubbelmoral.
    Vi har blivit lite överciviliserade och bejakar inte riktigt mäns sexualitet, den är snuskig och djurisk och hör inte hemma i vårt korrekta samhälle. Tur att den lever på FL.
Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?