• Yobyot

    Vem fantiserar du om nu?

    Både singlar och upptagna fantiserar nog om sex med andra människor lite då och då. Vem fantiserar du om just nu och varför?

    Själv fantiserar jag om en kvinna på jobbet som är säkert 20 år äldre än mig, men trots det har en helt otrolig kropp. Rumpan är bättre än många fitness-tjejer i 25 års-åldern.

  • Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?
  • Anonym (Pernilla)

    Drömmer om att jag går på stan och plötsligt stannar en Ford Transit vid trottoakanten.

    Skjutdörren öppnas och två män drar in mig i fordonet som börjar rulla.

    I bilen blir jag påsatt av tre muskulösa araber, en arab i varje hål.

    När de knullat klart mig tar jag på mig kläderna och stiger ut i folkvimlet som inget hänt.

  • Stefano82
    Anonym (Pernilla) skrev 2021-03-07 23:31:19 följande:

    Drömmer om att jag går på stan och plötsligt stannar en Ford Transit vid trottoakanten.

    Skjutdörren öppnas och två män drar in mig i fordonet som börjar rulla.

    I bilen blir jag påsatt av tre muskulösa araber, en arab i varje hål.

    När de knullat klart mig tar jag på mig kläderna och stiger ut i folkvimlet som inget hänt.


    Mysigt det låter!
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Pernilla) skrev 2021-03-07 23:31:19 följande:

    Drömmer om att jag går på stan och plötsligt stannar en Ford Transit vid trottoakanten.

    Skjutdörren öppnas och två män drar in mig i fordonet som börjar rulla.

    I bilen blir jag påsatt av tre muskulösa araber, en arab i varje hål.

    När de knullat klart mig tar jag på mig kläderna och stiger ut i folkvimlet som inget hänt.


    Där skulle man inte göra så mycket motstånd :)
  • Anonym (Jadu)

    Min lärare. Hon är 32 och jag är 16... Sjukaste med henne är att hon vet om mina känslor men behandlar mig som vanligt. Hon är bland de snällaste, mest accepterande och vackraste människan jag vet. Tyvärr är det väldigt ofta denna 16-åriga tjej faller för vuxna. Och det blir långt ifrån bättre av att fantisera om dem/henne. (???)

  • Anonym (Estet)

    En tatuerad skäggig snickare på jobbet.

  • Anonym (Pernilla)
    Stefano82 skrev 2021-03-07 23:38:09 följande:

    Mysigt det låter!


    Vill bli väldigt hårt knullad samtidigt som det görs med känsla och respekt.
  • Anonym (Pernilla)
    Stefano82 skrev 2021-03-07 23:38:09 följande:

    Mysigt det låter!


    Vill bli väldigt hårt knullad samtidigt som det görs med känsla och respekt.
  • Anonym (Sprutaren)
    Anonym (Pernilla) skrev 2021-03-08 22:29:56 följande:

    Vill bli väldigt hårt knullad samtidigt som det görs med känsla och respekt.


    Det är det absolut bästa sexet!

    Undrar om araberna i skåpbilen är respektfulla?
  • Anonym (J)

    Fantiserar om en gift man från mitt jobb som är typ 25 år äldre ???? Han får en att känna sig sedd bara genom att prata och skoja. Men jobbet blir roligare då.

  • Anonym (44 singel ad)

    Fantiserar om en kvinna som jag precis träffat 2ggr. Några år äldre än mig.. Vi matchar perfekt.. Allt flyter...

    Hon har dock lite strul med vissa saker i privatlivet.. Så just nu är det inte tid att ses så mycket.. Men jäklar vad jag vill göra härliga och dirty things med denna brud..

Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?