• Jozsan

    BIM mars 2021

    Hej!

    Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

    Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

    Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

  • Svar på tråden BIM mars 2021
  • Ketchup88

    Jag hoppar väl in här för försök nr 24, wohoo vi firar 2år...Fick mensen 2-4 dagar för tidigt denna månaden men denna månaden var även första gången jag fick ett positivt ÄL-test, alltid nått. BIM står just nu som 13 mars.

  • Lys12

    Hej alla! Hoppar in här. Har fortfarande efter preventivmedel jag slutade med i oktober inte riktigt koll på hur lång menscykel jag har. Väntar in min mens nu denna vecka (räknar med cirka 25-33 dagars cykel) och hade en blödning igår, på dag 26. Så jag antar att mensen nu är på G då graviditetstest visar negativt också. Hade igår morse lite brun flytning när jag vaknade och senare under dagen när jag hade haft samlag kom en ren blödning, inte en aning om varför dock, har läst att man kan få det genom orgasm också, eller om det satte igång mensen lite tidigare? Inte en aning. Har haft cellförändringar innan och brände bort en del, och har gått på efterkontroll som visat att jag inte längre har cellförändringar vilket är skönt. Men ändå lite läskigt med ovissheten varför jag blöder efter samlag ibland. Det spökar nog mycket efter att jag slutat med preventivmedel. Har inte riktigt koll på ägglossnings förutom vissa symtom, men har tänkt att vänta minst ett halvår innan jag börjar med ägglossningstest. Så spännande att också följa alla er andra här. Hoppas på att få se många + i mars. Lycka till alla

  • ems86
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-02-15 09:23:22 följande:

    Kanske en dum fråga men har nån av er känt er mer känsligare humör mässigt runt ägglossning?


    Gick precis och funderade på samma sak. Nedstämd och lättretlig. Det brukar inte vara jag. Hur mår du?
  • ems86

    Kostade på mig advanced testen från clearblue eftersom ägglossningen inte är som vanligt efter missfallet. Hämtade ut paketet idag och får alltså ett defekt test. Sämst!!

  • Tryingtogetnr2
    ems86 skrev 2021-02-15 11:35:05 följande:

    Gick precis och funderade på samma sak. Nedstämd och lättretlig. Det brukar inte vara jag. Hur mår du?


    Böla till inget alls idag haha.
  • Tryingtogetnr2

    Någon som varit med om positivt ägglossningstest dagen innan och nästa dag är den helt blank? Går de verkligen så fort med att stegra ner?

  • EliinA90
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-02-15 14:26:10 följande:

    Någon som varit med om positivt ägglossningstest dagen innan och nästa dag är den helt blank? Går de verkligen så fort med att stegra ner?


    Så kan det absolut vara :)
  • Äit
    ems86 skrev 2021-02-15 11:36:18 följande:

    Kostade på mig advanced testen från clearblue eftersom ägglossningen inte är som vanligt efter missfallet. Hämtade ut paketet idag och får alltså ett defekt test. Sämst!!


    Åh vilken otur! Tycker just dem där är så bra för det då tydliga .

    Du får ju reklamera den.
  • Jozsan
    Tryingtogetnr2 skrev 2021-02-15 14:26:10 följande:

    Någon som varit med om positivt ägglossningstest dagen innan och nästa dag är den helt blank? Går de verkligen så fort med att stegra ner?


    Hade så när vi försökte med min yngste, positivt på torsdagen och negativt på fredagen.
Svar på tråden BIM mars 2021