• Ericky

    BF Februari 2022

    Trodde aldrig jag skulle få starta en sådan här tråd, men efter 10 månaders tröstlösa försök har vi nu äntligen plussat! Klart och tydligt på Clearblue digital :) 

    Jag har haft ett jättestort stöd i BIM-trådarna jag varit med i sedan start och vill därför gärna fortsätta hänga på FL med ett nytt gäng för att dela erfarenheter och annat under resans gång :)

    Jag får lite olika resultat på BF-datum. Min app som är mer personifierad säger 5 februari medan sidor på nätet där man kan räkna ut själv säger 30 januari. Väljer att gå efter min app. 

    Gruppen är öppen för alla, men vore kul att höra hur länge ni andra förskt och om det är ert första barn eller ett syskon :)

    Ericky, BF 5 februari 2022, tog sig på 10e försöket och vi väntar vårt första barn

  • Svar på tråden BF Februari 2022
  • Anonym4848

    Fortsätter att testa, för att få någon minimal trygghet här i brösten på symtom..vet att varken symtom eller test säger nånting egentligen, men känns ju bra ändå på nåt sätt..nu kan det nog inte bli starkare iaf! Färgen räcker knappt till kontrollstrecket..haha

  • Anonym4848
    Anonym4848 skrev 2021-06-17 17:19:50 följande:

    Fortsätter att testa, för att få någon minimal trygghet här i brösten på symtom..vet att varken symtom eller test säger nånting egentligen, men känns ju bra ändå på nåt sätt..nu kan det nog inte bli starkare iaf! Färgen räcker knappt till kontrollstrecket..haha


    Bristen inte brösten hahaha
  • Jules123
    Lunne skrev 2021-06-16 22:34:03 följande:

    Skulle några vara intresserade av att vara med i en dold BF Februari 2022-grupp på Facebook?

    Jag vet att det redan finns grupper som är sökbara, men de tenderar att bli så stora. När jag väntade blivande storebror skapade vi en mindre, dold, grupp från en Familjeliv-tråd, och det var perfekt att kunna följas åt med så få att man kände igen alla som skrev :)


    Jag hade gärna varit med, men väntar gärna tills efter mitt UL nästa vecka för att se så att där faktiskt finns något.
  • Bejby2021

    Hej!

    Har precis plussat på digital :)

    BF troligtvis i slutet på feb.

    Genom gått IVF, sen förra året. Första återföring en och det tog sig :)

  • ElleJoy
    Lunne skrev 2021-06-16 22:34:03 följande:

    Skulle några vara intresserade av att vara med i en dold BF Februari 2022-grupp på Facebook?

    Jag vet att det redan finns grupper som är sökbara, men de tenderar att bli så stora. När jag väntade blivande storebror skapade vi en mindre, dold, grupp från en Familjeliv-tråd, och det var perfekt att kunna följas åt med så få att man kände igen alla som skrev :)


    Jag är absolut intresserade lite senare, väntar nog helst till vecka 12 och när jag hunnit berätta för familj och vänner. Så jag hakar förhoppningsvis på i slutet av juli :) 
  • ElleJoy
    Iväntanpåivf skrev 2021-06-17 08:01:57 följande:
    Usch vad jobbigt för dig. Skönt att det gått längre denna gången och jag läste att ser man ett hjärta slå minskar risken för missfall till nästan ingen.

    Jag mätte i morse igen och den hade gått tillbaka upp så det känns lugnande. Nu ska jag nog sluta mäta så jag inte blir oroligare än jag redan är :p
    Så skönt! Tycker verkligen att du ska sluta nu när du och temperaturen är på topp Flört
  • ElleJoy
    Bejby2021 skrev 2021-06-17 21:58:58 följande:

    Hej!

    Har precis plussat på digital :)

    BF troligtvis i slutet på feb.

    Genom gått IVF, sen förra året. Första återföring en och det tog sig :)


    Grattis!! Så kul. Välkommen till gänget Cool
  • Sundri

    Hello, gjorde VUL privat igår och såg hjärtat picka på så det känns skönt även om väntan på KUB och ev. NIPT känns som en evighet. Vi har berättat för barnen eftersom jag är så sur och mår illa sen vet min mans syskon, tar min sida av släkten i helgen. Vi berättar tidigt eftersom vi ska träffa alla i veckan på middagar och sen till midsommar så de kommer fatta när jag inte dricker vin till maten och är lite för rak i mina åsikter, hahahah! Alla vet ju att det kan gå hur som helst och skulle nåt hända så måste vi ju ändå berätta... Vet inte om det är dumt men får ta det som det kommer helt enkelt!

  • Sundri
    Lunne skrev 2021-06-16 22:34:03 följande:

    Skulle några vara intresserade av att vara med i en dold BF Februari 2022-grupp på Facebook?

    Jag vet att det redan finns grupper som är sökbara, men de tenderar att bli så stora. När jag väntade blivande storebror skapade vi en mindre, dold, grupp från en Familjeliv-tråd, och det var perfekt att kunna följas åt med så få att man kände igen alla som skrev :)


    Absolut, vore superskönt med en sån grupp!
  • Iväntanpåivf
    ElleJoy skrev 2021-06-18 05:43:32 följande:
    Så skönt! Tycker verkligen att du ska sluta nu när du och temperaturen är på topp Flört
    yes. :p  
    Imorse vågade jag inte tempa. 
Svar på tråden BF Februari 2022