• Anonym (Lust)

    vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

    Vilken porr/fantasi går ni igång på och varför?

    Själv går jag igång på interracial både visuellt och som berättelser.
    Jag har funderat varför det tänder mig, eftersom jag inte har någon som helst önskan typ Cockold eller så. Jag har kommit fram till att jag fantiserad om att bli kroppsligt åtråd av kvinnor på det sätt som män åtrår kvinnor. Jag vet ju att kvinnor inte åtrår mig på det sättet och för att göra illusionen trovärdig måste det till nåt mer där av svart/vit och kvinnornas begär efter de stora svarta.

    T

  • Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför
  • Anonym (Duktig flicka)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2021-08-25 12:01:33 följande:

    Fantiserar om en äldre, mogen man som vet vad han gör. Är själv 35+ och har sambo sen länge, men hade mer än gärna testat en man i 50-55-årsåldern. Men det får förbli en skön fantasi.


    Du behöver inte lämna eller bedra din sambo för den fantasin iaf kan jag säga. När jag va 13 va jag m en 21åring, 16 en 43åring, 25 va jag m en 52åring, nu 35 en 62åring.. och jag tänder som fan på tanken av att va "lilla flickan" (INTE barn såklart) men liten o bli omhändertagen o ordentligt dominant knullad av en erfaren man som blir helt galen i mig.. men det har inte varit så bra i verkligheten som i min fantasi.
  • Underhill
    Anonym (Duktig flicka) skrev 2021-08-26 12:55:52 följande:
    Du behöver inte lämna eller bedra din sambo för den fantasin iaf kan jag säga. När jag va 13 va jag m en 21åring, 16 en 43åring, 25 va jag m en 52åring, nu 35 en 62åring.. och jag tänder som fan på tanken av att va "lilla flickan" (INTE barn såklart) men liten o bli omhändertagen o ordentligt dominant knullad av en erfaren man som blir helt galen i mig.. men det har inte varit så bra i verkligheten som i min fantasi.

    Lät läckert det där. Nä, fantasierna överträffar ju verkligheten en del ggr oavsett.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Duktig flicka) skrev 2021-08-26 12:55:52 följande:

    Du behöver inte lämna eller bedra din sambo för den fantasin iaf kan jag säga. När jag va 13 va jag m en 21åring, 16 en 43åring, 25 va jag m en 52åring, nu 35 en 62åring.. och jag tänder som fan på tanken av att va "lilla flickan" (INTE barn såklart) men liten o bli omhändertagen o ordentligt dominant knullad av en erfaren man som blir helt galen i mig.. men det har inte varit så bra i verkligheten som i min fantasi.


    Nej, jag har inga som helst planer på att vara otrogen. Skulle förhållandet av en eller annan anledning ta slut så skulle jag säkert vilja testa någon äldre, men jag har ingen önskan om att "vara liten" eller att bli dominant knullad.
  • Mannen från Stan
    Jag har en sexfantasi.

    Jag är en äldre gentleman och skulle vilja ta hand om en tjej som ligger själv hemma. Hon ska ligga naken i sängen med ögonbindel. Dörren olåst. Jag kommer in i huset/lägenheten. Går försiktigt in i sovrummet. Smeker, masserar och tar hand om tjejen som bara ligger och njuter. Bara njutning och nyfikenhet ska upplevas. Inget kinky, förnedrande eller våldsamt. Efter en lång ryggmassage så går det över till smek. Efter smek så blir det oralt och sist en skön penetration med orgasm. Därefter försvinner jag diskret och denna tjej får fundera och grubbla på den underbara upplevelsen.

    Undrar om denna tjej finns?
  • Anonym (san)

    tänder som fan på att ha hårt sex med jämställdsivrande feminister som dolt under dom starka åsikterna är undergivna små slynor i sovrummet.

    har en kk just nu som kan prata jämmställdhet medan ett ögonblick senare bli hårt påsatt av mig full med smisk medan jag kallar henne slynhora. Helt underbart!

  • Anonym (FruL)

    Jag tittar bara på analsex, typ POV, men det ska vara så att jag kan identifiera mig med det som sker i filmen. Dvs ingenting från någon öststat där man märker att det inte finns något själsligt samtycke, inget stök runtomkring - typ en knarkarkvartsvarning, inga trasiga människor dvs glåmiga stackare som är för smala och ser ut att må dåligt. Bäst är när man hör paret viska/prata med varandra och man hör att det är på riktigt och båda njuter. Det betyder att alla filmer överljudsskrik ala oh fuck och oh my god, oh my god går bort.

  • Anonym (Sexiga bruden)

    Drömmer om att suga av en bodybuilder mellan 45-55. Han ska ha en stor grov kuk som jag deepthroatar med stor lust och glädje. Sen sprutar han mig full med sin säd så jag kommer rapa upp sperma flera timmar efteråt. Mmmm 

  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (san) skrev 2021-09-28 19:17:31 följande:

    tänder som fan på att ha hårt sex med jämställdsivrande feminister som dolt under dom starka åsikterna är undergivna små slynor i sovrummet.

    har en kk just nu som kan prata jämmställdhet medan ett ögonblick senare bli hårt påsatt av mig full med smisk medan jag kallar henne slynhora. Helt underbart!


    Vad härligt. Hade också en gift äldre kk, inte femiinist, men pryd "kontorfru".  Med mig så fick hon leva ut sin "innre slyna och fittluder".  En riktig porrig och horig knulldocka.

    Gillade när hon på skakande ben drog hem till sin tråkiga och timida merce-gubbe med trosorna indränkta i min säd.  Han rörde henne knappast alls, så ingen direkt fara för att bli upptäckt.
  • Nipus81

    Kollar typ bara på porr typ cheating wife, hotwife, 3-kant mmf och fantiserar om att det är min tjej som är med i filmen eller jag kollar inte så mycket film utan det är mer bdsmlr, sharesome och bilder/gifs med samma tema.

  • Pussan
    Anonym (Sexiga bruden) skrev 2021-09-28 19:54:19 följande:

    Drömmer om att suga av en bodybuilder mellan 45-55. Han ska ha en stor grov kuk som jag deepthroatar med stor lust och glädje. Sen sprutar han mig full med sin säd så jag kommer rapa upp sperma flera timmar efteråt. Mmmm 


    mmm...just det där med en jättesats i mig eller på mig ingår nästan alltid i mina fantasier. Rapa upp den var en ny tanke för mig, sexigt...
Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför