• Anonym (TS)
    Mon 6 Sep 2021 01:56
    24241 visningar
    149 svar
    +1
    149
    24241

    Finns killar som gillar att slicka?

    Jag tror att vi är många tjejer som har hört killar säga att de älskar att slicka men sen när det väl gäller är intresset inte lika stort längre. Så finns det killar som PÅ RIKTIGT gillar och tänder på att slicka? Och nu menar jag inte typ: -Jag har inget emot att slicka om hon vill det. Utan att du själv verkligen tänder på det?

  • Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?
  • Anonym (Här är jag)
    Mon 6 Sep 2021 02:04
    #1
    +1

    Ja, på riktigt. Att ge njutning är det mest upphetsande i sig. Det är helt ljuvligt, bara tjejen känns fräsch och man är riktigt upphetsad. Vid fel tillfälle är det inte lockande.

  • Anonym (Räkan­)
    Mon 6 Sep 2021 02:12
    #2

    Absolut älskar det,

    Doften och hennes njutning tänder mig kolossalt.

  • Anonym (Grays­ie)
    Mon 6 Sep 2021 02:20
    #3

    Ja, min kille är besatt av att slicka. Han gillar det mer än vad jag själv gillar det. Tjatar ofta om att få slicka, men jag vill inte bli slickad varje dag liksom, haha, så får ofta säga nej. Så ja, det finns absolut killar som gillar det.

  • Anonym (Jag)
    Mon 6 Sep 2021 03:02
    #4

    Jag älskar att slicka.

  • Anonym (Fia)
    Mon 6 Sep 2021 04:50
    #5

    Tycker typ alla verkar galna i det, tyvärr då jag inte är särskilt förtjust i att vara mottagare av oralt, föredrar att ge. 
    Kan väl gå med på det i viss mån om han verkligen vill men måste tyvärr undvika de som är rent fixerade av det (och då inte bara för att ge njutning då dessa inte har några större problem att göra något annat som jag faktiskt njuter av). Många av de jag känner som verkligen gillar att slicka talar också om att det är svårt att hitta kvinnor som verkligen vill. 

    Upplever du att det är något du verkligen vill ha och att män inte levererar kan jag tipsa om att det finns faktiskt ganska många som vill bara det, undergivna män som inte vill något annat. 

  • Anonym (Lite skamli­gt men :D)
    Mon 6 Sep 2021 07:00
    #6

    När jag var väldigt sexuellt oerfaren och skulle göra det så blev det lite speciellt. Hela härligheten i "närbild" när hon satt över, doften, smaken, synen osv. Så kom jag utan beröring. Skvätte rätt upp lite på min egen mage, men mest på hennes ansikte och överkropp där hon satt upprätt över mig. Lite i hennes hår med. "Vad i helvete?" sa hon och blev skitsur.

    Sen dröjde det en bra tid innan jag dels träffade en annan tjej och dels blev bekväm med att göra det igen. Blev som ångestladdat men har kommit över det.

  • Mon 6 Sep 2021 07:11
    #7

    Det är också rätt stor skillnad på oralsex och oralsex. 
    Oralsex som ges primärt för att givaren blir kåt av det, är såklart skönt för denne. Men det är inte alltid den som är mottagare kan njuta av det på samma vis, då någon som är galen av kåthet sällan tar sig tid att läsa av den person den ger till.
    Generellt är väl problemet med oralt, då man ser det som ett förspel och inte ett mål i sig.

  • Mon 6 Sep 2021 07:13
    #8

    Det är underbart att slicka, jag verkligen älskar det att känna hennes doft och smak att se hennes vackra ... att känna hennes reaktion på vad jag gör.
    Det är det bästa men jag vill ha den slät och len.

  • Anonym (M)
    Mon 6 Sep 2021 08:30
    #9

    Bryr ni killar er om hur den ser ut? Menar inte hår utan blygdläpparna osv

  • Anonym (H)
    Mon 6 Sep 2021 08:55
    #10

    Älskar att slicka henne och märka hur hon njuter och närmar sig orgasmen. Hur sexigt som helst.

Svar på tråden Finns killar som gillar att slicka?