• Anonym (Maskulinist)

Det behövs mer maskulinism i samhället!

Det är helt vansinnigt vilken plats skrikfeminister fått ta i samhället och hur de tillåts förolämpa och förnedra män. Manshatet flödar utan att någon bryr sig!

Det behövs demonstrationer MOT feminism och mer maskulinism i samhället. Dags för männen att göra sina röster hörda och kräva mer maskulinism och mindre feminism. Ta tillbaka makten och hedern som feminister tagit ifrån dem.

You go man!

• Svar på tråden Det behövs mer maskulinism i samhället!
  • Anonym (Peter)

Jag börjar tro att TS är en feminist som trollar för att visa hur dumma anti-feministerna låter?

• Anonym (Maskulinist)
    Anonym (Wow) skrev 2021-11-07 15:53:14 följande:

Och DÄR avslöjade du dig själv som ett troll som bara vill provocera. Det finns inte en människa i världen som du kan övertala att det där stämmer.

Är det så provocerande att män ska ha samma rättigheter som kvinnor? kvinnor döms lindrigare än män så ett mord kanske blir omrubricerat som dråp. Det finns nog ett stort mörkertal här.
  • Anonym (Maskulinist)
    Anonym (Peter) skrev 2021-11-07 15:56:13 följande:

Jag börjar tro att TS är en feminist som trollar för att visa hur dumma anti-feministerna låter?

Jag är maskulinist och jag trollar inte.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Maskulinist) skrev 2021-11-07 15:58:00 följande:

Är det så provocerande att män ska ha samma rättigheter som kvinnor? kvinnor döms lindrigare än män så ett mord kanske blir omrubricerat som dråp. Det finns nog ett stort mörkertal här.

Källa.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Maskulinist) skrev 2021-11-07 15:58:58 följande:

Jag är maskulinist och jag trollar inte.

Börja argumentera istället för att bara ranta hysteriskt då.
  • Anonym (Maskulinist)
    Anonym (Peter) skrev 2021-11-07 15:59:27 följande:

Källa.

Hört talas om kvinnorabatt? Det finns kvinnorabatt precis som ungdomsrabatt vid brott.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (Maskulinist) skrev 2021-11-07 16:00:49 följande:

Hört talas om kvinnorabatt? Det finns kvinnorabatt precis som ungdomsrabatt vid brott.

Vad i ?källa? är det du inte förstår?

Lägg fram siffrorna som visar att kvinnor dödar lika många män som män dödar kvinnor.
  • Anonym (förälder till både son och dotter)
    Anonym (Maskulinist) skrev 2021-11-07 15:58:00 följande:
    Fast nja, du vill ju inte ha samma rättigheter för bägge könen eller hur.
    du skrev ju så här i ett tidigare inlägg.

Att fler män får exempelvis chefsjobb, att män får bestämma mer över sin fru, att manlighet blir normen istället för kvinnlighet.

Då är det ju inte samma rättigheter du vill åt utan att mannen ska ha fler rättigheter än kvinnor eller hur!
    Du vill att det ska vara som i tidigare århundranden och inte lika rättigheter.
  • ClumsySmurf
    Anonym (Maskulinist) skrev 2021-11-07 15:23:13 följande: #30
    Anonym (Peter) skrev 2021-11-07 15:19:42 följande:

På vilket sätt?

Att fler män får exempelvis chefsjobb, att män får bestämma mer över sin fru, att manlighet blir normen istället för kvinnlighet.
     Om manlighet blir normen blir du en outsider.
  • Anonym (Peter)
    ClumsySmurf skrev 2021-11-07 16:12:38 följande:

Om manlighet blir normen blir du en outsider.

Vad lägger du i begreppet manlighet, och på vilket sätt är isf kvinnlighet normen nu?

Jag känner mig trygg i min manlighet.
Svar på tråden Det behövs mer maskulinism i samhället!