• Wed 22 Dec 2021 21:39
    33349 visningar
    155 svar
    155
    33349

    Ruvare December/Januari

    Fler än jag som ruvar?

    Jag är på ruvardag 1efter en FET, en 5 dagars blastocyst/8 cellig.

    När fäster det? Någon som känt några symtom? Känner man när det fäster?

  • Svar på tråden Ruvare December/Januari
  • Sun 16 Jan 2022 09:18
    #21

    Då var man en ruvare igen! Så spännande, försöker att inte tänka på detför mycket, det går ju som det går. Tycker jsg känner att det spänner i tjejmagen, men det kanske är inbillning, själva implantationen brukar ju inte kännas...

  • Sun 16 Jan 2022 09:20
    #22
    Islandinthesun skrev 2022-01-13 22:45:32 följande:

    Hoppsan, det blev två inlägg och jag hittar inget sätt att radera den ena :)


    Oj vad svårt! Jag hade nog kört ändå, men så är jag väldigt otålig av mig...
  • Wed 19 Jan 2022 21:24
    #23

    Vad konstigt att det inte är fler som hittat hit, beror det på att klinikerna hade julstängt tro?

    Rd5 idag och dagarna släoar sig fram. Könnee lite molvärk,men det kan precis lika gärna vara önsketänk...

  • Thu 20 Jan 2022 10:59
    #24

    Hej!

    Jag hoppar in här Glad
    Ruvardag 8 idag med blastocyst efter ÄD. Tyckte mig se skuggan av ett streck ruvardag 4. Plussade med digitalt test ruvardag 5. Tidigare har jag plussat ruvardag 6 med blastocys, det har dock blivit kemiska graviditeter.

    Nu skulle man kunna tro att jag skulle kunna slappna av men istället nojar jag för om strecken blir tillräckligt mycket starkare Skäms 4 kemiska graviditeter och ett MA i bagaget?

  • Thu 20 Jan 2022 19:40
    #25

    Välkommen Bilbo79! Fy vad hemskt med så många missfall, jag hade ett MA och tycker det var tillräckligt traumatiskt!

    Svårt att se på bild,men ingen tvekan i verklighrten, idag på rd 6 plussade jag!! Blev så förvånad, vid förra Insättningen plusade jag inte förrän rd10, blastis båda gångerna. Förra gången slutade i MA så hoppas detta är en föraning om att det kommer gå bättre denna gång. Men är livrädd att historien ska upprepa sig och det på vul ska ha avstannat långt tidigare... Jag hade trott att jag inte skulle kunna glädja mig alls åt ett pluss, men det gör jag faktiskt. En dag i taget. Min officiella testdag är inte förrän nästa fredag,så detblir första målet  att plusset håller i sig till dess!

  • Thu 20 Jan 2022 19:40
    #26

    Välkommen Bilbo79! Fy vad hemskt med så många missfall, jag hade ett MA och tycker det var tillräckligt traumatiskt!

    Svårt att se på bild,men ingen tvekan i verklighrten, idag på rd 6 plussade jag!! Blev så förvånad, vid förra Insättningen plusade jag inte förrän rd10, blastis båda gångerna. Förra gången slutade i MA så hoppas detta är en föraning om att det kommer gå bättre denna gång. Men är livrädd att historien ska upprepa sig och det på vul ska ha avstannat långt tidigare... Jag hade trott att jag inte skulle kunna glädja mig alls åt ett pluss, men det gör jag faktiskt. En dag i taget. Min officiella testdag är inte förrän nästa fredag,så detblir första målet  att plusset håller i sig till dess!

  • Thu 20 Jan 2022 21:39
    #27

    Stort grattis Emma! Ja, vi får ta en dag i taget, men den här gången ska det gå bra! Låt oss glädjas åt våra graviditeter. Skulle det mot förmodan inte gå bra så får vi ta den sorgen när den kommer Hjärta

  • Thu 20 Jan 2022 22:17
    #28

    Igår fick jag en liten blasto återförd. FET försök nummer 2.
    hoppas, hoppas, hoppas! :)

  • Fri 21 Jan 2022 06:36
    #29
    Islandinthesun skrev 2022-01-20 22:17:16 följande:

    Igår fick jag en liten blasto återförd. FET försök nummer 2.
    hoppas, hoppas, hoppas! :)


    Nu jäklar :), eller hur! Blastocyster är starka rackare, tänk på det! Lycka till
  • Fri 21 Jan 2022 08:17
    #30


    Och idag syns strecket äen på foto!! Bilbo79, vad roligt att vi är så i fas, kan inte skilja mer än någon dag. Vilket datum var din återföring?

    Islandinthesun håller verkligen tummarna!! När tänkte du testa?
Svar på tråden Ruvare December/Januari