• Anonym (Vaccinerad)

    Varför tar ni inte vaccinet?

    Halloj gott folk och gott nytt år! Hoppas ni haft det awesome ;) Men nu till The Topic, det känns som om alla i Sverige (eller i hela världen) har tagit vaccinet men sen finns det dessa inte som har tagit den. Jag skriver detta med all respekt förresten, jag respekterar allas val när det gäller detta. Undrar dock varför ni som inte tagit det har vakt att gå denna bana? Rädda för nålar kanske? :)

    Eller är det något annat? Något jag grubblat på ett tag.

    Tog andra sprutan i onsdags BTW ;)

    Kram på er

  • Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?
  • klyban
    Sk007 skrev 2023-07-03 22:32:09 följande:
    Nej! Du har återigen fel!
    Jag har aldrig tagit upp något exempel med något vaccin under dessa 227 år och hävdar du annat så antingen ljuger du, missförstår eller hittar på. Det är fullständigt osakliga anklaganden du kommer med. Jag förstår inte varför du kommer med personliga påhopp istället för att diskutera sakligt och hålla dig till ämnet men tydligen är min person mer intressant än och hålla sig till ämnet samt saklighet.
    Vad är det du vill ha sagt med pandemrix då och som har en relevans till vaccin?
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-02 02:35:36 följande:
    DIN. DIN, klyban, KLYBAN, vilket jag nu skrivit några gånger. Har du missat det? 

    Jag har aldrig haft en hypotes som skulle stödja "mitt" påstående. Faktum är att det inte heller är mitt påstående att magiska skador ska uppstå. Du är den som har det påståendet. 

    Så om inte din hypotes, så vems hypotes är det då?
    För du har väl inte fantiserat ihop detta själv, för då är vi tillbaka till det är din hypotes.(För det innebär du vetat om sedan sekund ett att du gett ett medvetet fel.)

    Så vems hypotes är det då?
    Det är en mycket enkel fråga och med tanke på hur du har tryckt på dessa 10år.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-04 15:54:55 följande:

    Så om inte din hypotes, så vems hypotes är det då?
    För du har väl inte fantiserat ihop detta själv, för då är vi tillbaka till det är din hypotes.(För det innebär du vetat om sedan sekund ett att du gett ett medvetet fel.)

    Så vems hypotes är det då?
    Det är en mycket enkel fråga och med tanke på hur du har tryckt på dessa 10år.


    DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.

    DU är den enda som pratar om "magiska skador". Då måste hypotesen vara din. Vems hypotes skulle det annars vara? 

    Jag har svarat x flera på vems hypotes det är. 

    DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.  DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.  DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.

    KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES
    KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-04 17:55:07 följande:
    DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.

    DU är den enda som pratar om "magiska skador". Då måste hypotesen vara din. Vems hypotes skulle det annars vara? 

    Jag har svarat x flera på vems hypotes det är. 

    DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.  DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.  DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.

    KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. 

    Om inte din hypotes om 10år, så vems hypotes är det?


    Jag har ingen hypotes, då jag vet att experterna har 227års erfarenhet av vaccin och aldrig skett nått vid 10år.


    SÅ med den långa beprövade erfarenheten med vaccin, så berättar det att experterna är välskodda med saklighet och beprövad erfarenhet under dessa 227år(och de som inte levde då, de tar bara del av dokumentationen Solig )


     


    Men om detta är inte din hypotes om 10år, så vems är den?
    Det är en enkel fråga  Solig


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-04 18:29:19 följande:

    Om inte din hypotes om 10år, så vems hypotes är det?


    Jag har ingen hypotes, då jag vet att experterna har 227års erfarenhet av vaccin och aldrig skett nått vid 10år.


    SÅ med den långa beprövade erfarenheten med vaccin, så berättar det att experterna är välskodda med saklighet och beprövad erfarenhet under dessa 227år(och de som inte levde då, de tar bara del av dokumentationen // Solig )


     


    Men om detta är inte din hypotes om 10år, så vems är den?
    Det är en enkel fråga  Solig


    Så om inte du har någon hypotes varför pratar du då hela tiden om dessa magiska skador som ska uppstå? 

    Magiska skador som ska uppstå, det är DIN HYPOTES

    Vems hypotes det är har jag svarat dig x antal gånger nu. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-04 23:14:18 följande:
    Så om inte du har någon hypotes varför pratar du då hela tiden om dessa magiska skador som ska uppstå? 

    Magiska skador som ska uppstå, det är DIN HYPOTES

    Vems hypotes det är har jag svarat dig x antal gånger nu. 

    Min hypotes är lyssna på 227års erfarenhet om vaccin som experterna har med just detta! Solig


     


    Men din hypotes då?
    Om inte din hypotsen, så vems hypotes är det?
    Och nej, du har aldrig och kommer aldrig svara på denna fråga, och för det är din hypotes med 10år....och det vill ju du ingen ska få veta.(Men nu alla vet.)


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 06:15:37 följande:

    Min hypotes är lyssna på 227års erfarenhet om vaccin som experterna har med just detta! Solig


     


    Men din hypotes då?
    Om inte din hypotsen, så vems hypotes är det?
    Och nej, du har aldrig och kommer aldrig svara på denna fråga, och för det är din hypotes med 10år....och det vill ju du ingen ska få veta.(Men nu alla vet.)


    Så varför pratar du magiska skador om och om igen? 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 09:50:14 följande:
    Så varför pratar du magiska skador om och om igen? 

    Ja, det är magi när en skada ska uppstå av en substans som varit ur kroppen  i praktiskt taget 10år.
    Detta vet du redan, försöker du fly att de fantiserat ihop en hypotes.?(Vems hypotes?)


    Vad vi inte vet, så är det om det är inte din hypotes, så vems hypotes är det då?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 16:08:53 följande:

    Ja, det är magi när en skada ska uppstå av en substans som varit ur kroppen  i praktiskt taget 10år.
    Detta vet du redan, försöker du fly att de fantiserat ihop en hypotes.?(Vems hypotes?)


    Vad vi inte vet, så är det om det är inte din hypotes, så vems hypotes är det då?


    Så varför pratar du om magiska skador, om det inte är din hypotes? 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 16:22:23 följande:
    Så varför pratar du om magiska skador, om det inte är din hypotes? 

    Min hypotes är att tro på experterna som har 227års erfarenhet med vaccin sedan innan.
    Magi är bara ett uttryck, hört talas om sådan innan, och hur något uppstår ur inget i magi?


    Men om inte det är din hypotes, vems är hypotesen då?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?