• Anonym (Vaccinerad)

    Varför tar ni inte vaccinet?

    Halloj gott folk och gott nytt år! Hoppas ni haft det awesome ;) Men nu till The Topic, det känns som om alla i Sverige (eller i hela världen) har tagit vaccinet men sen finns det dessa inte som har tagit den. Jag skriver detta med all respekt förresten, jag respekterar allas val när det gäller detta. Undrar dock varför ni som inte tagit det har vakt att gå denna bana? Rädda för nålar kanske? :)

    Eller är det något annat? Något jag grubblat på ett tag.

    Tog andra sprutan i onsdags BTW ;)

    Kram på er

  • Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 16:58:48 följande:

    Min hypotes är att tro på experterna som har 227års erfarenhet med vaccin sedan innan.
    Magi är bara ett uttryck, hört talas om sådan innan, och hur något uppstår ur inget i magi?


    Men om inte det är din hypotes, vems är hypotesen då?


    Nu glömde du den lilla lilla detaljen om att vaccinet inte funnits i 227 år. Hade de funnits så hade vi inte haft en pandemi. 

    Ja, du vems hypotes det kan vara har jag talat om för dig x flera. Du får läsa i tråden. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 19:03:44 följande:
    Nu glömde du den lilla lilla detaljen om att vaccinet inte funnits i 227 år. Hade de funnits så hade vi inte haft en pandemi. 

    Ja, du vems hypotes det kan vara har jag talat om för dig x flera. Du får läsa i tråden. 

    Det var då första beprövade erfarenheten uppstod och för 227år sedan, och sen har det rullat in på samma på alla nya vaccin efter detta och upp tills ny.


     


    Om inte din hypotes om 10år, så vems hypotes är det?
    För inte ens en gång har du sagt detta, och vet inte varför du inbillar dig fabulera skulle funka för dig.
    Förstår det är pinsamt att det bara var din hypotes och ingen annans, och denna ska trumfa 227 erfarenhet med vaccin och att de inte ger skadeverkningar och biverkningar 10år senare.


     


    Så om inte din hypotes, så vems är den då??? Solig


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 19:17:06 följande:

    Det var då första beprövade erfarenheten uppstod och för 227år sedan, och sen har det rullat in på samma på alla nya vaccin efter detta och upp tills ny.


     


    Om inte din hypotes om 10år, så vems hypotes är det?
    För inte ens en gång har du sagt detta, och vet inte varför du inbillar dig fabulera skulle funka för dig.
    Förstår det är pinsamt att det bara var din hypotes och ingen annans, och denna ska trumfa 227 erfarenhet med vaccin och att de inte ger skadeverkningar och biverkningar 10år senare.


     


    Så om inte din hypotes, så vems är den då??? Solig


    Det har jag redan svarat sig. 

    Och vaccinet är fortfarande nytt. Har aldrig funnits tidigare. Aldrig någonsin. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 19:21:35 följande:
    Det har jag redan svarat sig. 

    Och vaccinet är fortfarande nytt. Har aldrig funnits tidigare. Aldrig någonsin. 

    Nu ljuger du, det har du aldrig gjort och hade du, så hade det redan kommit nu Solig


     


    Vaccinen har alla varit nya en gång i tiden, och man har 227års erfarenhet och vet 10år händer inte.


     


    Så om inte din hypotes, så vems är hypotesen Tomte


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 19:28:09 följande:

    Nu ljuger du, det har du aldrig gjort och hade du, så hade det redan kommit nu Solig


     


    Vaccinen har alla varit nya en gång i tiden, och man har 227års erfarenhet och vet 10år händer inte.


     


    Så om inte din hypotes, så vems är hypotesen Tomte


    Senast i inlägg 2532 och dessförinnan i inlägg 2530. Läsproblem?
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-04 17:55:07 följande:
    DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.

    DU är den enda som pratar om "magiska skador". Då måste hypotesen vara din. Vems hypotes skulle det annars vara? 

    Jag har svarat x flera på vems hypotes det är. 

    DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.  DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.  DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN. DIN.

    KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. KLYBANS HYPOTES. 

    Nope, här finns ingen hypotes jag ger om 10år.


    Så vems hypotes är det och om det inte är din hypotes?


    EpicF skrev 2023-07-04 23:14:18 följande:
    Så om inte du har någon hypotes varför pratar du då hela tiden om dessa magiska skador som ska uppstå? 

    Magiska skador som ska uppstå, det är DIN HYPOTES

    Vems hypotes det är har jag svarat dig x antal gånger nu. 

    Nope, inte här heller.
    Utan det du tar upp är DIN hypotes om 10år och hur jag kallar DIN hypotes för magi(Om inte din hypotes, så vems är hypotesen då?).


    EpicF skrev 2023-07-05 19:30:28 följande:
    Senast i inlägg 2532 och dessförinnan i inlägg 2530. Läsproblem?

    Jo, vi alla läste, och ingen vet vems hypotes du ger och när du pratar om 10år.
    Och de som har riktiga hypoteser, de har 227års erfarenhet att 10år sker inte.


     


    Och där såg vi att du ALDRIG hade svarat, det enda du gjorde vara att tillskriva MIG denna hypotes.
    Som jag berättat är inte min, min är att lita på experter som har 227års erfarenhet med vaccin, där alla varit nya en gång.


     


    Så vi vet inte min hypotes, men vad baserar du dina 10år på för hypotes.
    Och om inte din hypotes, så vems är hypotesen?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 19:36:19 följande:

    Nope, här finns ingen hypotes jag ger om 10år.


    Så vems hypotes är det och om det inte är din hypotes?


    EpicF skrev 2023-07-04 23:14:18 följande:
    Så om inte du har någon hypotes varför pratar du då hela tiden om dessa magiska skador som ska uppstå? 

    Magiska skador som ska uppstå, det är DIN HYPOTES

    Vems hypotes det är har jag svarat dig x antal gånger nu. 

    Nope, inte här heller.
    Utan det du tar upp är DIN hypotes om 10år och hur jag kallar DIN hypotes för magi(Om inte din hypotes, så vems är hypotesen då?).


    Jo, vi alla läste, och ingen vet vems hypotes du ger och när du pratar om 10år.
    Och de som har riktiga hypoteser, de har 227års erfarenhet att 10år sker inte.


     


    Och där såg vi att du ALDRIG hade svarat, det enda du gjorde vara att tillskriva MIG denna hypotes.
    Som jag berättat är inte min, min är att lita på experter som har 227års erfarenhet med vaccin, där alla varit nya en gång.


     


    Så vi vet inte min hypotes, men vad baserar du dina 10år på för hypotes.
    Och om inte din hypotes, så vems är hypotesen?


    I inläggen har redan svarat på vems hypotes det måste vara. Är det inte din så vet jag inte. Men du är den enda som pratar om dessa magiska skador. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 19:39:16 följande:
    I inläggen har redan svarat på vems hypotes det måste vara. Är det inte din så vet jag inte. Men du är den enda som pratar om dessa magiska skador. 

    JA, min hypotes om DIN hypotes, är just att det är magi.
    Antar det är anledningen du aldrig kommer med vems hypotes du återger.
    Och om inte din hypotes om 10år, så vems hypotes är det?


    Visst är det intressanta du lyfter 10år, men inte har ett enda skit som styrker den Solig


     


    Så om inte din hypotes, så vems hypotes är det om vad ska ske enligt 10år enligt din hypotes?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • EpicF
    klyban skrev 2023-07-05 19:43:52 följande:

    JA, min hypotes om DIN hypotes, är just att det är magi.
    Antar det är anledningen du aldrig kommer med vems hypotes du återger.
    Och om inte din hypotes om 10år, så vems hypotes är det?


    Visst är det intressanta du lyfter 10år, men inte har ett enda skit som styrker den Solig


     


    Så om inte din hypotes, så vems hypotes är det om vad ska ske enligt 10år enligt din hypotes?


    Inte min. Har aldrig pratat om magiska skador, det är du som gör det. 
  • klyban
    EpicF skrev 2023-07-05 19:47:31 följande:
    Inte min. Har aldrig pratat om magiska skador, det är du som gör det. 

    Och nu är ju det DIN hypotes om 10år som vi undrar vad den kommer ifrån och om inte din, så vems hypotes är det.


    Min hypotes är att din hypotes är magi, så jag det är min hypotes om din hypotes.


     


    Dock är det din hypotes om 10år och där skadeverkningar och biverkningar ska, och om inte din, så vems hypotes är det?
    Eller ska du fortsätta förolämpa din egen intelligens och vägra vilken hypotes det är som säger 10år....?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?