• Anonym (Anony­m A)
    Fri 14 Jan 2022 09:14
    5675 visningar
    22 svar
    22
    5675

    Ni som har KK kan ni nånsin bli sårade eller besvikna?

    Har din KK backat undan och träffat andra men inte vågat vara ärlig mot dig? Har du känt dig utnyttjad av din KK?

    Motivera era svar är nyfiken!

  • Svar på tråden Ni som har KK kan ni nånsin bli sårade eller besvikna?
  • Anonym (KK proffs­)
    Sat 15 Jan 2022 15:40
    #11
    Anonym (Anonym A) skrev 2022-01-15 01:47:34 följande:
    Ja det är en taskig situation speciellt om personen i fråga träffar flera andra?
    Glömde nåt. Tjejerna på 25 och 30 som jag f n knullar de ligger på egen hand runt med snubbar jag inget vet nåt om annat än smeknamn. En av dem skrek fel namn vid orgasm en gång. Mer än att dom säger att killen drar på en kondom innan penetration. Vill inte dra på mig nåt j-a skit av lössläppta KK. En av mina dricker dessutom, och kommer till mig påverkad av alkohol eller vad det nu är. Efter tjejkväll på krogen vill hon ha mig. Hon vill egen nyckel men får det inte hos mig men en annan snubbe har gett henne sin. Hatar veneriska mottagningen gör skitont där. Kvinnan på 50 bast säger hon vill vara "exklusiv" med oss. Vill det inte själv så jag säger rakt ut. Öppna kort bäst. Blir inget med den saken. 
    Hänger du upp dig på om din KK tjej träffar och knullar andra män? Börja dejta då istället om du vill som min 50 bast kvinna ha din KK för dig själv. Jag vill inte sånt som äganderätt över nån KK brutta. Nej tack för mig. Inte värt det med massa krav.. För dig då?
  • Anonym (Hade en KK)
    Sat 15 Jan 2022 15:57
    #12

    Något jag undrat över med min fd. KK är vad det var för fel på honom? Alltså fysiskt.

    Jag visste inte detta då men vid ett tillfälle han var med mig så hade han vart med 2stycken innan mig på samma dag. Först med någon tjejkompis, sedan med någon annan på en krogtoallet och på natten med mig.

    Ändå var han en enminutsman och den gången hann vi inte ens ha sex utan han kom i min mun innan. Jag är inte särskilt erfaren och nån slags expert på att ge oralsex eller så men det blev så ändå. Detta bara kanske 2 timmar efter han haft sex på krogtoalett och några timmar till före det med sin tjejkompis.

    Vet ju att för tidig utlösning händer...men om man redan haft sex 2ggr den dagen skall det väl inte kunna hända? Men det gjorde det. Något fysiskt fel på honom eller helt översexuell?? Störning?

  • Anonym (Anony­m A) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 16:08
    #13
    Anonym (KK proffs) skrev 2022-01-15 04:12:12 följande:

    Proffs på KK och sysslat med det i 5 år utan stadigt. Kärat ner dig i din KK? Big mistake. Alla tjejer jag sätter på träffar andra snubbar utöver mig och de är j-t oärliga. Samma här med flera tjejer för mig. Du en sån som vill ha nåt exklusivt med nån? Då passar inte KK kör. Bli aldrig kär i KK tjej när de är för lättfotade, ofräscha och ljuger ofta. Blir det aldrig. Hellre annan sorts tjej när jag gängar mig. Nån från Norrland. Vill sluta. Hinner bara inte dejta baletten bara sex. Måste tömma bara. 


    Ja men om ens KK träffar andra så får hen vara ärlig och säga det, mitt KK var på mig varje helg och ville ses och backade plötsligt och ignorerar mig. Varför inte bara vara ärlig?
  • Anonym (Irl)
    Sat 15 Jan 2022 23:36
    #14

    Jag hade en älskare många år. Men det uppstod känslor som oftast. Han sårade mig, backade och började träffa andra utan att berätta det fast vi bestämt att vi skulle göra så. Sen ebbade relationen ut efter mycket tårar och besvikelse. Sånt händer.

  • Anonym (KK proffs­)
    Thu 20 Jan 2022 22:55
    #15
    Anonym (Anonym A) skrev 2022-01-15 16:08:15 följande:
    Ja men om ens KK träffar andra så får hen vara ärlig och säga det, mitt KK var på mig varje helg och ville ses och backade plötsligt och ignorerar mig. Varför inte bara vara ärlig?
    Sorry har varit utan mobil som pajade. Beställt ny skärm. Som jag sa mina KK juste så mycket det funkar. En hon som dricker och kommer till mig på helgerna ljuger mycket. Tjejen på 50 vill vara exklusive en annan grej på nåt sätt och hon ärligaste. Litar inte på tjejen som sminkar sig hårt, röker, dricker och beter sig. Sexet blir urkasst när hon somnar mitt i när vi håller på. Vill inte knulla en madrass om du ursäktar. Drar mig ur där snart. Har tröttnat helt och tänder nu inte ens längre, nåt jag alltid gör annars till och med med en kille förra månaden när ingen annan kunde. (vi drack många bärs före).

    Din KK ska vara ärlig och tala om nåt. Jag vill inte veta sånt. Skiter nu i hon som super för mycket. Vill inte mer av henne. Du har kärat ner dig i din KK och vill svar? 

     
  • Anonym (Cilla­)
    Thu 20 Jan 2022 23:00
    #16

    Ja, när min KK inte ger mig presenter känner jag mig sårad.

  • Anonym (Cluel­ess)
    Thu 20 Jan 2022 23:08
    #17
    Anonym (Hade en KK) skrev 2022-01-15 03:21:28 följande:
    Jag hade en KK som inte tyckte att det var så viktigt att han tvättade snoppen eller duschade mellan kvinnorna han träffade.

    Första felet var att han träffade andra kvinnor, andra att han inte ens hade hyfs att duscha emellan.

    När jag testade mig trodde jag att jag skulle ha alla könssjukdomar som finns efter honom, men klarade mig.

     


    men JÄVLAR vilket vider!!! får en inre bild av att känna en annan kvinnas doft på ens KK


    helt med på att folk träffar andra men man ska väl ändå andas mellan!!!

  • Anonym (Cilla­)
    Thu 20 Jan 2022 23:14
    #18
    Anonym (Kk ett dåligt substitut) skrev 2022-01-15 11:38:00 följande:
    Alltså hur orkar man leta upp en annan människa bara för att tömma i? Varför inte bara dra i snabeln själv och slippa all skit runtomkring som ofräschhet och oärlighet och risk för att bli smittad varje gång...
    Dessutom är det klimatsmart att runka.
  • Anonym (KK proffs­)
    Fri 21 Jan 2022 00:35
    #19
    Anonym (Cilla) skrev 2022-01-20 23:00:24 följande:

    Ja, när min KK inte ger mig presenter känner jag mig sårad.


    Mina tre KK får aldrig presenter av mig de får annat vet du. Skulle bli ruinerad.. Ha, ha. De vill ha mig du vet inget tjafs där inte. Nån sån KK som kräver inköp får vända sig nån som vill dejta på riktigt. Inte här tack. Droppar min yngsta KK i helgen när hon dricker för mycket och är för stökig. Skämmer ut mig hos grannarna. Vill en ny nu och helst kille som gärna får vara mycket äldre än jag och lite sträng. Bättre en bråkstaken till tjej? Hoppas på sköna stunder när jag fått mersmak.
  • Anonym (Alma)
    Fri 21 Jan 2022 04:41
    #20

    Under en 10-årsperiod hade jag flera kk, ibland parallellt (alltid skyddat). Jag tyckte om alla mina kk, blir inte kär så lätt, men attraktion och ömsesidig respekt är A och O. Det hände att jag svärmade för nån, men gick inte ner mig i grubblerier, vet att några fick lite djupare känslor för mig också, men bad aldrig om mer.  Däremot blev jag sårad när det där med respekten brast - som att komma två timmar för sent, ghostande istället för att vara rak med att man inte ville fortsätta ses, eller som flirtade för vilt med andra när man var ute eller berättade för mycket om andra (kk fungerar bäst när man inte vet och tänker så mycket på vad han har för dig när man inte ses, man kan ha något speciellt med varandra utan framtidsplsner och njuta av det. Bästa sexet var med nån som såg bra ut men som jag visste att jag inte skulle bli kär i. sen fanns två som jag under andra omständigheter (ålder, geografi) gärna hade utvecklat nåt med och de var båda väldigt schyssta  hela vägen. En av dem avslutade KK-relationen på ett väldigt fint sätt och vi umgicks som goda vänner under några år. När jag 10 år senare var nyseparerade och tänkte att jag kanske skulle återuppta kontakten fick jag veta att han var död och var helt knäckt i flera veckor. kändes så konstigt då han var ganska mycket yngre och en så karismatisk och sinnlig person, livet självt liksom, och plötsligt mindes jag i detalj hur han hade känts, doftade och hans ?moves?, och han blev liksom en sexig ängel i mitt huvud. Glad att jag fick uppleva honom.

  • Anonym (KK proffs­)
    Sat 22 Jan 2022 20:55
    #21
    Anonym (Alma) skrev 2022-01-21 04:41:33 följande:

    Under en 10-årsperiod hade jag flera kk, ibland parallellt (alltid skyddat). Jag tyckte om alla mina kk, blir inte kär så lätt, men attraktion och ömsesidig respekt är A och O. Det hände att jag svärmade för nån, men gick inte ner mig i grubblerier, vet att några fick lite djupare känslor för mig också, men bad aldrig om mer.  Däremot blev jag sårad när det där med respekten brast - som att komma två timmar för sent, ghostande istället för att vara rak med att man inte ville fortsätta ses, eller som flirtade för vilt med andra när man var ute eller berättade för mycket om andra (kk fungerar bäst när man inte vet och tänker så mycket på vad han har för dig när man inte ses, man kan ha något speciellt med varandra utan framtidsplsner och njuta av det. Bästa sexet var med nån som såg bra ut men som jag visste att jag inte skulle bli kär i. sen fanns två som jag under andra omständigheter (ålder, geografi) gärna hade utvecklat nåt med och de var båda väldigt schyssta  hela vägen. En av dem avslutade KK-relationen på ett väldigt fint sätt och vi umgicks som goda vänner under några år. När jag 10 år senare var nyseparerade och tänkte att jag kanske skulle återuppta kontakten fick jag veta att han var död och var helt knäckt i flera veckor. kändes så konstigt då han var ganska mycket yngre och en så karismatisk och sinnlig person, livet självt liksom, och plötsligt mindes jag i detalj hur han hade känts, doftade och hans ?moves?, och han blev liksom en sexig ängel i mitt huvud. Glad att jag fick uppleva honom.


    Tack för du delar så bra.

    Påverkades av din story. Å det kan jag tala om händer inget ofta. Tankeställare när jag läser din berättelse och jag själv ser mina KK som utbytbara varelser. Odlar aldrig nåt personligt med dem mer än lite snack när vi käkar snacks/mat innan vi knullar ihop. Sen säger vi tack och hej när jag tömt. Jo en sextoy köpte jag en gång till en tjej som var min KK brutta mer än ett år och mest för att jag vart sugen på den själv.

    Alma du får mig att tänka nytt. Du blir vän med dina KK. Hatten av.... Vill ju bli polare med Norrländskan och kan gänga mig med men ännu inte träffat. Du ser dina KK som hyggliga personer om så respekten brast med ett par. Killen som sket i passa tiden (ja, vet nåt.) ghostade dig eller killen som flirtade när du var med (j-a skit). Behöver hårdträning och testa lära känna nån på real.

    Berördes av din historia med KKn som var en juste, karismatisk och sinnlig kille. Längre fram frammanar du hur han kändes, doftade och hur hans moves med dig var. I vetskap om vad som hänt blev han som en sexig ängel i ditt huvud. Mycket att ta in för nån som jag. Ja, jag är i nuet men när du säger allt det där kommer jag tänka på nåt. Eller mer på nån faktiskt. Som jag borde kära ned mig i. Fattar precis grejen du beskriver j-t bra. Vet förstås inte om hen vill nåt i KK väg eller nåt annat? Hens moves lockar mig skitmycket. Vad som helst funkar nog utmärkt?

        

     
  • Anonym (Nyfik­en)
    Fri 1 Apr 2022 05:25
    #22
    Anonym (KK proffs) skrev 2022-01-22 20:55:52 följande:
    Tack för du delar så bra.

    Påverkades av din story. Å det kan jag tala om händer inget ofta. Tankeställare när jag läser din berättelse och jag själv ser mina KK som utbytbara varelser. Odlar aldrig nåt personligt med dem mer än lite snack när vi käkar snacks/mat innan vi knullar ihop. Sen säger vi tack och hej när jag tömt. Jo en sextoy köpte jag en gång till en tjej som var min KK brutta mer än ett år och mest för att jag vart sugen på den själv.

    Alma du får mig att tänka nytt. Du blir vän med dina KK. Hatten av.... Vill ju bli polare med Norrländskan och kan gänga mig med men ännu inte träffat. Du ser dina KK som hyggliga personer om så respekten brast med ett par. Killen som sket i passa tiden (ja, vet nåt.) ghostade dig eller killen som flirtade när du var med (j-a skit). Behöver hårdträning och testa lära känna nån på real.

    Berördes av din historia med KKn som var en juste, karismatisk och sinnlig kille. Längre fram frammanar du hur han kändes, doftade och hur hans moves med dig var. I vetskap om vad som hänt blev han som en sexig ängel i ditt huvud. Mycket att ta in för nån som jag. Ja, jag är i nuet men när du säger allt det där kommer jag tänka på nåt. Eller mer på nån faktiskt. Som jag borde kära ned mig i. Fattar precis grejen du beskriver j-t bra. Vet förstås inte om hen vill nåt i KK väg eller nåt annat? Hens moves lockar mig skitmycket. Vad som helst funkar nog utmärkt?

        

     
    Hur många KKs har du just nu? Hur ofta träffar du dem och roterar du eller brukar man träffa all lika ofta? Hur länge håller du kvar samma Kk-relation innan dags för ny? Var hittar du dem?

    nyfiken bara!
Svar på tråden Ni som har KK kan ni nånsin bli sårade eller besvikna?