• Anonym (Lite osäker på honom)

    Han vill inte ha vaginalsex

    Har träffat en kille ett tag. Han är bisexuell säger han. Han vill bara ha oralsex och analsex, och smeka mig med fingrarna vaginalt. Men han vill inte alls köra vaginalt.
    Skön sex men jag saknar den sista biten.
    Är det vanligt att bi-killar har den preferensen?
    Tror ni det är avtändande för honom om jag ber om mer. 
    Jag kan inte bli gravid så det är ingen rädsla för det. 

  • Svar på tråden Han vill inte ha vaginalsex
  • Anonym (Lite osäker på honom)
    Anonym (Bi42) skrev 2022-04-18 22:15:57 följande:
    Vad är elakt? Nu fattar jag ingenting. Jag svarade på det jag kunde. Men ingen här kan ju svara för honom varför han har den här fixeringen. 
    Jag vet att ingen kan svara exakt vad han tänker. Om du tycker jag är dum som frågar här är det väl bättre att avstå att svara.
    Det är ju en majoritet av trådar på FL där man frågar sånt som man skulle kunna ta direkt med den det berör, men man vill ha råd och stöd.
    Kul om du alltid är rak och rättfram. Alla är inte så modiga. 
  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Lite osäker på honom) skrev 2022-04-18 22:20:42 följande:
    Jag vet att ingen kan svara exakt vad han tänker. Om du tycker jag är dum som frågar här är det väl bättre att avstå att svara.
    Det är ju en majoritet av trådar på FL där man frågar sånt som man skulle kunna ta direkt med den det berör, men man vill ha råd och stöd.
    Kul om du alltid är rak och rättfram. Alla är inte så modiga. 

    Men jag svarade ju på dina frågeställningar som går att besvara. Vad var elakt? 


    Spelar det någon roll hur andra trådar ser ut? Vad har modighet med det att göra? Det är fortfarande bara han som har svaret. Och frågan är tillräckligt viktig för dig för att fråga där du inte kan få svar. 

  • Anonym (Elsa)
    Anonym (Lite osäker på honom) skrev 2022-04-18 22:15:14 följande:
    1 gång per vecka ungefär. Vi ses ungefär så ofta.
    Tack jag ska ta upp det men behöver lite stöd. 
    Hoppas samtalet går bra när du frågar honom. Ett tips är att inte skuldbelägga på något sätt, varken honom eller dig själv. Framhåll att för dig är vaginalt sex en viktig del av ett förhållande och att du inte kan tänka dig att avstå från det för alltid. Fråga om det är något du kan göra så att han känner sig bekväm med det. 
  • Anonym (Lite osäker på honom)
    Anonym (Fia) skrev 2022-04-18 22:20:20 följande:

    Vet du. Du är kär men du säger själv att du saknar en för dig (självklart) viktig komponent i sexet och relationen. En miss match. Även om du är kär så låter det inte som något som det bådar gott för framtiden. Du undrar om han inte tänder på dig. Alltså. Du kommer ju inte kunna vara ens tillfreds med en här killen, än mindre supernöjd. Det är ju inte ens viktigt om bi-killar brukar vara så. Du är så uppenbart inte nöjd med situationen. Det räcker för att avsluta. Det är ju det absolut viktigaste, hur för en annan människa dig att känna. Det har du redan svarat på. Hitta någon som verkligen ger sig det du vill ha och behöver. 


    Kloka tankar.
    Vi har det skönt som jag skrivit men i förlängningen vill jag inte vara utan vaginalt.
    Kanske (troligen) håller det inte forever men just nu. Att raskt avsluta är jag inte redo för. Han är den som driver på mest och vill komma över till mig, så jag känner mig älskad i stunden i alla fall.
    Verkar dock inte vara någon mer man som har samma läggning som honom, av de som skrivit, utan ser det som skadat och udda. Det är inte min bild av den här killen. 
  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Lite osäker på honom) skrev 2022-04-18 22:51:58 följande:
    Kloka tankar.
    Vi har det skönt som jag skrivit men i förlängningen vill jag inte vara utan vaginalt.
    Kanske (troligen) håller det inte forever men just nu. Att raskt avsluta är jag inte redo för. Han är den som driver på mest och vill komma över till mig, så jag känner mig älskad i stunden i alla fall.
    Verkar dock inte vara någon mer man som har samma läggning som honom, av de som skrivit, utan ser det som skadat och udda. Det är inte min bild av den här killen. 
    Jag är bi och har svarat på det. Jag känner inte till någon från någonstans som har sex med kvinnor som inte har vaginalsex. Det är udda. Och det har inte med huruvida han är bi eller inte att göra. 
  • Tukt

    Tråden tycks vara full med antagningar. Speciellt då att det har med hans bisexualitet att göra.
    För den normativa delen av hetrosexuella vaniljsexare tycks i bland det där med vaginal penetration vara målet med typ allt. Ett berg av honung och diamanter som ska bestigas till vilket pris som helst. Det är det inte.
    För många, vare sig man är bisexuell eller inte, så finns det andra saker som känns viktigare och mer upphetsande än vaginal penetration.
    Uppenbart är den här bi-killen bra på det han gör, enligt TS själv. Men fine, vad är problemet? Tänk bara lite utanför boxen.

  • 19mark82

    kommer du analt när han borrar dig i 2:an?

    isf lär han vara riktigt bra i sänghalmen och då får du njuta av det så länge det varar Skål

  • Anonym (Bi42)
    Tukt skrev 2022-04-18 23:24:49 följande:

    Tråden tycks vara full med antagningar. Speciellt då att det har med hans bisexualitet att göra.
    För den normativa delen av hetrosexuella vaniljsexare tycks i bland det där med vaginal penetration vara målet med typ allt. Ett berg av honung och diamanter som ska bestigas till vilket pris som helst. Det är det inte.
    För många, vare sig man är bisexuell eller inte, så finns det andra saker som känns viktigare och mer upphetsande än vaginal penetration.
    Uppenbart är den här bi-killen bra på det han gör, enligt TS själv. Men fine, vad är problemet? Tänk bara lite utanför boxen.


    Problemet är att TS vill ha vaginalsex och inte killen. Du kanske ska läsa det innan du svarar med en massa varmluft von oben. 
  • Anonym (Gravid)

    Han vill vara säker på att du inte blir gravid. 

  • Anonym (Fia)

    Ts säger ju att hon inte vill vara utan vaginalt. Nuff said. 

    Till Ts. Tänk bara på att så länge du lägger din tid och energi på någon som duger för stunden, så missar du kanske mannen som överträffar dina förväntningar. Du får och bör vara extremt picky. Det är självkärlek. 

Svar på tråden Han vill inte ha vaginalsex