• Anonym (Lite osäker på honom)

    Han vill inte ha vaginalsex

    Har träffat en kille ett tag. Han är bisexuell säger han. Han vill bara ha oralsex och analsex, och smeka mig med fingrarna vaginalt. Men han vill inte alls köra vaginalt.
    Skön sex men jag saknar den sista biten.
    Är det vanligt att bi-killar har den preferensen?
    Tror ni det är avtändande för honom om jag ber om mer. 
    Jag kan inte bli gravid så det är ingen rädsla för det. 

  • Svar på tråden Han vill inte ha vaginalsex
  • Anonym (Lite osäker på honom)
    Tukt skrev 2022-04-18 23:24:49 följande:

    Tråden tycks vara full med antagningar. Speciellt då att det har med hans bisexualitet att göra.
    För den normativa delen av hetrosexuella vaniljsexare tycks i bland det där med vaginal penetration vara målet med typ allt. Ett berg av honung och diamanter som ska bestigas till vilket pris som helst. Det är det inte.
    För många, vare sig man är bisexuell eller inte, så finns det andra saker som känns viktigare och mer upphetsande än vaginal penetration.
    Uppenbart är den här bi-killen bra på det han gör, enligt TS själv. Men fine, vad är problemet? Tänk bara lite utanför boxen.


    Tack för ett breddat perspektiv.
    Ja vi har skön  sex länge varje gång. Han ger mig multipla orgasmer. Jag saknar ändå att han undviker vaginalt penetration.
    Ska ta upp det fint, som jag fått råd här. 
  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Gravid) skrev 2022-04-18 23:55:10 följande:

    Han vill vara säker på att du inte blir gravid. 


    "Jag kan inte bli gravid så det är ingen rädsla för det. " står det i trådstarten. 
  • Anonym (Gravid)
    Anonym (Bi42) skrev 2022-04-18 23:58:23 följande:
    "Jag kan inte bli gravid så det är ingen rädsla för det. " står det i trådstarten. 
    Han kanske inte litar på TS att det är sant?
  • Anonym (Lite osäker på honom)
    Anonym (Gravid) skrev 2022-04-19 00:01:15 följande:
    Han kanske inte litar på TS att det är sant?
    Tack men jo han vet att jag har gjort ett ingrepp som gör mig infertil. Vill inte berätta mer om det. 
  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Gravid) skrev 2022-04-19 00:01:15 följande:
    Han kanske inte litar på TS att det är sant?
    Då brukar man vanligtvis använda gummi istället för att endast köra analt? Det har ju blivit en grej av det. 
  • Anonym (??)

    Kan ni använda en dildo så att du får det du saknar men han slipper göra det han inte vill?

    Sen funderar jag bara, ursäkta om det är en dum fråga? Är han helt säker på att han är bi? Jag menar, han kanske är 100% homosexuell och därför inte vill in i en vagina, men att han inte har insett detta om sig själv än? 

  • Tukt
    Anonym (Bi42) skrev 2022-04-18 23:51:51 följande:
    Problemet är att TS vill ha vaginalsex och inte killen. Du kanske ska läsa det innan du svarar med en massa varmluft von oben. 
    Du kan ju läsa TS svar till mig, så får du svar på ditt påstående.
    Det är ju ändå lite skillnad på att vilja något och att det är ett krav. Och om något redan är bra och fungerar, är det sällan en så kallad deal-breaker.
  • Anonym (Fia)
    Tukt skrev 2022-04-19 07:41:53 följande:
    Du kan ju läsa TS svar till mig, så får du svar på ditt påstående.
    Det är ju ändå lite skillnad på att vilja något och att det är ett krav. Och om något redan är bra och fungerar, är det sällan en så kallad deal-breaker.
    Läs gärna TS svar på min replik. TS kan inte tänka sig att vara utan vaginalt sex i längden. 

    Att man kan få orgasm av en avvikande form av sex betyder inte att det är sådant sex man vill ha för jämnan.i längden vill man ha sex som ger tillfredsställelse på flera plan. För min del Och många med mig (därför det är norm) absolut inte analt och verkligen inte sex utan vaginalt. 

    Det som verkligen är knäckfrågan här är att TS kille är inte lyhörd för eller kanske tom inte kan eller vill möta TS behov och önskemål. Det låter trist minst sagt i mina öron. Jag förstår varför hon ställer frågan här. 
    Bättre att hitta någon som vill samma typ av sex som hon vill. 
  • 19mark82

    kan du inte be honom att stoppa en dildo i vaginan under tiden har tar dig i två.an?

    det är en mjuk start som dukan sen utvecklas till att be honom turas om med sin kuk mellan vaginan är röven

  • Anonym (Ralf)

    Ibland får man inte hela kakan, var glad att du hittat en bra älskare som bryr sig om att du har det skönt. Det är nämligen ingen garanti att kukbärare som måste knulla fitta är det.

Svar på tråden Han vill inte ha vaginalsex