• Anonym (Lite osäker på honom)

    Han vill inte ha vaginalsex

    Har träffat en kille ett tag. Han är bisexuell säger han. Han vill bara ha oralsex och analsex, och smeka mig med fingrarna vaginalt. Men han vill inte alls köra vaginalt.
    Skön sex men jag saknar den sista biten.
    Är det vanligt att bi-killar har den preferensen?
    Tror ni det är avtändande för honom om jag ber om mer. 
    Jag kan inte bli gravid så det är ingen rädsla för det. 

  • Svar på tråden Han vill inte ha vaginalsex
  • Anonym (Fia)

    TS Enkelt, du kan absolut hitta en normal man som vill ge dig bästa sexet, vaginalt. Och som tillfredsställer dig på alla andra plan. Nöj dig inte med någon som lämnar så mycket övrigt att önska. 

    Och lyssna inte på de män här som mest vill ha analsex och som skriver sig varma för diverse avvikelser. Finns en hel lobby här på FL. 

    Hitta någon som matchar dig. Det är helt normalt att vilja ha vaginalt sex. 

  • Anonym (Hatt++)

    Du har fått flera nyanserade och bra svar och så en del "gör slut fort som fasen". Du verkar ju ha det bra nu så jag tycker att du njuter av det ni har så länge du fortfarande njuter.
    Killar som vill ha snabbisar vaginalt kan du hitta överallt. Alla pratar här som att de håller på i en evighet men många många män är tråkiga och kommer för fort. Du har mycket på plussidan med din kille, som Tukt och några fler har sagt. Och han driver på att ni ska ses. Så många damer som skriver om hur de väntar på en hunk som ska höra av sig.
    Nä vet du vad, jag tycker du ska vara glad över det du har. 

  • Anonym (Fia)

    Ts, du behöver verkligen inte nöja dig med någon som inte tar dina behov på allvar. Du kan få någon som verkligen uppfyller dina behov. Inkl vaginalsex. Finns många män som är bra älskare och de allra flesta heterosexuella vill ha vaginalt sex. 
    Killen du dejtar tycker säkert att han har träffat jackpot som träffat en tjej som alls kan tänka sig att gå med på analsex för det är inte så vanligt. (Läste 1 på 4 som överhuvudtaget testat!) Än mindre någon som köper att det ska vara analsex varje gång. 

    Nej, släpp honom och gå vidare till en bättre som VILL ha sex på dina villkor. Slösa inte tid på någon inte normal och halvbra. (varför annars ställa frågan här) 

  • Anonym (Bi42)
    Tukt skrev 2022-04-19 07:41:53 följande:
    Du kan ju läsa TS svar till mig, så får du svar på ditt påstående.
    Det är ju ändå lite skillnad på att vilja något och att det är ett krav. Och om något redan är bra och fungerar, är det sällan en så kallad deal-breaker.

    Hur då menar du?


    Att du pratar om normativt vaniljsex och utanför boxen ändrar ju inte något, bara talar om hur frigjord du är och tråkiga andra är. 

    Det är ju inte svar på någonting, snarare en uppmaning till att hon ska acceptera läget utan vaginalt annars är hon innanför boxen. 

  • Anonym (Hatt++)
    Anonym (Bi42) skrev 2022-04-19 16:58:06 följande:

    Hur då menar du?


    Att du pratar om normativt vaniljsex och utanför boxen ändrar ju inte något, bara talar om hur frigjord du är och tråkiga andra är. 

    Det är ju inte svar på någonting, snarare en uppmaning till att hon ska acceptera läget utan vaginalt annars är hon innanför boxen. 


    Hördu Bi42, du verkar så arg och otrevlig, vill bjäbba emot. Kan du inte respektera andras svar och läsa in i TS att sexet är bra. Nu. Det är ovanligt det förstår hon och det är det hon vill veta lite mer om. Men varför ska hon lämna honom på studs. Tycker det låter som ett bättre sexuellt förhållande än många gifta och ogifta här på Forumet. Hon njuter, han kommer över för mer.
  • Anonym (Bi42)
    Anonym (Hatt++) skrev 2022-04-19 17:08:58 följande:
    Hördu Bi42, du verkar så arg och otrevlig, vill bjäbba emot. Kan du inte respektera andras svar och läsa in i TS att sexet är bra. Nu. Det är ovanligt det förstår hon och det är det hon vill veta lite mer om. Men varför ska hon lämna honom på studs. Tycker det låter som ett bättre sexuellt förhållande än många gifta och ogifta här på Forumet. Hon njuter, han kommer över för mer.

    Vad snackar du om? Jag har inte påstått att hon ska lämna honom. 


    Frågeställningen gäller att hon saknar vaginalsex och hur det kommer sig att just den här snubben undviker det. Då är resten irrelevant. Det är ju hennes känsla och val, inte upp till dig eller andra hattar att tala om att hon känner fel för det är vaniljigt eller innanför någons box. 


    Jag ska respektera svar men svaren respekterar inte TS fråga?

  • Anonym (Fia)
    Anonym (Hatt++) skrev 2022-04-19 17:08:58 följande:
    Hördu Bi42, du verkar så arg och otrevlig, vill bjäbba emot. Kan du inte respektera andras svar och läsa in i TS att sexet är bra. Nu. Det är ovanligt det förstår hon och det är det hon vill veta lite mer om. Men varför ska hon lämna honom på studs. Tycker det låter som ett bättre sexuellt förhållande än många gifta och ogifta här på Forumet. Hon njuter, han kommer över för mer.
    Nej, hon säger uttryckligen att hon vill ha vaginalsex. Inte kan tänka sig att vara utan i längden. Hon ställer frågan för att det är en skum och konstig inställning att inte vilja ha vaginalt sex. 

    Bi42 pekar på att Tukts svar inte är relevant. Korrekt av Bi42, när Tukt bara står för en sexuellt avvikande persons åsikt som dessutom garanterat är fel och fördomsfull. 

    Kan någon ens föreställa sig den man som godtar att kuken inte ska blandas in i sexakten. Hur nöjd blir den mannen. 
  • Tukt
    Anonym (Fia) skrev 2022-04-19 08:37:19 följande:
    Läs gärna TS svar på min replik. TS kan inte tänka sig att vara utan vaginalt sex i längden. 

    Att man kan få orgasm av en avvikande form av sex betyder inte att det är sådant sex man vill ha för jämnan.i längden vill man ha sex som ger tillfredsställelse på flera plan. För min del Och många med mig (därför det är norm) absolut inte analt och verkligen inte sex utan vaginalt. 

    Det som verkligen är knäckfrågan här är att TS kille är inte lyhörd för eller kanske tom inte kan eller vill möta TS behov och önskemål. Det låter trist minst sagt i mina öron. Jag förstår varför hon ställer frågan här. 
    Bättre att hitta någon som vill samma typ av sex som hon vill. 
    Jag kan hålla med dig om att hennes partner kanske inte är lyhörd, då det kommer till vaginal penetration. Eller så kanske han är det, och försöker kompensera så bra han kan.
    Men i vilket fall så blir det svårt resonera när man använder termer som "avvikande". För även om det förmodligen genomförs fler vaginala samlag än anala så blir det då avvikande och konstigt på något sätt?
    Och även om det gör det, hur hjälper det ts med att hennes partner då är avvikande? Frågan är väl mer om deras inkompabilitet är så stor att de inte kan ha en relation. Men förhoppningsvis inte då för att folk på nätet dömt ut honom som "avvikande".
  • Anonym (Bi42)
    Tukt skrev 2022-04-19 17:44:28 följande:
    Jag kan hålla med dig om att hennes partner kanske inte är lyhörd, då det kommer till vaginal penetration. Eller så kanske han är det, och försöker kompensera så bra han kan.
    Men i vilket fall så blir det svårt resonera när man använder termer som "avvikande". För även om det förmodligen genomförs fler vaginala samlag än anala så blir det då avvikande och konstigt på något sätt?
    Och även om det gör det, hur hjälper det ts med att hennes partner då är avvikande? Frågan är väl mer om deras inkompabilitet är så stor att de inte kan ha en relation. Men förhoppningsvis inte då för att folk på nätet dömt ut honom som "avvikande".

     


    Men du försöker med den motsatta vinkeln. 


    "För den normativa delen av hetrosexuella vaniljsexare tycks i bland det där med vaginal penetration vara målet med typ allt. Ett berg av honung och diamanter som ska bestigas till vilket pris som helst. Det är det inte."


    Att den normativa delen inte har en aning. D.v.s avviker. 
    Men TS vet kanske bäst själv? Den normativa delen också, faktiskt. Du får gärna leva utan vaginalt, tycka det är pest, men det det gör inte att andra tycker så. 

  • Anonym (Fia)
    Anonym (Bi42) skrev 2022-04-19 18:22:27 följande:

     


    Men du försöker med den motsatta vinkeln. 


    "För den normativa delen av hetrosexuella vaniljsexare tycks i bland det där med vaginal penetration vara målet med typ allt. Ett berg av honung och diamanter som ska bestigas till vilket pris som helst. Det är det inte."


    Att den normativa delen inte har en aning. D.v.s avviker. 
    Men TS vet kanske bäst själv? Den normativa delen också, faktiskt. Du får gärna leva utan vaginalt, tycka det är pest, men det det gör inte att andra tycker så. 


    Exakt så. 
Svar på tråden Han vill inte ha vaginalsex