• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Eurydike
    FredrikLiksom skrev 2023-07-07 23:56:32 följande:
    Spännande! Blir det någon reseskildring a? la Stooler eller kommer vi få hitta På själv vad du är ute på?
    Det tror jag nog att det blir! Även om resan är så kort att den nästan inte finns 😊😅
  • Eurydike
    Stooler skrev 2023-07-08 00:10:28 följande:
    Vi saknar dig alltid...även när du är hemma! Skrattande

    Reserapport borde vara obligatorisk tycker jag...eller vad säger ni andra? Tungan ute
    Åh! Vad fint skrivet! Det känns riktigt bra i det här pickande fågelhjärtat 🦉

    Då blir det nog en reserapport från det svenska sommarlandskapet! 🌸🌞😎
  • flygrl
    Eurydike skrev 2023-07-06 03:31:22 följande:
    Tack så mycket! Min deformerade Nattuggla känner sig riktigt hedrad nu efter alla komplimanger 🤩 Jag var på konstmuseet i Skövde. Det är ett litet museum, men det har en del verk av kända namn så som Annika von Hausswolff, Lena Cronqvist och Siri Derkert. Jag reser omkring mycket nu på sommaren och tycker om att gå på olika museer.

    Rolig bild! 😂 Med tanke på hur söta grisar är så borde hen ta det som en komplimang 🐷 Det känns nästan som någonting jag skulle kunna råka säga när jag minglar och har blivit varm i kläderna 😅

    Om du fortfarande är vaken, så önskar jag dig en god natt bästa flygrl! 🌙

    Men den är ju fin, din nattuggla. Ffs! 
    Asså jag fick intrycket att du ställt ut men...hur hänger det här ihop...egentligen? 😮

    Små grisar kan va väldigt söta, ja. Så den där mamman borde ju blivit glad i stället. Håller helt med! 🐷😛

    Ha det så trevligt på ditt fortsatta resande! 😉

  • flygrl
    Anonym (Grumm) skrev 2023-07-06 14:40:03 följande:
    Fin gris...eh... jag menar förstås nattuggla. Härliga färger! 😉👍🏿
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-07-07 22:50:33 följande:
    Oj! Det var verkligen länge 😮 Hur mådde du efteråt? Blir du inte väldigt utmattad av att spela så länge i sträck?
    Det var inte i sträck. Den här gången.... Däremot har jag spelat både World of Warcraft och Final Fantasy 14 i 36 timmar i sträck för välgörenhet varsin gång, med endast kisspauser. Det är lite av en pärs att göra det men det gick. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2023-07-07 23:57:21 följande:
    OMG hur mycket Joltcola gick det ner då?
    Som sagt det var inte i sträck. Bara ca 10-12 timmar åt gången. Men ingen Joltcola gick åt då jag är en sån där tråkig människa som inte ens dricker mineralvatten. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-07-07 22:51:57 följande:

    Nu packar jag väskan och reser bort. Jag är som vanligt tillbaka innan ni hinner blinka eller sakna mig det minsta 😂


    Alltid när andra ska resa någon stans får jag Mitt i ett äventyr av Carola på skallen. Och jag gillar inte ens Carola. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

    Dum fråga; är någon här intresserad av min rework/omskrivning av Maktens Ringar? För isf ska jag börja uppdatera den tråden igen. Eller bara flytta in alltihop hit....


    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • FredrikLiksom
    Aniiee skrev 2023-07-08 19:53:55 följande:

    Dum fråga; är någon här intresserad av min rework/omskrivning av Maktens Ringar? För isf ska jag börja uppdatera den tråden igen. Eller bara flytta in alltihop hit....


    *googlar maktens ringar
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2023-07-08 21:29:33 följande:
    *googlar maktens ringar
    Lord of the rings-serien som Amazon schabblade med. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!