• Jojjans

    BIM AUG 22

    Passar på att starta en ny BIM-tråd för oss med bim i Augusti-22.


    Det blir andra försöket för oss. Försöker få ett levande småsyskon till vår 3-åring efter en förlust i vecka 21 i höstas. 


    BIM-lista

    4/8 Jojjans

  • Svar på tråden BIM AUG 22
  • Klara1997
    Lurifixen skrev 2022-08-04 22:14:08 följande:

    Bim söndag/måndag. 

    Testat idag, igår, i förrgår. Visade inget! 

    Nytt försök imorgon. Hoppas att det visar något! 


    Lycka till{#emotions_dlg.flower}
  • Sjöhund

    Mensen kom igår! Rynkar på näsan Vi har försökt i ett år nu, hade så gärna velat få bekräftat att jag i alla fall kan bli gravid. Suck.

  • Roxwell

    Hade strul med mensen. Varade i ytterligare 6 dagar men bara väldigt lite, behövde knappt skydd. Men det var klarrött? vet inte om det var rester eller om det faktiskt fortsatte? Ispfall hade jag totalt 11 dagars mens? aldrig hänt. gissar att min ägglossning rubbas/försenas på grund av detta också så får försöka köra med lite tester nu.

  • Oktobertjej

    Vi försöker få ett syskon till vår son (född 2019).

    Det blev lite hastigt och lustigt påkommet det här med ett syskon. Vår son har/har haft nattskräck och har aldrig sovit en hel natt, förrän nu i sommar, och plötsligt kände vi att ?oj det här går ju bra, kanske ska försöka med ett syskon!? ?.så sagt och gjort! (Kanske tar vi oss vatten över huvudet, men vi vill ändå ge honom ett syskon oavsett vad).


    Men jag är lite osäker på när jag har ÄL. Vi såg iaf till att sex några dagar innan förmodad ÄL, samt samma dag i menscykeln som jag blev gravid med sonen. Hoppas på ingen mens den 16/8.

  • Klara1997

    Nu börjar den ?roliga väntan? mellan ägglossning och BIM då 
    MinusPlus


     

  • Klara1997

    Oktobertjej 
    lycka till, håller tummarna 
    jag har bim den 15/8

  • sbina86

    Hejsan.
    Hoppar in här :) Jag är snart 36 år och försöker få till en 4:a och min å sambons gemensama 2:a. Mina andra barn är 11, 10 och 16 månader.
    Har bim 20/8 och hade äl 1/8. Vi lyckades sexa 1 dag innan och 1 dag efter så hoppas att det tog sig. Detta blir vårat 2:a riktiga försök efter att jag tog ut min spiral i maj. Sist jag tog ut spiralen tog det sig på första försöket så håller mina tummar att det fungerar nu :)
    Jag har så dåligt tålamod så kommer att börja testa tidigt och har laddat med massa olika grav tester :P

  • Leonas1
    Sjöhund skrev 2022-08-05 08:26:46 följande:

    Mensen kom igår! Rynkar på näsan Vi har försökt i ett år nu, hade så gärna velat få bekräftat att jag i alla fall kan bli gravid. Suck.


    Tråkigt! Kämpa på och ta hjälp om ni inte redan fått det Glad
  • Klara1997

    Sbina86 
    jag är också testoman?
    vilken dag efter ägglossning börjar du testa? 


     

Svar på tråden BIM AUG 22