• CutePuppy

    gillar FÖR långa tjejer, vad ska jag göra?

    Jag är 183cm men gillar tjejer som är längre än mig, vilket gör att de flesta tjejer som är min typ ofta föredrar någon längre.

  • Svar på tråden gillar FÖR långa tjejer, vad ska jag göra?
  • CutePuppy
    Anonym (S) skrev 2022-08-05 14:51:14 följande:
    Du har två val. Fortsätt leta. Sänk ditt krav. Ditt val.
    Tack för de visa orden, Yoda!
  • CutePuppy
    Anonym (Haha) skrev 2022-08-05 14:39:23 följande:
    Herregud! Det var ett skämt? Tål inte folk sånt längre?  *Himlar med ögonen och skrattar irriterat.* Jag trodde det var ganska uppenbart att jag INTE menade allvar. Men om inte så ber jag om ursäkt. Det är svårt att uttrycka sarkasm i text.
    Jag antog att skämtet såklart skulle gå ut på att det var något fel på psyket, om så inte var fallet hade skämtet absolut ingen poäng alls och var bara skrivet out of context, så vad menad du med skämtet i sånna fall?
    Givetvis förstod jag att du inte menade allvar, men eftersom grunden till skämtet borde ha varit det jag skrev som du nu säger det inte var, så skrev du alltså bara något random som inte haden något med sammanhanget att göra? 
  • Anonym (S)
    CutePuppy skrev 2022-08-05 15:03:19 följande:
    Tack för de visa orden, Yoda!
    Ja, du verkade ju inte fatta det själv, eftersom du frågade här. 
  • CutePuppy
    Anonym (S) skrev 2022-08-05 15:19:19 följande:
    Ja, du verkade ju inte fatta det själv, eftersom du frågade här. 
    Men usch så irritreande att en person inte fattar vinken då jag kallar dig "Yoda" när du skriver det uppenbara i tron att du kom på en genial lösning på ett problem?!
    Bespara mig mer kommentarer grundade på att du missar att se ladan på ängen när du står 2 meter framför den.
  • Anonym (Haha)
    CutePuppy skrev 2022-08-05 15:05:14 följande:
    Jag antog att skämtet såklart skulle gå ut på att det var något fel på psyket, om så inte var fallet hade skämtet absolut ingen poäng alls och var bara skrivet out of context, så vad menad du med skämtet i sånna fall?
    Givetvis förstod jag att du inte menade allvar, men eftersom grunden till skämtet borde ha varit det jag skrev som du nu säger det inte var, så skrev du alltså bara något random som inte haden något med sammanhanget att göra? 
    Jag tycker det hade med sammanhanget att göra.

    Jag skämtade att man kan operera antingen kropp eller huvud för att öka utbudet. Det jag säger är ju sant, men klart att ingen skulle göra så på riktigt, därför blir det ett skämt. Men sanningshalten i dessa högst osannolika lösningar återstår. Därför har de med ämnet att göra och är inte irrelevant.
  • Anonym (Gräddnos)

    Med tanke på hur den här tråden har utvecklats tror jag att dina preferenser avseende längd är ditt minsta problem när det kommer till att hitta en kvinna. Men se det som en god nyhet, det är nu ett mycket mindre hinder i det stora sammanhanget! 

  • CutePuppy
    Anonym (Gräddnos) skrev 2022-08-05 15:43:49 följande:

    Med tanke på hur den här tråden har utvecklats tror jag att dina preferenser avseende längd är ditt minsta problem när det kommer till att hitta en kvinna. Men se det som en god nyhet, det är nu ett mycket mindre hinder i det stora sammanhanget! 


    Jaha, kan du ge exempel på något jag skrivit som skulle vara fel, där det inte är svar på tal då en person säger något som inte stämmer?
    Gärna exempel, annars var det du skrev bara onödiga otrevligheter, vilket du verkade vilja klaga på när du skrev det? Ironin.
  • CutePuppy
    Anonym (Haha) skrev 2022-08-05 15:43:14 följande:
    Jag tycker det hade med sammanhanget att göra.

    Jag skämtade att man kan operera antingen kropp eller huvud för att öka utbudet. Det jag säger är ju sant, men klart att ingen skulle göra så på riktigt, därför blir det ett skämt. Men sanningshalten i dessa högst osannolika lösningar återstår. Därför har de med ämnet att göra och är inte irrelevant.
    Men du missade min poäng! Om ditt skämt hade med sammanhanget att göra är ju skämtet grundat på att man ska ändra sig själv om man inte stämmer in på normen, och då är det vad du säger, även om du använder ett skämt för att säga det!
  • CutePuppy
    Anonym (S) skrev 2022-08-05 15:54:13 följande:
    Precis. Personligheten lär inte hjälpa i detta fall. Både korkad, otrevlig  och ha orimliga krav. 
    HA ha ha! Detta ska bli UNDERHÅLLANDE!
    Nämn en sak jag skrivit som är "korkad"?

    Orimliga krav att en tjej ska kunna gilla en kille som är kortare, för det har aldrig hänt? Och du talar om intelligens? Detta är ju skrattretande.
    Men du ska få en sportslig chans! Nämn en sak jag skrivit som skulle vara "korkad", jag använder det du skrev i samma meddelande där du felaktigt påstod att jag skulle vara "korkad" som bevis som styrker vad din intelligens handlar om, vilket jag redan tagit upp här! 
    Se så, din tur. Förolämpa inte någons intelligens utan grund!
    Detta ska bli intressant.

    Jag är inte det minsta otrevlig, jag ger svar på tal till personer som tror de kan döma och säga hur det är istället för att vara öppensinnande och argumentera något.

    Tror du att det ligger extrem ironi i att du kallar ngn nedvärcerande, elaka saker i samma meddelande som du klagar på att ngn skulle vara otrevlig, utan att denna varit otrevlig?

    Jag ska ge dig ett litet råd: klaga inte på folks intelligens! Intelligens är uppenbarligen inte din starka sida!

    Ett annat råd är att inte klaga på att någon ska, enlgit dig, ha varit otrevlig, när du trakasserar personen i samma meddelande utan att sjävl se felet i detta. (intelligens? lol).
  • Anonym (S)
    CutePuppy skrev 2022-08-05 16:01:58 följande:
    HA ha ha! Detta ska bli UNDERHÅLLANDE!
    Nämn en sak jag skrivit som är "korkad"?

    Orimliga krav att en tjej ska kunna gilla en kille som är kortare, för det har aldrig hänt? Och du talar om intelligens? Detta är ju skrattretande.
    Men du ska få en sportslig chans! Nämn en sak jag skrivit som skulle vara "korkad", jag använder det du skrev i samma meddelande där du felaktigt påstod att jag skulle vara "korkad" som bevis som styrker vad din intelligens handlar om, vilket jag redan tagit upp här! 
    Se så, din tur. Förolämpa inte någons intelligens utan grund!
    Detta ska bli intressant.

    Jag är inte det minsta otrevlig, jag ger svar på tal till personer som tror de kan döma och säga hur det är istället för att vara öppensinnande och argumentera något.

    Tror du att det ligger extrem ironi i att du kallar ngn nedvärcerande, elaka saker i samma meddelande som du klagar på att ngn skulle vara otrevlig, utan att denna varit otrevlig?

    Jag ska ge dig ett litet råd: klaga inte på folks intelligens! Intelligens är uppenbarligen inte din starka sida!

    Ett annat råd är att inte klaga på att någon ska, enlgit dig, ha varit otrevlig, när du trakasserar personen i samma meddelande utan att sjävl se felet i detta. (intelligens? lol).
    Ha en bra lördag Flört 
Svar på tråden gillar FÖR långa tjejer, vad ska jag göra?