• Anonym (-)

    Vilka är de största fel som killar som försöker hitta flickvänner gör?

    Killar som försöker få flickvänner utan att lyckas, vilka är de största felen de gör?

  • Svar på tråden Vilka är de största fel som killar som försöker hitta flickvänner gör?
  • Anonym (,)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-08 19:06:27 följande:
    Jag blev dissad av två tjejer på dejtsidor. Helt ointressant var jag.
    Senare så blev det så att vi lärde känna varann irl. Då blev dom intresserade.
    Då har du säkert en personlighet människor tycker om. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (,) skrev 2022-10-08 19:58:38 följande:
    Då har du säkert en personlighet människor tycker om. 
    Ja, dom gjorde det i alla fall. Poängen är att det kan vara missvisande ibland, det man ser på nätet. Första intrycket kan också vara "fel".
    Dom här tjejerna blev intresserade när dom lärde känna mig irl.
    Och för mig var det tvärtom. När jag lärde känna dom, så försvann mitt intresse Skrattande
    Och ett annat exempel. En kvinna jag mejlade med i nästan två år. Vi hade världens kemi online. Hon ville ses flera ggr, men jag var feg. Till slut så vågade jag. Vi hade trevligt när vi sågs, men det slog inga gnistor. Jag ville ses igen, för att se om nåt kunde växa fram. Hon var nöjd som det var.
  • Kirenaj68
    Anonym (?) skrev 2022-10-08 08:26:19 följande:
    Låter snarare som dina hjärnceller gör det..
    Wow. Internetkrigaren de luxe är i farten. Fortsätt du om det får dig att känna dig stor, lillen.
  • Anonym (Jakob)
    Anonym (,) skrev 2022-10-08 08:25:17 följande:
    Ah okej, förstår! 

    Även här vill jag ge dig lite hopp. 

    Jag föll handlöst för en man som min omgivning nog egentligen betecknade som ful. Men det var han inte för mig, pga sin personlighet. Han var så otroligt smart, snäll och omtänksam att jag föll för det. Vi fick dock tillfälle att lära känna varandra i verkliga livet. På en dejtingsida hade det kanske varit svårare. 

    Önskar dig all lycka till!

    Jodå. Har prövat några kontaktsidor. Jag kan säga att Inkorgen ekade ganska tomt. Undrar om inte ytligheten är mer påtaglig där än i verkliga livet. 


    Men det är som det är och tackar för lyckönskningen. Vad kul att du träffade din själsfrände till slut.

  • Anonym (Jakob)
    Anonym (man2) skrev 2022-10-08 19:01:49 följande:
    Nej, du är för fattig och oambitiös.
    Kanske det. Var man nu sätter gränserna för fattigdom och ambitionslöshet. Men jag är åtminstone ärlig om vem jag är.
  • Anonym (…)
    Kirenaj68 skrev 2022-10-08 21:57:43 följande:
    Wow. Internetkrigaren de luxe är i farten. Fortsätt du om det får dig att känna dig stor, lillen.
    Du får gärna fortsätta att kalla mig lillen om det hjälper dig.
  • Anonym (Biologi)
    Anonym (,) skrev 2022-10-08 08:25:17 följande:
    Ah okej, förstår! 

    Även här vill jag ge dig lite hopp. 

    Jag föll handlöst för en man som min omgivning nog egentligen betecknade som ful. Men det var han inte för mig, pga sin personlighet. Han var så otroligt smart, snäll och omtänksam att jag föll för det. Vi fick dock tillfälle att lära känna varandra i verkliga livet. På en dejtingsida hade det kanske varit svårare. 

    Önskar dig all lycka till!
    Man kan ju vinna på lotto också men det är ju inte något man skall räkna med.
  • Anonym (man2)
    Anonym (Jakob) skrev 2022-10-08 22:15:39 följande:
    Kanske det. Var man nu sätter gränserna för fattigdom och ambitionslöshet. Men jag är åtminstone ärlig om vem jag är.
    Jag tycker inte att du är ärlig. Jag tycker att du hittar bekväma ursäkter för att slippa vara ärlig. 

    Sluta skylla på utseendet för det är inte det som är problemet.
  • Anonym (man2)
    Anonym (Biologi) skrev 2022-10-09 09:22:06 följande:
    Man kan ju vinna på lotto också men det är ju inte något man skall räkna med.
    Varför ska du vinna på lotto? Det är inte särskilt attraktivt. Börja jobba hårt och det är nästan omöjligt att inte bli rik på sikt.

    Mannen som förtjänar sin rikedom och har en livsstil som skapar resurser är enormt mycket mer attraktivt än mannen som vinner på lotto.

    Lotto och spel är rent skräp då det skapar en illusion om att resurser handlar om pengar när det i realiteten i längden handlar om livsstil.

    Lev rätt och du blir rik. Lev fel och du blir fattig. Kvinnor går inte runt och lär män att skapa sig en sådan livsstil. De går efter männen som redan lever så.
  • Anonym (Biologi)
    Anonym (man2) skrev 2022-10-09 11:16:48 följande:
    Varför ska du vinna på lotto? Det är inte särskilt attraktivt. Börja jobba hårt och det är nästan omöjligt att inte bli rik på sikt.

    Mannen som förtjänar sin rikedom och har en livsstil som skapar resurser är enormt mycket mer attraktivt än mannen som vinner på lotto.

    Lotto och spel är rent skräp då det skapar en illusion om att resurser handlar om pengar när det i realiteten i längden handlar om livsstil.

    Lev rätt och du blir rik. Lev fel och du blir fattig. Kvinnor går inte runt och lär män att skapa sig en sådan livsstil. De går efter männen som redan lever så.
    Bla, bla, bla... floskler.
Svar på tråden Vilka är de största fel som killar som försöker hitta flickvänner gör?