• Anonym (MissDiss)

    Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?

    Att de är utrustade med s k rostbiffsunderliv? Finns en aktiv tråd här inne nu där jag läser beskrivningar om hastigt nedpackade resväskor med rostbiffar i o dyl och får mig en tankeställare kring hur mitt eget underliv ser ut och har upplevts av män. Blir ni män verkligen helt besvikna om en kvinnas underliv som vuxen inte ser ut som ett blekrosa marsipandröm med identiskt välformade knappt synliga inre delar?

    Har det plötsligt blivit en dealbreaker med kvinnliga utseenden på fittor? Inte så konstigt om kvinnor slutar dejta och hänfaller till husdjuruppfödning och sockerärtsodlingar och slutar ha sex. Blir det kanske snart lag på att skära bort allt som inte ryms innanför paketet...

  • Svar på tråden Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?
  • Anonym (welcome)
    Anonym (DonJuan) skrev 2022-10-04 08:01:52 följande:

    Det är märkligt att man anklagas för att vara troll med flera konto eller femstjärnig idiot bara för att man inte gillar och tänder på en viss ovanlig form på kvinnligt könsorgan. gång på gång för ska detta torgföras i inlägg. Har ni samma inskränka syn på sexuell läggning och preferenser i övrigt? Tycker man inte som du eller ni så är man automatiskt ett troll? 


    i det här fallet, rätta mig om jag har fel, handlar det inte om bara lite extra häng och fladdrande blygläppsr utan om en mer omfattande bullig köttigt, i brist på bättre ord, könsorgan. Vissa gillar och tänder på det, och andra gör det inte, bevisligen. ALLA har rätt till en åsikt. 


    Är ni inne med pekpinne i trådarna om fobi för liten penis också, och skriker om troll med flera konton? 


    ?och återigen, läs ursprungstråden som hela denna tråden handlar om. Det handlar inte om ett dissande av kvinnan utan om en irritation riktad mot sig själv att han inte kunde bortse från  utseendet på skötet och tappade sexlusten. Man kan inte styra kukens hårdhet med vilja och logik. Det är det som är grunden i hela tråden och inte varken dissande och trollande. 


    Välkommen till FL där villkoren för vad som får eller inte får diskuteras sätts av kvinnor (ofta samma kvinnor) och där allt som avviker från deras syn på vad som är rätt och riktigt och vad som får sägas bestraffas snabbt och effektivt med anmälningar.
  • Tom Araya

    Alltså... inre blygdläppar som går lite utanför de yttre är inte vad jag kallar större, utan normala.
    Går de mycket utanför så kan vi snacka om stora/större.

  • Anonym (Medhårs)
    Anonym (welcome) skrev 2022-10-04 12:15:34 följande:
    Välkommen till FL där villkoren för vad som får eller inte får diskuteras sätts av kvinnor (ofta samma kvinnor) och där allt som avviker från deras syn på vad som är rätt och riktigt och vad som får sägas bestraffas snabbt och effektivt med anmälningar.
    Åsiktskorridoren på forumet är trång.
  • Anonym (welcome)
    Anonym (Man) skrev 2022-10-04 07:23:02 följande:
    Jag tror att det mänskliga psyket fungerar så. Det är ett skydd. Om man inte delar åsikt och man blir överbevisad, eller som i det här fallet att några killar inte tycker att det spelar någon roll och sen är vi några som tycker det är snyggare med streckfitta.

    Det kan man inte ta, alla måste älska just fladdrande blygdläppar. Annars är dom idioter, rikspuckon, porrskadade eller har flera konton.

    Jag tror tvärtom, att dom som misstänker andra för att ha flera konton uppenbarligen tänkt på det själva och det finns stor risk att dom som tjatar om det själva har det.

    Jag har aldrig tänkt på att ha flera konton och behöva logga in och logga ut etc.. tanken har aldrig slagit mig om varför man gynnas av det. Men jag har hört dessa anklagelser vid ett tidigare tillfälle när ämnet inte faller i god jord.

    Jag tror det är en flykt.
    Visst är det en flykt, man har sin lilla inskränkta världsbild och försvarar den med näbbar och klor mot allt som kan tänkas rucka den.

    Faktum är att jag sett flera ggr människor som anklagat andra för att skriva med flera konton avslöjats med att göra det själv då de råkat försäga sig, hysteriskt roligt men samtidigt extremt lågt.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Kalle) skrev 2022-10-04 04:52:42 följande:
    Ja, självklart är det så när åsikterna inte passar.  // Drömmer
    Jamen visst! Karln flikar å in diametralt skilda opinions med flera nick. Typ argumenterar i dem mot sina inlägg - som jag hittills upptäckt en speciell Drake göra på FL. Skumt. 🙄
  • Anonym (Q)
    Anonym (Man) skrev 2022-10-04 07:23:02 följande:
    Jag tror att det mänskliga psyket fungerar så. Det är ett skydd. Om man inte delar åsikt och man blir överbevisad, eller som i det här fallet att några killar inte tycker att det spelar någon roll och sen är vi några som tycker det är snyggare med streckfitta.

    Det kan man inte ta, alla måste älska just fladdrande blygdläppar. Annars är dom idioter, rikspuckon, porrskadade eller har flera konton.

    Jag tror tvärtom, att dom som misstänker andra för att ha flera konton uppenbarligen tänkt på det själva och det finns stor risk att dom som tjatar om det själva har det.

    Jag har aldrig tänkt på att ha flera konton och behöva logga in och logga ut etc.. tanken har aldrig slagit mig om varför man gynnas av det. Men jag har hört dessa anklagelser vid ett tidigare tillfälle när ämnet inte faller i god jord.

    Jag tror det är en flykt.

    Näe. Så enkelt är inget. Vi hamnar förstås utanför ämnet big time om vi leker ?den som sa det han var det?. 


    Efter ett tag här på forumet lär man sig känna igen uttryckssätt,  syntaxer osv hos skribenter oavsett hur många nicks/signaturer som personen ifråga brukar i samma tråd. Att påstå något annat är att idiotförklara folk. Att inte ta deras klarsynta iakttagelser på allvar. Ja, det korrupta letar sig in i alla led. Överallt. 


    Åter till frågeställningen. Det är väl bara positivt om hälften av männen älskar streckfittor. Som påminner om barnets (!) innan pubertetens östrogenhormon förändrar utseendet hos tonårsflickan (i regel).  Och om hälften av killarna föredrar mer uttalade inre blygdläppar och/eller väl tilltagna yttre blygdläppar (som mer än hälften av kvinnor välsignas med efter pubertet eller senare vid graviditet). Alltså finns i ett enkelt och fullt logiskt resonemang helt klart en önskvärd sexpartner för allas smakinriktningar. 😊 Om nu kön spelar en så avgörande stor roll? Tvivlar starkt. I så fall en win win hur som helst med all enorma variation. Samma resonemang är rakt av överförbart på mannens intima karaktäristiska.  Vissa kvinnor föredrar diskreta eller normala kukar. Andra gillar större modeller. Win win också där. Vilken tur för dem med orubbliga ?ideal? eller hur?


     

  • Anonym (Man)
    Anonym (Q) skrev 2022-10-04 12:51:53 följande:

    Näe. Så enkelt är inget. Vi hamnar förstås utanför ämnet big time om vi leker ?den som sa det han var det?. 


    Efter ett tag här på forumet lär man sig känna igen uttryckssätt,  syntaxer osv hos skribenter oavsett hur många nicks/signaturer som personen ifråga brukar i samma tråd. Att påstå något annat är att idiotförklara folk. Att inte ta deras klarsynta iakttagelser på allvar. Ja, det korrupta letar sig in i alla led. Överallt. 


    Åter till frågeställningen. Det är väl bara positivt om hälften av männen älskar streckfittor. Som påminner om barnets (!) innan pubertetens östrogenhormon förändrar utseendet hos tonårsflickan (i regel).  Och om hälften av killarna föredrar mer uttalade inre blygdläppar och/eller väl tilltagna yttre blygdläppar (som mer än hälften av kvinnor välsignas med efter pubertet eller senare vid graviditet). Alltså finns i ett enkelt och fullt logiskt resonemang helt klart en önskvärd sexpartner för allas smakinriktningar. 😊 Om nu kön spelar en så avgörande stor roll? Tvivlar starkt. I så fall en win win hur som helst med all enorma variation. Samma resonemang är rakt av överförbart på mannens intima karaktäristiska.  Vissa kvinnor föredrar diskreta eller normala kukar. Andra gillar större modeller. Win win också där. Vilken tur för dem med orubbliga ?ideal? eller hur?


     


    Jag har en kvinna jag träffar regelbundet, hon har inget fladder och hon är 38.

    Men det är inte det viktiga för dig, du är passivt aggressiv i dina resonemang. Säger en sak, men menar och manar tydligt till något annat. Det är inte svårt att se igenom.

    Troligen är du bara lite kränkt.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Man) skrev 2022-10-04 10:45:38 följande:
    Det är för att kvinnor lättare anmäler. Jag fick några inlägg borttagna, så jag motanmälde att motparten inte höll sig till trådens ämne och vips så var inlägget borta. Dom verkar plocka bort det som anmäls.

    Dock tycker jag i grunden att det ör skitlarvigt att anmäla inlägg bara för att man inte gillar någons åsikt.
    Jag är kvinna. Har aldrig anmält någon även om jag i tråd där flera författare kränktes av en rabiat äldre man (fast vad vet man om genus här) faktiskt övervägde saken. Tycker kanske litet att den som ger sig in i leken får leken tåla. Fast om jag ser det hända på nytt vill jag nog gärna skydda skribenter på det sätt som går om möjligt. Har däremot fått egna poster raderade ett par ggr när debatten hettat till. 
  • Anonym (welcome)
    Anonym (Medhårs) skrev 2022-10-04 12:20:49 följande:
    Åsiktskorridoren på forumet är trång.
    Japp det är den, men det beror till stor del på obefintlig moderering där i stort sett all moderering sker med hjälp av botar vilket gör det lätt att missbruka anmäla knappen för att få tyst på meningsmotståndare.

    Finns det som satt det i system att provocera fram tjats i trådar som de inte gillar ämnet på och så fort de får svar så är de snabba på att anmäla och vips ha det fått bort alla som inte tycker som dem eller tjafsat sönder tråden så den självdör.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Man) skrev 2022-10-04 13:05:30 följande:
    Jag har en kvinna jag träffar regelbundet, hon har inget fladder och hon är 38.

    Men det är inte det viktiga för dig, du är passivt aggressiv i dina resonemang. Säger en sak, men menar och manar tydligt till något annat. Det är inte svårt att se igenom.

    Troligen är du bara lite kränkt.
    Ha, ha, ha? kränkt av vad?? Lägg av med med tramsiga poisining the well retorik är du vänlig. Går inte hem på min planhalva. Totalt meningslöst. 
Svar på tråden Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?