• Anonym (MissDiss)

    Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?

    Att de är utrustade med s k rostbiffsunderliv? Finns en aktiv tråd här inne nu där jag läser beskrivningar om hastigt nedpackade resväskor med rostbiffar i o dyl och får mig en tankeställare kring hur mitt eget underliv ser ut och har upplevts av män. Blir ni män verkligen helt besvikna om en kvinnas underliv som vuxen inte ser ut som ett blekrosa marsipandröm med identiskt välformade knappt synliga inre delar?

    Har det plötsligt blivit en dealbreaker med kvinnliga utseenden på fittor? Inte så konstigt om kvinnor slutar dejta och hänfaller till husdjuruppfödning och sockerärtsodlingar och slutar ha sex. Blir det kanske snart lag på att skära bort allt som inte ryms innanför paketet...

  • Svar på tråden Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?
  • Anonym (Medhårs)
    New Dawn skrev 2022-10-04 19:52:28 följande:
    Testa att vara kvinna, som skriver något positivt om sex, eller att låtsas vara kvinna på en dejtingsajt, och du kommer inte att argumentera mot mig. Det finns många män med väldigt flexibla krav när det kommer till sex. 

    Det var ena sidan av myntet. 

    Den andra sidan, är den fina egenskapen, att män har en tendens att se den kvinna han älskar som fin och sexig, i alla fall så länge hon älskar honom. Det är min absoluta uppfattning och det vittnar många män och kvinnor om. 

    Jag har bytt konto med en kvinna i en vecka. Det var fullt upp.


    Hon sa att hon skulle fixa dejter lätt men kammade noll.


    Du skrev ursprungligen:


    "Jag är helt övertygad om att få män dissar en kåt kvinna, som vill ha dem, eller en kvinna de älskar, pga blygläpparna."


    Ser du skillnaden mot:


    "Den andra sidan, är den fina egenskapen, att män har en tendens att se den kvinna han älskar som fin och sexig, i alla fall så länge hon älskar honom. Det är min absoluta uppfattning och det vittnar många män och kvinnor om. "


     

  • Anonym (Q)
    Anonym (welcome) skrev 2022-10-04 17:30:00 följande:
    Ok, då är jag med på vad du menar.
    Tack för att du förtydligade det  // Skål

    Och ja jag håller med om det sjuka i kroppsfixeringar och att sätta upp fasta ideal för hur människokroppar "ska" se ut oavsett om det handlar om fittor eller vikt. Och ja porrindustrin har nog en del i det att göra vad gäller fittor och kukar för det är vad det oftast väljer och visar streckfittor och hästkukar. Och modebranschen och reklam/film/media är nog de som driver övriga kroppsfixeringar som vikt och muskler. 

    Vem som vinner på det är väl svårt att svara på rakt av men med tanke på hur mycket klirr i kassan det genererar för plastikkirurger, gym och företag som säljer träningsprodukter, hälsokost, bantningskurer så är det nog främst där jag skulle börja rota Flört

    Men en hel del beror nog oxå på hur pass ytliga och enfaldiga allmänheten är eller påverkas att bli. Jag tror bildningsgrad, värderingar och medvetenhet om den ständiga manipulation alla människor ständig utsätts spelar lika stor roll.

    Man kan ju bara bli så påverkad som man tillåter sig bli och det i sin tur hänger ju mycket på bildning och medvetenhet.
    Super att du verkligen klockrent förstod mitt resonemang 😊 Samt kopplade ett bra helhetsgrepp i ämnet som helhet.. Skål
  • Anonym (Medhårs)
    Anonym (Q) skrev 2022-10-04 21:05:41 följande:
    Super att du verkligen klockrent förstod mitt resonemang 😊 Samt kopplade ett bra helhetsgrepp i ämnet som helhet.. Skål
    Vad är nyhetsvärdet i resonemanget?
  • New  Dawn
    Anonym (Medhårs) skrev 2022-10-04 20:39:34 följande:

    Jag har bytt konto med en kvinna i en vecka. Det var fullt upp.


    Hon sa att hon skulle fixa dejter lätt men kammade noll.


    Du skrev ursprungligen:


    "Jag är helt övertygad om att få män dissar en kåt kvinna, som vill ha dem, eller en kvinna de älskar, pga blygläpparna."


    Ser du skillnaden mot:


    "Den andra sidan, är den fina egenskapen, att män har en tendens att se den kvinna han älskar som fin och sexig, i alla fall så länge hon älskar honom. Det är min absoluta uppfattning och det vittnar många män och kvinnor om. "


     


    Ja, då ser du, det finns många män som har väldigt få krav, och som är väldigt på när det handlar om "möjlig kvinnokropp"

    Jag står för båda beskrivningarna, båda meningarna, för jag tror vääääldigt få män dissar en kåt  kvinna de vill ha sex med, och som också vill ha sex med dem, pga blygdläpparna.
    Alltså... det gäller både väldigt tillfälligt sex...och sex med en kvinna de älskar.

    Om en man väljer att inleda en sexuell kontakt med en kvinna som också är kåt....
    Nej, inte dissar han henne för blygläpparna... No way.... 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Medhårs)
    New Dawn skrev 2022-10-04 21:23:23 följande:
    Ja, då ser du, det finns många män som har väldigt få krav, och som är väldigt på när det handlar om "möjlig kvinnokropp"

    Jag står för båda beskrivningarna, båda meningarna, för jag tror vääääldigt få män dissar en kåt  kvinna de vill ha sex med, och som också vill ha sex med dem, pga blygdläpparna.
    Alltså... det gäller både väldigt tillfälligt sex...och sex med en kvinna de älskar.

    Om en man väljer att inleda en sexuell kontakt med en kvinna som också är kåt....
    Nej, inte dissar han henne för blygläpparna... No way.... 
    Möjlig kvinnokropp? 
  • Anonym (Stromboli)
    Anonym (MissDiss) skrev 2022-10-02 12:39:39 följande:
    Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?

    Att de är utrustade med s k rostbiffsunderliv? Finns en aktiv tråd här inne nu där jag läser beskrivningar om hastigt nedpackade resväskor med rostbiffar i o dyl och får mig en tankeställare kring hur mitt eget underliv ser ut och har upplevts av män. Blir ni män verkligen helt besvikna om en kvinnas underliv som vuxen inte ser ut som ett blekrosa marsipandröm med identiskt välformade knappt synliga inre delar?

    Har det plötsligt blivit en dealbreaker med kvinnliga utseenden på fittor? Inte så konstigt om kvinnor slutar dejta och hänfaller till husdjuruppfödning och sockerärtsodlingar och slutar ha sex. Blir det kanske snart lag på att skära bort allt som inte ryms innanför paketet...


    För min del så tänder jag inte alls på fittor som den du beskriver. Tvärtom är det mycket avtändande för mig. Långa bröstvårtor är också avtändande, på gränsen till äckligt.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Man) skrev 2022-10-04 19:39:01 följande:

    Tänk att detta skapar så mkt känslor. Att några män tycker att det spelar roll hur en kvinnas underliv ser ut. 


    Om det varit tvärtom, att några kvinnor inte gillar små/krokiga/rynkiga penisar så hade jag, även om jag haft något av det, inte brytt mig speciellt mkt. Jag hade definitivt inte gett mig in i debatten och med alla medel minsann sett till att alla måste gilla min lilla, skrynkliga och krokiga penis? galen inställning om ni frågar mig.


    Absolut behöver alla män precis som kvinnor dela sitt tycke och smak på ett öppet forum. Är det inte vad som görs anser du? Min invändning ligger som sagt i en concern om påverkan på tjejers kroppsuppfattning. Det verkar tyvärr som tjejer är mer beredda än killar att ta till kirurgi för att motsvara yttre påtvingade skönhetsideal. 


    Åh hoppsan! Har du totalt missat alla trådar på FL  som handlar om mannens penis? Den ältas av både säkra och osäkra män otroligt ofta. Storlek, längd, omfång, sprut och så vidare. En del män hakar fast sig ordentligt i ämnet. Typ som här faktiskt. Alltså finns behovet. Googla får du se.

  • Anonym (Q)
    Anonym (Medhårs) skrev 2022-10-04 21:07:14 följande:
    Vad är nyhetsvärdet i resonemanget?
    Om du inte vill/klarar se det utvidgade perspektivet är det någon god idé om jag förklarar? 🤔 Läs om vetja. Självstudier inklusive. 
  • Anonym (Q)
    Anonym (Medhårs) skrev 2022-10-04 21:07:14 följande:
    Vad är nyhetsvärdet i resonemanget?
    Om du inte vill/klarar se det utvidgade perspektivet är det någon god idé om jag förklarar? 🤔 Läs om vetja. Självstudier inklusive. 
  • New  Dawn
    Anonym (Medhårs) skrev 2022-10-04 21:30:20 följande:
    Möjlig kvinnokropp? 
    Ja, en möjlig kvinna (läs kvinnokropp) att ha sex med.

    Ibland är män bara ute efter en tänkbar kvinnokropp. Så är det. Nu menar jag ju inte en nerdogad kvinna eller ett lik så klart. 
    Skriv "jag älskar sex" som anonym kvinna på FL, och du kommer få ett koppel av män som blir sugna, och villiga att möta dig. De är ute efter din kropp i detta läge. Det är vad jag menar. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?