• Anonym (MissDiss)

    Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?

    Att de är utrustade med s k rostbiffsunderliv? Finns en aktiv tråd här inne nu där jag läser beskrivningar om hastigt nedpackade resväskor med rostbiffar i o dyl och får mig en tankeställare kring hur mitt eget underliv ser ut och har upplevts av män. Blir ni män verkligen helt besvikna om en kvinnas underliv som vuxen inte ser ut som ett blekrosa marsipandröm med identiskt välformade knappt synliga inre delar?

    Har det plötsligt blivit en dealbreaker med kvinnliga utseenden på fittor? Inte så konstigt om kvinnor slutar dejta och hänfaller till husdjuruppfödning och sockerärtsodlingar och slutar ha sex. Blir det kanske snart lag på att skära bort allt som inte ryms innanför paketet...

  • Svar på tråden Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?
  • Anonym (Medhårs)
    Anonym (Q) skrev 2022-10-04 12:51:53 följande:

    Näe. Så enkelt är inget. Vi hamnar förstås utanför ämnet big time om vi leker ?den som sa det han var det?. 


    Efter ett tag här på forumet lär man sig känna igen uttryckssätt,  syntaxer osv hos skribenter oavsett hur många nicks/signaturer som personen ifråga brukar i samma tråd. Att påstå något annat är att idiotförklara folk. Att inte ta deras klarsynta iakttagelser på allvar. Ja, det korrupta letar sig in i alla led. Överallt. 


    Åter till frågeställningen. Det är väl bara positivt om hälften av männen älskar streckfittor. Som påminner om barnets (!) innan pubertetens östrogenhormon förändrar utseendet hos tonårsflickan (i regel).  Och om hälften av killarna föredrar mer uttalade inre blygdläppar och/eller väl tilltagna yttre blygdläppar (som mer än hälften av kvinnor välsignas med efter pubertet eller senare vid graviditet). Alltså finns i ett enkelt och fullt logiskt resonemang helt klart en önskvärd sexpartner för allas smakinriktningar. 😊 Om nu kön spelar en så avgörande stor roll? Tvivlar starkt. I så fall en win win hur som helst med all enorma variation. Samma resonemang är rakt av överförbart på mannens intima karaktäristiska.  Vissa kvinnor föredrar diskreta eller normala kukar. Andra gillar större modeller. Win win också där. Vilken tur för dem med orubbliga ?ideal? eller hur?


     


    Kvinnor kan anpassa sig till efterfrågan. Det är värre för männen.
  • Anonym (welcome)
    Anonym (Q) skrev 2022-10-04 12:51:53 följande:

    Näe. Så enkelt är inget. Vi hamnar förstås utanför ämnet big time om vi leker ?den som sa det han var det?. 


    Efter ett tag här på forumet lär man sig känna igen uttryckssätt,  syntaxer osv hos skribenter oavsett hur många nicks/signaturer som personen ifråga brukar i samma tråd. Att påstå något annat är att idiotförklara folk. Att inte ta deras klarsynta iakttagelser på allvar. Ja, det korrupta letar sig in i alla led. Överallt. 


    Åter till frågeställningen. Det är väl bara positivt om hälften av männen älskar streckfittor. Som påminner om barnets (!) innan pubertetens östrogenhormon förändrar utseendet hos tonårsflickan (i regel).  Och om hälften av killarna föredrar mer uttalade inre blygdläppar och/eller väl tilltagna yttre blygdläppar (som mer än hälften av kvinnor välsignas med efter pubertet eller senare vid graviditet). Alltså finns i ett enkelt och fullt logiskt resonemang helt klart en önskvärd sexpartner för allas smakinriktningar. 😊 Om nu kön spelar en så avgörande stor roll? Tvivlar starkt. I så fall en win win hur som helst med all enorma variation. Samma resonemang är rakt av överförbart på mannens intima karaktäristiska.  Vissa kvinnor föredrar diskreta eller normala kukar. Andra gillar större modeller. Win win också där. Vilken tur för dem med orubbliga ?ideal? eller hur?


     


    Passiv-aggressiviteten i ditt inlägg är av yppersta kvalitet... gillar speciellt delen där du drar paralleller mellan streckfittor och barn men undviker att dra paralleller till barn vad gäller storlek på kukar.... väldigt finurligt vad dig måste jag säga {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Man)
    Anonym (Q) skrev 2022-10-04 13:09:38 följande:
    Ha, ha, ha? kränkt av vad?? Lägg av med med tramsiga poisining the well retorik är du vänlig. Går inte hem på min planhalva. Totalt meningslöst. 
    Jag vet inte vad du yrar om för retorik. Jag skrev bara vad jag tror efter dina lätt absurda inlägg. Det är tydligen personligt eftersom du reagerar så starkt.
  • Anonym (Q)
    Anonym (welcome) skrev 2022-10-04 13:06:31 följande:
    Japp det är den, men det beror till stor del på obefintlig moderering där i stort sett all moderering sker med hjälp av botar vilket gör det lätt att missbruka anmäla knappen för att få tyst på meningsmotståndare.

    Finns det som satt det i system att provocera fram tjats i trådar som de inte gillar ämnet på och så fort de får svar så är de snabba på att anmäla och vips ha det fått bort alla som inte tycker som dem eller tjafsat sönder tråden så den självdör.
    Ja, har sett strategin ett par ggr. Synd på riktigt intressanta subjects som raderas eller trådar som hamnar i stiltje. 
  • Anonym (Existerar?)

    Finns det verkligen vuxna kvinnor med marsipanrosa fitta/blygdläppar? Okej att det finns kvinnor med små inre blygdläppar (det har jag) men inte fan är dem marsipan/bebis rosa "skratt". Dessa rosa snippor måste nog sitta på albinos eller väldigt ljusa/blonda kvinnor. Skulle jag få välja även om det inte spelade någon roll så kulle jag inte vilja dejta en man med rosa pung/ollon iallafall.

  • Anonym (Q)
    Anonym (Man) skrev 2022-10-04 13:15:05 följande:
    Jag vet inte vad du yrar om för retorik. Jag skrev bara vad jag tror efter dina lätt absurda inlägg. Det är tydligen personligt eftersom du reagerar så starkt.

    Vet inte om vi kommer längre när du tillskriver andra skribenter egenskaper tagna ur luften. Det du förmedlar är inget jag känner igen mig i. Din tolkning. Dina ord. Tycker själv min input är nyanserad och tolerant inför skilda preferenser hos både män och kvinnor. Gällande både kvinnans och mannens kön. Faktabaserad. Lyft gärna ett konkret exempel i din kritik! Vad mer exakt uppfattar du som absurt? Konkretisera. Så kan vi ha en diskussion om diin ingångsposition. I annat fall lägger jag tyvärr din återkoppling i facket poising the well. 


    Om du vill kan jag förklara den retorikmetoden i detalj, men det skulle ju ta av trådens flyt. 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Existerar?) skrev 2022-10-04 13:25:40 följande:

    Finns det verkligen vuxna kvinnor med marsipanrosa fitta/blygdläppar? Okej att det finns kvinnor med små inre blygdläppar (det har jag) men inte fan är dem marsipan/bebis rosa "skratt". Dessa rosa snippor måste nog sitta på albinos eller väldigt ljusa/blonda kvinnor. Skulle jag få välja även om det inte spelade någon roll så kulle jag inte vilja dejta en man med rosa pung/ollon iallafall.


    Dom finns, man ska bara ha lite tur.
  • Anonym (Medhårs)
    Anonym (Q) skrev 2022-10-04 13:31:26 följande:

    Vet inte om vi kommer längre när du tillskriver andra skribenter egenskaper tagna ur luften. Det du förmedlar är inget jag känner igen mig i. Din tolkning. Dina ord. Tycker själv min input är nyanserad och tolerant inför skilda preferenser hos både män och kvinnor. Gällande både kvinnans och mannens kön. Faktabaserad. Lyft gärna ett konkret exempel i din kritik! Vad mer exakt uppfattar du som absurt? Konkretisera. Så kan vi ha en diskussion om diin ingångsposition. I annat fall lägger jag tyvärr din återkoppling i facket poising the well. 


    Om du vill kan jag förklara den retorikmetoden i detalj, men det skulle ju ta av trådens flyt. 


    Vilken fullblodsbesserwisser du är Skål
  • Anonym (Man)
    Anonym (Medhårs) skrev 2022-10-04 13:36:08 följande:
    Vilken fullblodsbesserwisser du är Skål
    Att hamna i en än djupare diskussion med hen är ju inte direkt eftersträvansvärt.
  • Anonym (Medhårs)
    Anonym (Man) skrev 2022-10-04 13:41:17 följande:
    Att hamna i en än djupare diskussion med hen är ju inte direkt eftersträvansvärt.
    Passivt aggressiv var ordet :)
Svar på tråden Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?