Fråga experten: Barnmorskan forum


Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Får jag vinterbada som gravid? av Katta­r­ane Barnmors­kan 4,2k 0 Hej! Hoppas någon kan besvara min fråga, jag är i vecka 18+0 och jag är så sugen på att ba... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,2k
oense om barn av Anony­m (läng­t­an) Barnmors­kan 2,8k 0 Jag är en 30årig mamma som har ett barn på 13år. Jag och min partner är ett par sedan 5 år... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,8k
min ägglossning av lizyl­i­zy Barnmors­kan 2,4k 0 hej jag har slutat med mina mini-piller efteråt kom mensen jag hade mens i ca 2 veckor nu... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,4k
Nagellack gravid av Anony­m (Ida) Barnmors­kan 3,3k 0 Är gravid i v 37 och har nu använt nagellack ett par ggr då man ville fixa sig lite inför... Barnmors­kan Obesvarade
0
3,3k
träning av Anony­m (bara lite) Barnmors­kan 2,1k 0 Hej Innan jag blev gravid tränade jag kampsport 3-5 gånger i veckan. Jag slutade med det... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,1k
flyga utomlands som gravid. av tino0­1 Barnmors­kan 2,2k 0 Hur är reglerna när det kommer till att flyga utomlands som gravid? Har en resa med famil... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,2k
Är jag gravid eller inte? av Linus­s­essa Barnmors­kan 2,1k 0 Hej jag hade min sista mens 24-29 nov o enligt min mens kalender hade jag ägglossning 10 d... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,1k
Ont i slidan av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 2,0k 0 I ca ett år har jag haft ont i slidan så fort jag har haft samlag. Men sedan i somras har... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,0k
Sen avnavlinh av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 1,9k 0 Hej! Jag har funderat ganska mycket på det här med avnavling då jag är gravid med mitt tr... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,9k
Sluta amma av ullii­z Barnmors­kan 1,7k 0 Hej. Har en liten tjej på 2 månader som jag vill börja ge ersättning istället för att amma... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Chokladcysta, operation? av Cooki­e­jar70 Barnmors­kan 2,5k 0 Hej,Jag sökte läkare efter starka buksmärtor och efter två undersökningar misstänker gynek... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,5k
sköldkörtel o graviditet testa oftare? av Anony­m (sköl­d­körte­l o gravi­d­itet) Barnmors­kan 1,7k 0 Hej,jag har en underproducerande sköldkörtel och äter Levaxin regelbundet. Normalt kollar... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Otrolig salivutsöndring av Soffa­n­86 Barnmors­kan 1,7k 0 Hej jag har ett väldigt jobbigt gravidproblem. I vecka 6 började jag få väldigt mycket sal... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
amma mens? av Anony­m (mamm­m­a) Barnmors­kan 1,6k 0 varför kom min mens igång redan strax innan sonen blev 3 månader trotts helamning ?kan jag... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Skendräktig? av Anony­m (Snäl­l­ahjäl­p­) Barnmors­kan 1,8k 0 Hej, jag är en kvinna på 23 år. Har stadigt särboförhållande och planerar inte barn. Lever... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Ägglossning trots minipiller? av Anony­m (Ägge­t­) Barnmors­kan 2,0k 0 Hejsan! Har haft mensvärk ibland o idag tog jag ett ägglossningstest bara för att kolla o... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,0k
Vestibulit?!?!? av Anony­m (Fund­e­rare) Barnmors­kan 1,7k 0 Hej! Jag har haft smärta vid samlag en längre tid närmare bestämt i lite mer än ett halvå... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
Blåmärke av Kivvi Barnmors­kan 1,7k 0 Hej! Förra fredagen (alltså för mer än en vecka sen) gjorde jag en kirurgisk abort &... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
stygnen är kvar fortfarande!? av Mytim­e Barnmors­kan 1,8k 0 Vet inte om min fråga hör hemma riktigt här men de va Bla barnmorskor som tog hand om mig... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Risk för missfall? av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan 1,8k 0 Jag är snart inne i vecka 14 och undrar hur stor risk för missfall det är nu. Känner att j... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k