Fråga experten: Barnmorskan forum


Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hej, när blev jag befruktad? av Anony­m (grav­i­ditet­) Barnmors­kan 1,3k 0 Hej! Använde mig utav gravidetsuträknaren här på familjeliv. Förstår dock inte riktigt... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Förkyld av Anony­m (snor­a­r....­) Barnmors­kan 1,0k 0 Är as förkyld... Nyser hostar och snorar. Kan de på något sett skada fostret? Är v 7 nu. k... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,0k
Livrädd av Anony­m (oroa­d­.....­.­) Barnmors­kan 1,1k 0 Hejsan. Är som rubriken lyder LIvrädd för Ma. Har haft de en gång tidigare -11 innan ja fi... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Missfall-mens-ejmens av Anony­m (Mali­n­) Barnmors­kan 1,1k 0 Hejsan.I början av Maj så plussade jag svagt på stickan, testade även på vårdcentral och d... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Ömmar Ömmar av eessi­c­a Barnmors­kan 953 0 Hej!Jag har en fråga som jag hoppas det finns svar på eller ann någon annan som upplevt sa... Barnmors­kan Obesvarade
0
953
färgad flytning ur slidan vid tarmtömning av Anony­m (orol­i­g) Barnmors­kan 1,1k 0 Hej Jag har de senaste 2 veckorna upplevt obehag bär jag behöver tömma tarmen. Det svider... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Mensen oregelbunden efter missfall av Anony­m (Joha­n­na) Barnmors­kan JohannaSaGo
Äldre 4 Nov 19:58
1,7k 2 Hej! Jag fick ett missfall i v12 i juli. Mensen i augusti kom som den skulle (28dagar). M... Barnmors­kan Johan­n­aSaGo Äldre 4 Nov 19:58
2
1,7k
Svårare känna livmodern om den är bakåtlutad? av Anony­m (Undr­a­r) Barnmors­kan 1,3k 0 Alla sajter och alla här påstår att v.13 ska man absolut kunna känna livmodern. Jag känner... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,3k
Hur sent? av Anony­m (Uppg­i­ven) Barnmors­kan 1,0k 0 Hur pass sent kan man plussa på gravtest? Är det möjligt att få negativt test på bim+12 me... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,0k
gravid med komplikationer av onthe­w­ay Barnmors­kan 1,1k 0 hejsan. Jag väntar mitt tredje barn, när läkaren gjorde UL märkte han att jag hade förstor... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
hur göra för att inte vara rädd? av Anony­m (rädd­) Barnmors­kan Anonym (rädd)
Äldre 2 Nov 07:23
2,0k 2 Hejsan,jag börjar bli litet till åren (snart 37) och känner att klockan tickar och jag vil... Barnmors­kan Anonym (rädd) Äldre 2 Nov 07:23
2
2,0k
Mirena hormonspiral av Anony­m (:)) Barnmors­kan 1,2k 0 Hej! Är det normalt att man mår illa dagligen av mirena spiral? Har snart haft den i 4 mån... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,2k
Hej! av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 1,0k 0 Hallå hallå! Jag har testat i 3 dagar nu.. (Äl+10 idag) , och fått svaga svaga streck in... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,0k
Positivt, negativ sedan positivt? av Jessi­c­a789 Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 28 Oct 14:21
1,4k 1 Jag tog ett gravtest igår, som visade antydan till positivtstreck/väldigt svagt.. Imorse... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 28 Oct 14:21
1
1,4k
När brukar äl komma igång efter p-piller stopp? av Cfmil­l­a Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 28 Oct 14:20
1,3k 1 Hejsan! Jag slutade med mina p-piller i måndags 5/10 när kan jag "räkna med" att min äl... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 28 Oct 14:20
1
1,3k
Cysta på äggstock av Anony­m (orol­i­g) Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 28 Oct 14:18
1,4k 1 Jag har en cysta på äggstocken som verkar växa.På akuten sa de att den var liten sen nu id... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 28 Oct 14:18
1
1,4k
Positivt, negativt och sedan positivt igen. av Anony­m (förv­i­rrad) Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 28 Oct 14:16
2,0k 2 Hej! På Bim -2 fick jag ett helt klart positivt graviditetstest på em. Dagen efter på morg... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 28 Oct 14:16
2
2,0k
Herpes av Anony­m (orol­i­g) Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 28 Oct 14:15
1,4k 1 Hej. Är 99% säker på att det jag just nu har är herpes i underlivet, alla symtom stämmer i... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 28 Oct 14:15
1
1,4k
En fråga :) av Nikla­s­Nutri­t­ion Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 28 Oct 13:53
1,2k 1 Hej!Jag undrar vad du (barnmorskan) får ut av att svara på frågorna här? :) Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 28 Oct 13:53
1
1,2k
Målarfärg och parkettlack av Anony­m (Ida) Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 28 Oct 13:52
1,5k 2 Är gravid och har ett barn på lite mer än 1,5 år. Dom ska renovera vår nya lägenhet snart,... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 28 Oct 13:52
2
1,5k