Fråga experten: Barnmorskan forum


Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Äl var? av Lilla­p­ia1 Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 20 Oct 21:26
1,1k 1 Slutade med mini-pe för snart två månader sedan. Haft mens två gånger ganska tätt, men änn... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 20 Oct 21:26
1
1,1k
Utebliven mens trots ägglossning? av silve­r­troll Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 20 Oct 21:24
2,1k 1 Hej! Jag och min sambo har försökt att få barn i snart 1,5 år. I april i år plussade jag... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 20 Oct 21:24
1
2,1k
Oregelbunden mens av Anony­m (Alic­i­a) Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 20 Oct 21:23
1,6k 5 Hej!Jag har alltid haft en oregelbunden mens,ibland regelbunden ett par mån.men annars all... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 20 Oct 21:23
5
1,6k
Avbrutet samlag runt ägglossning? av Anony­m (Hopp­a­s) Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 20 Oct 21:21
2,6k 7 Hur stor är chansen att bli gravid om man har avbrutet samlag runt ägglossning? Dvs att ha... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 20 Oct 21:21
7
2,6k
blödningar av Anony­m (5bar­n­smamm­a­) Barnmors­kan 824 0 Hej! Fick vårt 5.e barn för nästan 3 månader sen och blöder fortfarande lite till och frå... Barnmors­kan Obesvarade
0
824
Graviditet efter kejsarsnitt av Minba­b­y Barnmors­kan Minbaby
Äldre 18 Oct 16:52
1,0k 1 Undrar om jag behöver kolla upp något inför att bli gravid igen eftersom min förra och för... Barnmors­kan Minba­b­y Äldre 18 Oct 16:52
1
1,0k
Funneling. av Stiff­i­n Barnmors­kan 1,2k 0 Hej!Jag har en son sedan tidigare som är född 24+3 (pga infektion i moderkakan) och är nu... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,2k
Kalcium brist = barnlös? av Pomma­c­1 Barnmors­kan 892 0 Hej! Jag och min man har försökt bli gravida i över tre år. Vi har gjort 2 ivfer men inget... Barnmors­kan Obesvarade
0
892
skrapad - blöder efter sex av Anony­m (läng­t­ar efter ett sysko­n­) Barnmors­kan Anonym (längtar efter ett syskon
Äldre 14 Oct 15:53
1,1k 1 Hej. Fick genomgå en skrapning för 3 veckor sen. Blödde några dagar och sen lite bruna fly... Barnmors­kan Anonym (längtar efter ett syskon Äldre 14 Oct 15:53
1
1,1k
Gravid precis innan påbörjad IVF av lolij­o­j Barnmors­kan 1,2k 0 Hej! Vi har försökt få barn i 3 långa år. I juni gjorde vi en utredning och nu har vi fåt... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,2k
framfall av pompe­r­iposa Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 24 Sep 21:14
1,7k 2 HejUpptäckte att livmodertappen är precis innanför slidöppningen, kanske en centimeter in,... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 24 Sep 21:14
2
1,7k
Ägglossning två gånger?! av Bodru­m Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 24 Sep 21:11
1,8k 3 Hej!Jag fick ett uteblivet missfall för ett par månader sedan och efter mycket om och men... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 24 Sep 21:11
3
1,8k
Svanskotan förstörd och orolig för nästa förlossning.. av Anony­m (Orol­i­g... Och rädd.­.­.) Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 24 Sep 21:10
1,7k 3 Hejsan! Jag är gravid med 3e barnet.. Vid förra förlossningen fick jag troligtvis en frak... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 24 Sep 21:10
3
1,7k
Hormonspiral av flumm­k­eso Barnmors­kan 1,1k 0 Jag ska snart sätta in en hormonspiral för första gången.. Men såg sen när jag hade bestäl... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Gravid av Barnn­r­3 Barnmors­kan 1,4k 0 Hej, det är så att jag är gravid men har nu ett litet problem, jag undrar Om man kan använ... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,4k
Temp. baserad P-dator? av mánia­l­fr Barnmors­kan 1,1k 0 Hej, jag har en fråga för jag är väldigt förvirrad.. Överallt jag letar står det att man a... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Mens eller mellanblödning? av Julia­m­edtu Barnmors­kan 1,6k 0 Jag har alltid haft en regelbunden mens på 28 dagar och då menar jag alltid. Jag har fött... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Blödning 7 dagar efter äl av Liii8­2 Barnmors­kan 904 0 Min senaste mens slutade 6 september. Hade äl 14 september då ja fick utslag på äl sticka... Barnmors­kan Obesvarade
0
904
Kroppen av Hemli­s­09 Barnmors­kan 983 0 Hej! En liten fundering. När min mens skulle komma fick jag istället bruna flytningar i fy... Barnmors­kan Obesvarade
0
983
Mens av Anony­m (Orol­i­g) Barnmors­kan 952 0 Hej tänkte fråga är 39 år och för några månader sedan hade jag riklig mens men nu kommer d... Barnmors­kan Obesvarade
0
952