Fråga experten: Inaktiva: Parterapeuten forum

Barnpsykologen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sjunkande mamma av lilli­s­23 Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 8 Jul 18:13
763 1 Hej! Blir snart galen på min sambo. Fick en son på ett år som fick en infarkt i hjärnan v... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 8 Jul 18:13
1
763
Hur får man stöd av sin partner? av satay­a Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 8 Jul 17:51
845 1 jag och min man har varit gifta i snart 1 år och tillsammans i 3år.. jag känner aldrig at... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 8 Jul 17:51
1
845
Tillsammans med en slarver.. av Super­b­ia Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 7 Jul 15:38
1,2k 1 Jag börjar känna att mitt tålamod tryter. Min sambo är en riktig slarver; sköter inte hu... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 7 Jul 15:38
1
1,2k
Ett oroligt par av Jessi­c­aWigr­e­n Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 7 Jul 09:48
1,1k 1 Hejsan hade några frågor om mig och min sambo. Ända sedan vår son kom för ca 2 år sedan så... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 7 Jul 09:48
1
1,1k
Surande sambo av eldfl­u­ga73 Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parterapeuten
Äldre 7 Jul 08:31
1,2k 1 Hej! Min sambo är en gringubbe, särskilt om vi har tjafsat om något. Det går liksom int... Inaktiva­: Parterap­euten Tommy parte­r­apeut­e­n Äldre 7 Jul 08:31
1
1,2k