Fråga experten: Inaktiva: Socialsekreteraren forum

Socialsekreteraren
Här svarade tidigare Camilla Johansson som är socialsekreterare på frågor, men samarbetet är nu avslutat. Det går inte längre att ställa frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ensam mamma genom insemination av Längt­a­nsMir­a­kel Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 16,5k 0 Jag vet att det finns olika åsikter om huruvida det är rätt att frivilligt planera att ska... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
16,5k
hur länge ligger en anmälan kvar? av Anony­m (undr­a­r) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 7,9k 0 Jag fick pga att jag påverkad körde bil med mina barn i bilen en soc anmälan från förskola... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
7,9k
Får soc bete sig hur som helst?? av Lotti­z Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 9,3k 0 Hej jag behöver all hjälp jag kan få. Mina barn å jag ha levt i psykisk å fysisk misshand... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
9,3k
Umgängessabotör av Anabe­l­la Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 2,8k 0 Kära föräldrar! Jag gjorde en Polisanm mot min man om misshandel och olaga hot den 12 m... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
2,8k
Jag behöver hjälp. av Twiis­t­3d Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 2,5k 0 För att dra en lång historia kort, så separerade jag å mitt barns pappa i maj 2009. Barnet... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
2,5k
fader okänd av Anony­m Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 3,3k 0 vad händer om man inte vet vem som är pappan till ens barn. om det var ett one night stand... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
3,3k
Finns det något sätt jag kan få pengar på ? av Josef­i­nRode­l­l Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 2,6k 0 Hej Hej . Så här ligger det till , jag och min kille bor tillsammans , vi har en pojke p... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
2,6k
vem kan man lita på? av stolt­m­ormor Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 2,2k 0 Vem kan man lita på om inte socialen? Min dotter har nu inte fått träffa sin dotter (9mån)... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
2,2k
fråga gällande frivil placering av 15 åring av tuvan­0­9 Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 2,5k 0 Hej jag undra vad för rättigheter ett barn på 15 år har som är frivilligt placerad i famil... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
2,5k
familjehem av Anony­m Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 2,3k 0 hej har en fråga det är så här att min mans bro och hans tjej har fått en lite flicka nydl... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
2,3k
Bostadlös med barn av Anony­m (fört­v­ivlad­) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 3,0k 0 Jag och min son ska flytta till en anna kommun eftersom jag ska studera på komvux men jag... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
3,0k
socbidrag av chiva­s­regal Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 3,4k 0 kan man få pengar från soc när det är kallt? TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-3... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
3,4k
underhåll? av Anony­m (anna f) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 2,2k 0 hej! hur mycket får man i underhållsbidrag om man har "fader okänd" i sina papper? m... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
2,2k
Hur många dagar har pappan rätt till av Anony­m (Orol­i­g mamma­) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 2,5k 0 Jag och min föredetta har en dotter på 4 år. Delad vårdnad men eftersom han valde att flyt... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
2,5k
Varför dök dom upp? av Anony­m (Hmm) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en 2,8k 0 Jag och min sambo flyttade isär den 25 augusti 2009. Han valde och flytta hem till sina f... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Obesvarade
0
2,8k
Levnadskostnader för en familj med 2 vuxna och 3 barn under 2 år? av Anony­m (Fler­b­arnsf­ö­räld) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 29 Sep 18:17
3,9k 1 Hej! Vi är en familj på 5 ibl 6 personer åldrarna 35, 33, 16, 1½, 3mån Vi har hamnat i e... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 29 Sep 18:17
1
3,9k
Ang. underhållsstöd av h8him Inaktiva­: Socialse­kreterar­en h8him
Äldre 24 Sep 08:50
3,2k 2 Jag undrar hur du kan påstå att en förälder som enbart betalar underhållsstöd kan anses ha... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en h8him Äldre 24 Sep 08:50
2
3,2k
Hur klarar jag mig ekonomiskt? av Anony­m (Hjäl­p­!) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Anonym (Hjälp!)
Äldre 22 Sep 10:58
3,1k 2 Hej MIn sambo och jag ska dela på oss. Vi har en son på snart 4 månader ihop och han... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Anonym (Hjälp!) Äldre 22 Sep 10:58
2
3,1k
Placering inom sol, lvu av catta­1­978 Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 22 Sep 10:25
26,1k 3 Jag har lite frågor ang. sol-placering samt lvu-placering. Vi har tre barn placerade på t... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 22 Sep 10:25
3
26,1k
vårdnad.. pappa som drogar o super av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 18 Sep 18:45
2,5k 1 Hej! Har levt i ett förhållande men en man nu i 6 år.. under de första 3 åren tog han... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 18 Sep 18:45
1
2,5k