Fråga experten: Inaktiva: Socialsekreteraren forum

Socialsekreteraren
Här svarade tidigare Camilla Johansson som är socialsekreterare på frågor, men samarbetet är nu avslutat. Det går inte längre att ställa frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
mobbning av tru Inaktiva­: Socialse­kreterar­en tru
Äldre 26 Aug 06:28
1,1k 2 den lilla erfarenhet jag har av barn säger mig att barn som har vettiga föräldrar inte mob... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en tru Äldre 26 Aug 06:28
2
1,1k
Vad kommer soc göra nu ? av Anony­m (undr­a­r) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 25 Aug 22:57
2,0k 3 Hej har lite funderingar runt detta Jag har ett barn  med en man som inte har alla häst... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 25 Aug 22:57
3
2,0k
Hjälp och stöd i hemmet? av Anony­m (Li) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 25 Aug 22:52
1,4k 1 Hej! Jag är ensamstående med en son på 18 månader. Vårt hem är ett enda stort kaos, oc... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 25 Aug 22:52
1
1,4k
Nyligen ensamstående o får 4000 i föräldrarpenning... av Anony­m (Nyli­g­en ensam­) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Anonym (Nyligen ensam)
Äldre 25 Aug 22:50
1,7k 2 Hej. Jag har precis blivit ensamstående med min snart 5 mån dotter. Vi bor i en lägenhet... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Anonym (Nyligen ensam) Äldre 25 Aug 22:50
2
1,7k
Pengar av Anony­m (Beky­m­rad) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 25 Aug 22:04
1,2k 1 Har en fråga till dej, vet inte om du kan svara. Vi har löne utmättning, svårt att få i... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 25 Aug 22:04
1
1,2k
delad vårdnad av Anony­m (undr­a­r) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 25 Aug 22:01
1,4k 1 Hej undrar om detta med delad vårdnad jag har sen vårt barn föddes haft ensam vårdna... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 25 Aug 22:01
1
1,4k
Kan socialen eller familjerätten..... av Glamo­u­rBunn­y Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 25 Aug 21:46
1,7k 1 Kan socialen eller familjerätten erbjuda rättshjälp om man vill ha ensamvårdnad på ett bar... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 25 Aug 21:46
1
1,7k
Angående pappans umgänge av Anony­m Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 23 Aug 23:09
1,4k 1 Hej! För lite mer än ett år sen så separerade jag från min sons pappa. Idag är min son... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 23 Aug 23:09
1
1,4k
Registreras allt? av Anony­m (undr­a­nde) Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socialsekreteraren
Äldre 23 Aug 22:36
1,5k 1 Hej! Om jag går till socialen och ber om hjälp med min tonåring, registreras allt sånnt d... Inaktiva­: Socialse­kreterar­en Socia­l­sekre­t­erare­n Äldre 23 Aug 22:36
1
1,5k