Fråga experten: Inaktiva: Förskolepedagogen forum

Förskolepedagogen tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
vad göra med min 3,5 åring? av Anony­m (leds­e­n) Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Förskolepedagogen
Äldre 10 Dec 17:07
1,2k 1 min 3,5 åring knuffas med en kille på dagis som är i samma ålder. denna kille blir så leds... Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Försk­o­leped­a­gogen Äldre 10 Dec 17:07
1
1,2k
"Bråkig" flicka av Anony­m (Leds­e­n mamma­) Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Förskolepedagogen
Äldre 10 Dec 17:03
1,3k 1 Hej! Min dotter går sista året på förskolan och ska snart börja i 6-års. Hon är intelli... Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Försk­o­leped­a­gogen Äldre 10 Dec 17:03
1
1,3k
Byta förskola av Anony­m (ont i magen­) Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Förskolepedagogen
Äldre 7 Dec 15:35
1,3k 2 Hej! Vi kommer att flytta till en annan stad, vilket innebär byte av förskola. Detta g... Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Försk­o­leped­a­gogen Äldre 7 Dec 15:35
2
1,3k
Dagisstart när syskon kommer? av Anony­m Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Förskolepedagogen
Äldre 7 Dec 15:26
950 1 Vi har en dotter på 1 år och 5 mån. Hon har inte gått på dagis utan varit hemma med mig (m... Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Försk­o­leped­a­gogen Äldre 7 Dec 15:26
1
950
Uppfostringsmetoder av Anony­m (mamm­a­n) Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Förskolepedagogen
Äldre 7 Dec 15:21
2,2k 1 Hej Inger, Jag undrar omd et finns några generella direktiv för det här med uppfostring... Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Försk­o­leped­a­gogen Äldre 7 Dec 15:21
1
2,2k
Hur planera dagisstart? av Chakt­i­o Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Förskolepedagogen
Äldre 7 Dec 15:15
1,3k 1 Jag är gravid och bebisen förväntas titta ut i slutet av maj. Borde jag ställa mig i kö... Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Försk­o­leped­a­gogen Äldre 7 Dec 15:15
1
1,3k
Ha barnen på dagis utan att båda föräldrarna jobbar? av Anony­m Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Förskolepedagogen
Äldre 3 Dec 15:31
1,8k 1 Undrar om man får ha sina barn på dagis utan att vara inskriven i arbetsförmedlingen? Enb... Inaktiva­: Förskole­pedagoge­n Försk­o­leped­a­gogen Äldre 3 Dec 15:31
1
1,8k