Kategori Skapad av Svar Senaste
Finns tygblöjor att köpa i någon vanlig affär? Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Mamma­m­arran
2010-11-13
1 Apote­k­aren
2010-11-16
Alvedon och Ipren till 2 åring? Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m
2010-11-12
1 Apote­k­aren
2010-11-12
forlax junior Inaktiva­: Fråga Apotekar­en jenns­a­ns
2010-11-11
1 Apote­k­aren
2010-11-12
Extremt jobbig tandsprickning Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Under­b­ara ungar
2010-11-10
1 Apote­k­aren
2010-11-12
Laktulos? Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m
2010-11-09
2 Anonym
2010-11-11
cellgift Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Ida Marie
2010-11-10
3 Ida Marie
2010-11-10
Tillskott mot vintertrötthet Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m
2010-11-02
1 Apote­k­aren
2010-11-10
slemhinnor Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m
2010-11-06
1 Apote­k­aren
2010-11-09
förkyld 8 månaders Inaktiva­: Fråga Apotekar­en livet med barn
2010-11-08
1 Apote­k­aren
2010-11-09
Vill ha tips på bra medel mot acne Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m (finn­e­)
2010-10-27
3 Apote­k­aren
2010-11-09
Hur ska jag komma ur mitt nässpray-beroende? Inaktiva­: Fråga Apotekar­en FruSe­n
2010-10-26
1 Farma­c­euten
2010-11-02
Kan jag få halsfluss/halsböld utan halsmandlar? Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Isabe­l­laP
2010-10-23
1 Farma­c­euten
2010-10-26
Drogtest och pergotime Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m (Anna­)
2010-10-19
1 Farma­c­euten
2010-10-21
Kass mage efter vitamin/mineral-tablett Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m
2010-10-13
4 Anonym
2010-10-19
Snälla hjälp ang. mediciner och graviditet! Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m (J)
2010-10-14
1 Farma­c­euten
2010-10-19
Konstig lukt i näsan! Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m (extr­e­mt oroli­g­)
2010-08-25
1 Farma­c­euten
2010-10-19
Valtrex / Valaciclovir bluefish? Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m (Undr­a­nde)
2010-10-13
1 Farma­c­euten
2010-10-14
Gurkört och rosenrot Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m (Orol­i­g)
2010-10-11
1 Farma­c­euten
2010-10-14
Annan smärtlindring vid endometrios? Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Mjame­n
2010-08-18
1 Farma­c­euten
2010-10-11
Problem med finnar Inaktiva­: Fråga Apotekar­en Anony­m (Finn­a­r)
2010-08-12
1 Farma­c­euten
2010-10-11