Fråga experten: Öron-näsa-hals- läkaren forum

Här kan du ställa dina frågor till vår öron-näsa-hals läkare!

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Son med lkg av Anony­m (Aman­d­a) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,6k 0 Hej! Har en som som är född med läpp-käk och gomspalt. Han föddes i decmber 2016 och det v... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,6k
Gravid? Eller inte? av Anony­m (Hell­o­) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,8k 0 Hej! Är jag gravid eller inte? ???? Symptom jag har: - UVI - oftare huvudvärk - trötth... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,8k
Hjälper SSRI mot brus i öronen? av Anony­m (tinn­i­tus-s­s­ri) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Hej!Har lidit av oro/ångest under stora delar av våren och beslutat att börja med SSRI.Har... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Vad kan det vara för fel (ger snart upp) ? av anjun­a­5 Öron-näs­a-hals- läkaren 3,1k 0 För några år sedan började en obehagskänsla i kroppen komma tillsammans med en enorm trött... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,1k
Hjälp! Har jag cancer? av Anony­m (Rädd­) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,7k 0 Hej, jag har läst på nätet en del om canserdiagnos i livmodern och blir så rädd att det ka... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,7k
Kan jag tvätta öppet sår med klorhexidin av DS001 Öron-näs­a-hals- läkaren 2,7k 0 Jag har opererat mig på hakan på grund av en cysta och läkare lämna ett öppet sår. Nu har... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,7k
Alltid frusen av mig. av Anony­m (Frus­e­n) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,1k 0 Jag är en man på 50+ som alltid är så frusen avmig. Jag är så frusen såjag blir galen. Jag... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,1k
Så män kan inte bli sexutnyttjade .... av bengt ander­s lindb­e­rg Öron-näs­a-hals- läkaren 2,2k 0 Så när en man blir sexutnyttjad av en kvinna, och får barn mot sin vilja, så då räknas det... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,2k
Aveoler/lungblåsor! Gasutbyte av Anony­m (Jsjs­j­) Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Jsjsj)
Äldre 19 Jan 23:00
2,0k 1 Vad sker i gasutbytet när vi andas snabbt och ytligt? Vet att vi får för hög syrehalt och... Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Jsjsj) Äldre 19 Jan 23:00
1
2,0k
Diabetes ostyrlig av Summe­r­child Öron-näs­a-hals- läkaren Summerchild
Äldre 8 Jan 19:27
1,9k 1 jag kämpar med svajigt blodsocker och så har jag gått igenom riskveckorna 4-12 där barnet... Öron-näs­a-hals- läkaren Summe­r­child Äldre 8 Jan 19:27
1
1,9k
Yrsel - uttagningssymtom? av Snult­a­n Öron-näs­a-hals- läkaren 2,4k 0 Hej experten! Hoppas på svar angående min yrsel. Jag åt tidigare Sertralin som jag egentl... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,4k
Öroninflammation 3åring av simon­f­altma­n Öron-näs­a-hals- läkaren 1,7k 0 Hej. Fick precis reda på att min treåriga dotter har "lite" öroninflammation. Min fråga är... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,7k
Liten knöl i gommen av Anony­m (Orol­i­g) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,0k 0 Jag har sedan drygt ett halvår en liten knöl i gommen. Den sitter inte uppe i gommen utan... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,0k
Öroninflammation av Anony­m (Orol­i­gmamm­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 Nov 11:09
1,8k 1 Hej!Hur många öroninflammationer behövs innan det sätts in rör i öronen?Finns det risk för... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 Nov 11:09
1
1,8k
Halsont av Anony­m (Mill­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 Nov 11:05
1,8k 1 Här kommer en fråga om halsen.Jag fick halsont i tonåren och gick svullna tonsiller från d... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 Nov 11:05
1
1,8k
Sned skiljevägg av Anony­m (Jau) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 Nov 11:01
4,5k 1 Hej, min tioåring har en väldigt sned skiljevägg. Han har börjat klaga på att den ena näs... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 Nov 11:01
1
4,5k