Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Borttappat nyckel av Larse­r­ikJan­s­son19­5­1 Efterlys­ning - media fluffan84
Äldre 21 Mar 10:31
908 3 Var in till grannfastigheten för att hämta potatis förra måndagen,sen låste jag dörren och... Efterlys­ning - media fluff­a­n84 Äldre 21 Mar 10:31
3
908
Vi söker föräldrar som har/haft barn med kolikn av andre­a­nne08­0­8 Efterlys­ning - media 537 0 Hej jag heter Susan och arbetar på Ipsos Sverige. Vi ska genomföra fokusgrupper i nästa ve... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
537
Efterlysning: Heminsemination? av Sophi­e­Sti Efterlys­ning - media MinaBernt
Äldre 15 Mar 22:10
1,3k 9 Hej! Jag är reporter på Svenska Dagbladet och håller just nu på med att försöka bena ut lä... Efterlys­ning - media MinaB­e­rnt Äldre 15 Mar 22:10
9
1,3k
Enkät om fördomar av Mamma och stude­n­t Efterlys­ning - media 618 0 Hej! Vill ni delta i en enkät om uppfattning om sociala grupper och skämt om fördomsfullhe... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
618
Mina lättsamma undersökningar av MissA­n­alys Efterlys­ning - media 631 0 Om det finns någon där ute som gillar att göra lite annorlunda, anonyma undersökningar så... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
631
Lufttrycksvibratorer masteruppsats av Uppsa­t­sMari­a Efterlys­ning - media 817 0 Hej! Maria heter jag! I skrivande stund arbetar jag på min masteruppsats i genusvetenskap,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
817
undersökning - attityder på arbetsplatser av sesam­e­1 Efterlys­ning - media 518 0 Hej!   Jag utför just nu en studie om attityder och beteenden på arbetsplatser inom ramen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
518
Energitjuvar av brita­7­2 Efterlys­ning - media 550 0 Tidningen Tara söker tre kvinnor på 40 - 53 år för korta intervjuer. Artikeln handlar om e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
550
Enkätundersökning ePark av Olivi­a­Nords­t­röm Efterlys­ning - media 503 0 Hej, Vi är fem studenter vid Luleå tekniska universitet som läser kursen Kundfokuserad pro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
503
Hjälp? Reklam? av ALY53­8 Efterlys­ning - media ALY538
Äldre 12 Nov 19:35
645 1 Hejsan, tråden kanske ligger fel så ursäkta mig för detta.Men behöver hjälp med att hitta... Efterlys­ning - media ALY53­8 Äldre 12 Nov 19:35
1
645
Ensamhet, demokrati och covid-19 av LTHSt­u­dent Efterlys­ning - media 444 0 Hejsan alla medlemmar!Jag är en student på LTH som just nu håller på med ett projektarbete... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
444
SVT söker deltagare till ett nytt spännande tv-program av TvJon­a­s Efterlys­ning - media 678 0  SVT söker deltagare till ett nytt spännande tv-program  Är du den vi söker?  Är du m... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
678
Någon som vet? av Anony­m­sju Efterlys­ning - media Anonymsju
Äldre 1 Nov 15:50
653 1 Hej, Är det någon som har utbildat sig till förskollärare men sedan arbetat inom något ann... Efterlys­ning - media Anonymsju Äldre 1 Nov 15:50
1
653
Sushi under graviditet? av toele­m­20 Efterlys­ning - media Juleltia
Äldre 22 Oct 14:08
2,2k 12 Hej alla fina människor!Vi är tre tjejer som ska skriva ett gymnasiearbete på hur kvinnor... Efterlys­ning - media Julel­t­ia Äldre 22 Oct 14:08
12
2,2k
Enkätstudie om antidepressiv medicinering och föräldraskap - deltagare sökes! av Karol­i­naW Efterlys­ning - media 477 0 Hej! Vi är två studenter på Psykologprogrammet vid Göteborgs Universitet som skriver exame... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
477
Relationskris med happy ending av brita­7­2 Efterlys­ning - media Mortiscia80
Äldre 2 Sep 14:34
831 2 Det gäller ett reportage om relationer som hamnat i kris, kanske även separerat, men som s... Efterlys­ning - media Morti­s­cia80 Äldre 2 Sep 14:34
2
831
TESTA HUDVÅRD I TV av frida­a­xelin­a­7 Efterlys­ning - media 554 0 Hej, mitt namn är Frida och jag jobbar med en kommande serie för SVT. Om du är sugen på a... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
554
Kort telefonintervju om barns handhygien av poppe­2­020 Efterlys­ning - media 379 0 Hej!Jag är student på Hyper Island och håller just nu tillsammans med mitt team på med ett... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
379
Hur nöjd är du med din kattlåda? av Skogs­k­antar­e­llen Efterlys­ning - media 398 0 Hej, Jag är evigt tacksam om ni som ser detta inlägg går in på nedan länk och besvarar et... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
398
Anonym undersökning/studie av MissA­n­alys Efterlys­ning - media 533 0 Det här är en anonym undersökning/studie som riktar sig till kvinnor och som berör det här... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
533