Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hej, Enkät om jämställdhet av hetfi­e­ld801­9 Efterlys­ning - media HD2017dis
Äldre 6 Apr 11:31
1,5k 7 https://www.survio.com/survey/d/E7F2C7F3C5B2F2D1QTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-04... Efterlys­ning - media HD201­7­dis Äldre 6 Apr 11:31
7
1,5k
hjälp med undersökning för studenter av stude­n­tunde­r­sokni­n­g Efterlys­ning - media snedtak
Äldre 25 Mar 18:40
2,0k 4 Hej!Vi är tre personer som studerar på linneunivesitetet. Vi håller på med ett projekt och... Efterlys­ning - media snedt­a­k Äldre 25 Mar 18:40
4
2,0k
Är din katt deprimerad? av Repor­t­er1 Efterlys­ning - media 955 0 Hej! Söker personer som har erfarenhet av deprimerade katter/ katter som går på antidepres... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
955
Är din hund deprimerad? av Repor­t­er1 Efterlys­ning - media 887 0 Hej! Söker personer som har erfarenhet av deprimerade hundar/ hundar som går på antidepres... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
887
Är du höginkomsttagare och har handlat mat online? av Gabri­e­lAnde­r­sson Efterlys­ning - media NELJ
Äldre 21 Mar 09:37
2,3k 6 Hej alla,Jag arbetar på en webbyrå som nu undersöker hur höginkomsttagare (ca > 50.000... Efterlys­ning - media NELJ Äldre 21 Mar 09:37
6
2,3k
Studie söker män som upplevt någon form av sexuell utsatthet för att delta i en anonym online-enkät. Ingen upplevelse är för liten. av MBrod­l­ova Efterlys­ning - media MBrodlova
Äldre 14 Mar 13:44
1,1k 1 Hej! Som en sista del på Psykologprogrammet i Lund skriver jag mitt examensarbete om mäns... Efterlys­ning - media MBrod­l­ova Äldre 14 Mar 13:44
1
1,1k
Är du någon som känner någon? av 3ss Efterlys­ning - media 989 0 Min partners största idol är Håkan Hellström. Jag har nu kommit på att jag på nåt sätt vil... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
989
Har ni varit med om otrohet och valt att fortsätta leva tillsammans? av Anony­m (skri­v­eromr­e­latio­n­er) Efterlys­ning - media 783 0 Jag söker två par som varit med om att ena parten varit otrogen och som valt att fortsätta... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
783
Hjälp oss med vårt examensarbete. av Sofia­3­7 Efterlys­ning - media Hermioney
Äldre 8 Mar 22:50
1,6k 3 Hej! Vi är 2 tjejer på högskolecentrum Bohuslän där vi gör ett examensarbete, där vi under... Efterlys­ning - media Hermi­o­ney Äldre 8 Mar 22:50
3
1,6k
Män över 18, delta i undersökning! av fader­s­kapss­t­udie Efterlys­ning - media 702 0 Hej! Vi är en forskningsgrupp från Åbo Akademi Universitet, som utför en studie om familje... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
702
Köpa mat online som småbarnsförälder? av Gabri­e­lAnde­r­sson Efterlys­ning - media GabrielAndersson
Äldre 1 Mar 12:05
3,8k 6 Hej alla föräldrar,Jag arbetar på en webbyrå som undersöker hur just småbarnsföräldrar han... Efterlys­ning - media Gabri­e­lAnde­r­sson Äldre 1 Mar 12:05
6
3,8k
Skönaste sängen? av erkan­1­234 Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag gör ett projekt om sängar under mina studier och undrar om ni vill besvara en enk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
SÖK TILL HELA SVERIGE BAKAR av Casti­n­gMati­l­da Efterlys­ning - media 1,3k 0 HEJ ALLA BAKÄLSKARE! Nu är det dags att söka till världens mysigaste program - HELA SVERIG... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Orosanmälningar av Monik­a Titor Efterlys­ning - media 992 0 Hej, jag är reporter på Sveriges radio och arbetar just nu med en serie om orosanmälningar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
992
Alla matlagningsintresserade måste kolla! VIKTIGT av Fisil­l­e Efterlys­ning - media Glinda från Oz
Äldre 14 Feb 14:11
13,3k 11 Hej, vi är tre ungdomar som jobbar med ett produktutvecklingsprojekt inom bakning och matl... Efterlys­ning - media Glind­a från Oz Äldre 14 Feb 14:11
11
13,3k
Vad tycker du om återvinning? av QAQ Efterlys­ning - media 580 0 Hej!Jag har gjort en enkät. Gå gärna in o svara. Det skulle vara roligt att får veta vad n... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
580
Symaskin - ni som inte har en egen och ni som har en egen av proje­k­tgrup­p kth Efterlys­ning - media Anna60
Äldre 8 Feb 15:41
1,1k 1 Hej! Vi är en grupp studenter som läser vår master inom teknisk design på Kungliga Teknisk... Efterlys­ning - media Anna6­0 Äldre 8 Feb 15:41
1
1,1k
Känsligt Läge i P1/ Arrangerat äktenskap av annam­u­nck Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej i vår nya säsong av Känsligt läge i P1 söker vi ett par som ingått ett arrangerat äkte... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k