Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Intervjupersoner till C-uppsats av MissP­i­nk83 Efterlys­ning - media Lesbianna
Äldre 26 Jan 23:39
1,0k 1 Hejsan Vi är två socionomstudenter som just nu gör vår C-uppsats angående adoptioner för e... Efterlys­ning - media Lesbi­a­nna Äldre 26 Jan 23:39
1
1,0k
Smaktest av välling av Linda­L­82 Efterlys­ning - media Teady111
Äldre 24 Jan 17:03
1,4k 2 Ipsos söker föräldrar med barn i åldern 12-24 mån till ett smaktest av välling. Testet sk... Efterlys­ning - media Teady­1­11 Äldre 24 Jan 17:03
2
1,4k
GPS för barn - söker föräldrar som använder GPS för barn till reportage! av sarae­l­linor Efterlys­ning - media 974 0 HejJag söker föräldrar som använder GPS-klockor eller liknande teknik för sina barn till e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
974
Personlig assistent intervju av monic­c­a Efterlys­ning - media stinajohansson5234
Äldre 17 Jan 19:09
1,2k 5 Hej!Jag skriver ett skolarbete om hur viktig rollen som personlig assistent till barn med... Efterlys­ning - media stina­j­ohans­s­on523­4 Äldre 17 Jan 19:09
5
1,2k
Graviditet efter gastric bypas av anahi­t­aSafi Efterlys­ning - media 783 0 Hej alla fina! Mitt namn är Anahita och jag utbildar mig till barnmorska i Lund. Det är s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
783
En enkät angående språk på sociala medier av BrusP­l­anet Efterlys­ning - media Thomas23
Äldre 12 Jan 15:10
981 1 Hej, jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde svara på denna korta enkät angående er ins... Efterlys­ning - media Thoma­s­23 Äldre 12 Jan 15:10
1
981
Amazon enkät!!! av Miria­m­20 Efterlys­ning - media 765 0 Hej! Jag skriver just nu mitt gymnasiearbete om Amazon och skulle verkligen uppskatta om n... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
765
Selektiv Mutism av anjoh­a Efterlys­ning - media IAmPolly
Äldre 7 Jan 21:46
1,4k 1 Hej för ett tidningsreportage söker jag en kvinna 30-50 års åldern som lider av selektiv m... Efterlys­ning - media IAmPo­l­ly Äldre 7 Jan 21:46
1
1,4k
Nystarta din relation av Vikto­r­iaha Efterlys­ning - media 798 0 Hej,   förlåt för att jag kommer med samma efterlysning igen, men mina intervjupersone... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
798
Forskningsstudie om förlossningsrädsla hos lesbiska/bisexuella kvinnor och transpersoner av Anna Malmq­u­ist Efterlys­ning - media 625 0 KÄNNER DU EN RÄDSLA FÖR ATT FÖDA BARN? IDENTIFIERAR DU DIG SOM LESBISK/BISEXUELL KVINNA EL... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
625
Enkät till gymnasiearbete! Svara snälla!! av Miria­m­20 Efterlys­ning - media nnnnnnnn
Äldre 29 Dec 21:04
918 1 Hej jag går just nu tredje året på gymnasiet och skriver mitt gymnasiearbete om Amazon, sk... Efterlys­ning - media nnnnn­n­nn Äldre 29 Dec 21:04
1
918
Enkätundersökning för föräldrar! av xMilo­u­x Efterlys­ning - media xMiloux
Äldre 17 Dec 14:23
1,5k 6 Hej! Jag är en Student från Högskolan i Skövde och jag har som en skoluppgift skapat en en... Efterlys­ning - media xMilo­u­x Äldre 17 Dec 14:23
6
1,5k
singel? TV3 söker deltagare till nytt dejtingprogram av YlvaM Efterlys­ning - media 2,7k 0 Är du hemligt förälskad i någon du skulle vilja bjuda ut på date men inte vågat ta steget... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,7k
Hjälp med Marknadsundersökning. av Nils Lindh­o­lm Efterlys­ning - media Carambolan
Äldre 13 Dec 15:03
926 1 Hej vi är två grabbar från Västernorrland som skulle vilja ha hjälp med våran marknadsunde... Efterlys­ning - media Caram­b­olan Äldre 13 Dec 15:03
1
926
behöver hjälp av ninam­a­rk Efterlys­ning - media ninamark
Äldre 9 Dec 21:03
1,2k 2 Hej jag går tredje året på gymnasiet och jobbar därav med gymnasiearbetet. Jag och två and... Efterlys­ning - media ninam­a­rk Äldre 9 Dec 21:03
2
1,2k
Utvärderar ni relationen vid nyår? av Vikto­r­iaha Efterlys­ning - media 852 0 Hej! Brukar du och din partner utvärdera er relation kring nyår? Prata igenom förhållandet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
852
Hittat tillbaka till varandra? av Vikto­r­iaha Efterlys­ning - media 872 0 Hej, jag är journalist och skriver en artikel för tidningen Amelia om relationer som spruc... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
872
Gymnasiearbete av emely­e­marle­n­e Efterlys­ning - media Inte sugen
Äldre 30 Nov 22:54
2,5k 7 Hej!Mitt namn är Emelye och jag går mitt sista år i gymnasiet. Jag har just nu börjat skri... Efterlys­ning - media Inte sugen Äldre 30 Nov 22:54
7
2,5k
Enkät till gymnasiearbete av Gymna­s­ieele­v­99 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej!Jag går tredje året på gymnasiet och skriver just nu mitt gymnasiearbete. För att få u... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k