• Patrik

Välkommen till Barntorget

Måste ju testa att systemet fungerar som första inläggsskrivaren...

• Svar på tråden Välkommen till Barntorget
  • Milkina cerka

Åh äntligen .

Jag kan b å d e Be o c h Tänka.
  • Boothwalker

*måste skriva i FLs första tråd bara därför att*

Jag är bra på att hoppa, men inte lika bra på att landa - Mowgli 4 år
  • Pigeon
    Boothwalker skrev 2010-04-08 17:26:30 följande:
    *måste skriva i FLs första tråd bara därför att*
    Jag med.

Jag har varit medlem sen 2004... 2003 i juni hade jag inte ens barn än.
    Här kan man visst skriva något.
  • Nea76

Men jag kan faktiskt tycka det är bra att en tråd stängs och börjar om på nytt, det måste ju bli ganska svårläst om en tråd är evighetslång...

ღ stolt tvillingmamma ღ
  • Forumvärd
    Nea76 skrev 2010-04-08 18:24:04 följande:
    Men jag kan faktiskt tycka det är bra att en tråd stängs och börjar om på nytt, det måste ju bli ganska svårläst om en tråd är evighetslång...
    Jag tror att det ger sig själv rätt snart

I de flesta trådar så dör diskussionerna ut efter ett tag. Det finns inget mera att diskutera och så somnar tråden klädsamt in. I andra trådar t.ex medlemstrådar där många följs åt under en längre period så har det upplevts som tråkigt och jobbigt att tråden stängs efter 3 månader. I de fallen tror jag att det kommer att upplevas som bra att tråden inte stängs.
  • Apple Pie

Jag vill inte ha någon evighetstråd, ska komma ihåg det så jag aldrig mer startar en tråd. Om nått så skulle man kanske få ett val, din tråd kommer att stängas, vill du att den ska vara fortsatt öppen??? Öppna gamla trådar och kunna svara på nått som skrevs för 3 år sedan, känns inte bra alls!

Jag har inget problem med medlemstrådarna, och ja kan man uppdatera TS, för man skriver ju oftast in dem som är aktiva, de som är aktiva 6år senare kanske inte vill ha med en massa som fanns med i liststarten, och man brukar ju ofta uppdatera nyfödda osv 
    Tycker att det är en mycket dålig ide, dem som vill att tråden ska finnas dem tänker verkligen också på att starta en ny i tid!
  • Fragile Angel

Det var ju på tiden .

¸ .? Jag skrek åt en banan i ett hål för att jag saknar självkontroll¸ .?
  • Skehamn2010

Kommer man kunna söka på trådar som är äldre än 6 mån också? Så tråkigt att man bara kan söka 6 mån tillbaka.

I sökfunktionen alltså :)

• Minnie69
    Apple Pie skrev 2010-04-08 22:39:20 följande:
    Jag vill inte ha någon evighetstråd, ska komma ihåg det så jag aldrig mer startar en tråd. Om nått så skulle man kanske få ett val, din tråd kommer att stängas, vill du att den ska vara fortsatt öppen??? Öppna gamla trådar och kunna svara på nått som skrevs för 3 år sedan, känns inte bra alls! Jag har inget problem med medlemstrådarna, och ja kan man uppdatera TS, för man skriver ju oftast in dem som är aktiva, de som är aktiva 6år senare kanske inte vill ha med en massa som fanns med i liststarten, och man brukar ju ofta uppdatera nyfödda osv  Tycker att det är en mycket dålig ide, dem som vill att tråden ska finnas dem tänker verkligen också på att starta en ny i tid!
    Tror att det löser sig om du anmäler din egen tråd och begär att den stängs. Sökte upp den (ö)kända svantråden och den var fortfarande stängd
  • Minnie69
    Skehamn2010 skrev 2010-04-08 23:00:19 följande:
    Kommer man kunna söka på trådar som är äldre än 6 mån också? Så tråkigt att man bara kan söka 6 mån tillbaka.I sökfunktionen alltså :)
    Yes det vill jag också, mer sökning till folket
Svar på tråden Välkommen till Barntorget